wtorek, 31 października 2023

Co się polepszy to się popieprzy

 Dziękuję za moce i poproszę o więcej!

Tata ma wyjść ze szpitala dzisiaj. Miał krwotok z żołądka z powodów naczyniowych ale już go zreperowali. A do tego przyplątało mu się niedokrwienie ręki co skutkuje mocnym osłabieniem kończyny. Ale to ma samo się naprawić. Oby.

Za to inne sprawy się skomplikowały. I nie wiem, czy to się da odkomplikować. Trudno. To nie jest sprawa życia i śmierci. Amen.

Dzisiaj halołyn, w katoświecie to znowu temat, mnie znudził i się tym nie zajmuję, jak ktoś nie ma żadnych problemów niech sobie na to traci czas.🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃


A to jest moja dyńka:)


Dziękuję, że jesteście! Niedługo będzie 6 000 000 odsłon Wymuszonego. Komuś chce się polować? To będzie dzisiaj 🫣


Marzycielka wygrywa talon na balon!



36 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce! Rozumiem, ze Tata jest tu zaopiekowany i nie trzeba nagle przeorganizowywać calego zycia? ( zaznalam tego kiedyś, to dodatkowy stres😥).Niech się wszystko ponaprawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, póki co jest ogarnięty, ma dziewczynę. Też bardzo niemłodą i schorowaną ale dają radę.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Od 2:5 w pierwszym secie już git

      Usuń
  4. Dobrze,że naprawili tatę,to najważniejsze.
    Oraz załatana jestem..jak wszyscy🙃Trzymaj się,Rybko,niech już tylko wszystko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczynam mieć wywalone. Nie mam siły do tej walki. A tata cieszy:))

      Usuń
  5. A w Krakowie odbędzie się msza przepraszająca za halloween! Tak, dzisiaj o 21.00 w kościele Bożego Ciała . Organizatorami są Wojownicy Maryi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem!
      To dopiero jest odpał🙈
      Wojownicy to muszą z czymś walczyć. Przy nich Don Kichot to był przy rozumie...

      Usuń
  6. Marzycielka wygrała talon na balon!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę bon na baton , mam screena z równym szóstym milionem 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddaję mój talon na balon, biorę talona na batona 😁

      Usuń
    2. Lidka!!
      Jak się skontaktować?!

      Usuń
    3. Nie wiem jak, ciemna masa jestem🤣. Wysłałbym Ci tego screena, ale nawet e-mail'a do Ciebie nie mogę znaleźć

      Usuń
    4. No ja nie udostępniam.
      Poszukam kogoś, kto nas jakoś połączy bo bardzo by mi było miło zobaczyć screena.

      Usuń
    5. Bądź czujna, może coś się uda

      Usuń
  8. Rybko, czytam o Twoim ojcu- dobrze, że już lepiej. Od pierwszej wiadomości ślę ogromne moce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noż, przecież ta dyńka mi umknęła:):):) Super. Kapitalny pomysł.

      Usuń
    2. Kiedyś sobie kupiłam chyba. I lubię.

      * dzięki

      Usuń
  9. Cieszę się bardzo że z tatą lepiej. A teściowa? Oby reszta też przestała martwić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z teściową nie jest źle, ale to skomplikowane. Kiedyś napiszę

      Usuń