piątek, 22 grudnia 2023

Gaga, od jutra będzie lepiej!

 Ponieważ albowiem bo dzisiaj jest najkrótszy dzień w roku! Jutro już necie dłuższy!

Szukam ucieczki od polityki. Dobrze, że święta, dobrze że rodzina. Dużo mnie kosztuje to przywracanie normalności. Ale wiadomości tvpjużniepis obejrzałam. Z przyjemnością. 

Życie na dwa domy niesie swoje perturbacje. Kiedy poszłam wczoraj na zakupy to od zera praktycznie musiałam kupować. No i zapomniałam z lux kilku rzeczy, da się wytrzymać ale trochę żal. 

Pogody też żal. 

Tata źle się czuje, na Wigilię nie dojedzie. Pojadę tam ze słoikami na trochę... 

Dzisiaj uszka i pierogi.


35 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce raz jeszcze, dla taty i dla wszystkich potrzebujących ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. ach trzymam kciuki za Gagę też, za Roxy wiadomo trzymam WSZYSTKO i za Klarke. Wspieram.
    ja po wczorajszym 14 godzinnym dniu pracy ...dzis spac nie moge tak mnie wszystko rypie...ale było cudownie. a tera ogar chalupy, zakupy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musze znowu teraz do wielkiego supermarketu buuu

      Usuń
    2. ooo to współczuje, wczoraj odstałam swoje służbowo w biedrze...

      Usuń
  4. odkryłam przywilej z chorowania - nie zrobię uszek bo mi się nie chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylu rzeczy nie robię, że te uszka to wypada po prostu

      Usuń
  5. Wszystkim Wam dużo zdrowia, żyjmy, bo warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czymajonca się swoich tradycji22 grudnia 2023 08:52

    Bez uszek i karpia nie ma świąt, więc nawet gdybym umierała, to bym to tak zorganizowała, by były🤪
    Zdrowia dla taty!
    OM mi się psuje i rozsiewa zarazki. To nam może wywrócić plany do góry nogami😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dobrze
      Zepsuty członek rodziny w tym czasie! Trzymam kciuki, żeby się dobrze ułożyło

      Usuń
    2. Ne majonca przebicia w perswazji22 grudnia 2023 11:50

      Na dodatek taki, który się upiera, że jest zdrowy🙈

      Usuń
  7. Ja się też trochę zepsulam,dzwoniłam skoro swit do przychodni,mam przyjść dopiero popołudniu.Pod dużym znakiem zapytania stoi nasz wyjazd w góry,choć nie tracę nadziei..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie fajnie!
      Oby się jednak udało pojechać, trzymam mocno kciuki!

      Usuń
  8. a ja trafiłam dziś na komisję w sprawie wyborów kopertwych, pisowcy się drą, chyba Czarnek ma pretensje, że przeoczył jakiegoś mejla😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cza mieć zdrowie do słuchania pisdzielców22 grudnia 2023 10:08

      Obglondam. To ich stratega- destrukcja obrad i komisji śledczych.
      Zaraz będą głosować wniosek by nie krzyczeć do ucha😂
      Matkojedyna komisja Rywina to był wersal🙈

      Usuń
    2. Chyba dobrze, że coś mnie omija...

      Usuń
  9. eeeee
    dopiero w lutym siem poprawi

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Wam wszystkim zdrowia i spokoju i żeby Was nikt nie wkurwia*ł. Wesołych Świąt ⛄🌲☃️

    OdpowiedzUsuń
  11. Rybeńko zdrowia dla taty, dużo ciepła dla niego ślę🌲🎄👐

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogonca spokojnie oddać się przyjemnościom22 grudnia 2023 17:08

    Iga z Hubim wygrywają miksa z Rosjanką i Rosjaninem💪
    Karp pocięty, oczyszczony w lodowce, jutro będzie obłożony cebulą i czosnkiem i przyprawiony na 24h do lodówki. To mój świąteczny wkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój karp sie próbuję zgalaretowić.
      Gęś z paczkomatu przyprawiona i osolona

      Usuń
    2. Nie tylko o skrzydlatych22 grudnia 2023 17:56

      Tuśka wyszła na polowanie za kaczką i ustrzeliła ją w pierwszym sklepie razem z perliczką. Kaczki i perliczki chodzą po naszym ogrodzie, ale nie ma komu ich ustrzelić😉Kury u nas żyją do starości i umierają śmiercią naturalną, kaczki OM rozdaje/sprzedaje i czasem ktoś się zlituje i oskubie dla mnie na rosół. Bo nie gotuję innego rosołu jak z kaczki francuskiej. Gęsi nie posiadam, bo ja się ich bojam.
      I lubię karpia w galarecie. Dawno nie jadłam.

      Usuń
    3. Gęś z paczkomatu bawi mnie od kilku dni 😂

      Usuń
    4. Mnie też😁😁😁😁

      Usuń
  13. Ja robię karpia tak samo, cebula do obłożenia przed smażeniem bardzo się sprawdza.
    Odnośnie zmian w polityce; moja koleżanka, zwolenniczka pisu, wróciła dwa dni temu z Tajlandii, gdzie była na trzytygodniowym wypoczynku. Nie miała tam kontaktu z polskimi mediami. Wraca, a tu rząd się zmienił. Mało jej szlag nie trafił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂
      Livia rozśmieszyłaś mnie, czyli cały czas miała nadzieję, że tymczasowy rząd będzie rządził? I jeszcze jej zlikwidowali TVPis- jak żyć?

      Usuń
    2. Padłam 😁😁😁😁

      Usuń
  14. Tak,cebula do karpia zawsze się sprawdza,choć ja za karpiem nie przepadam.Moi młodzi robia karpia że szpinakiem,ale nie wiem jak😊 Kiedyś przed laty przez cały dzień piekłam gęś,wieczorem była nadal bardzo twarda😀 Wtedy jeszcze nie było paczkomatow😊

    OdpowiedzUsuń