środa, 1 listopada 2023

Wszyscy święci, tylko ja nie za bardzo;)

 Ten wyjazd do pl był dawno zaplanowany z powodów administracyjnych. Szanse na powodzenie są tak coraz większe, jedna rzecz wyjaśniona, a druga z waszymi mocami musi się udać. 

A ponieważ w międzyczasie nasi rodzice podupadli w pewnych sprawach to dobrze się złożyło. Co też oznacza bardzo intensywny pobyt. Jednak będą też bonusiki. Mam nadzieję na usciskanie dwóch małych  dziewczynek. Ale to dopiero potem.

Będę też na cmentarzu u mamy i cieszę się, bo bardzo rzadko 1go mam taką okazję. 

Lidka wygrała konkurs ale tylko chyba.

Nie widziałam dowodu😜

Ale się postaram.

Ale i tak serdecznie dziękuję i gratuluję. 


A tu jeszcze mądry tekst mądrego księdza klik

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ze wszystkim! Powsinoga z Ciebie! 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. a co dzisiaj tak punktualnie?:pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dam Ci telefon do bloggera i mu wytłumaczysz jak działa zegarek?:pp

      Usuń
  4. My też już w drodze,ruch umiarkowany,ładna pogoda.Dobrego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w landzie gdzie nie ma święta, dziwne uczucie

      Usuń
  5. Bezpiecznej drogi. Żeby się wszystko ułożyło po Twojej myśli. I nadal moce ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech się wszystko zechce ułożyć.
    Ja dziś nigdzie nie jadę. Nałazilam się ostatnio po cmentarzach. Coś mnie dopadło i dzień mam pod kołderką.
    BH

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, byłam na 2 cmentarzach, na jednym bardzo bliska osoba, mimo że już ponad rok to łezka w oku. Cusz...
    Zdrowia dla rodzicow i powodzenia tu i tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dobrze jest tę łezkę uronić. To taka czuła pamięć o człowieku, który był dla nas ważny.

      Usuń