czwartek, 2 listopada 2023

Ważny dzień.

 Dzisiaj się okaże, jak działają wasze moce;)

Żartuję . Nie chcę was obarczać żadną odpowiedzialnością, choć mam wrażenie, że wszystko idzie ku lepszemu dzięki dobrym luzik wokół ❤️

To jeszcze do 16 poproszę o ciepłe myśli i być może to już ostatni raz w tej sprawie. 

Za rodziców zawsze trzymamy kciuki, za każdego, mojego i waszego, wiadomka.

A wczoraj jeszcze zdążyliśmy na cmentarz. Nocą robi obłędne wrażenie tego dnia. Czy raczej nocy. 





Kto znajdzie księżyc?;)

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce w tym miejscu zawsze działają! Będzie tak i teraz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny księżyc :)
    Moce rybenko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani

    UDAŁO SIĘ!!!!
    DZIĘKUJĘ!

    A to był horror

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) też myślałam intensywnie. Dobrze że jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedna rzecz, ale to już nie od nas zależy i nie widzę powodu, żeby się nie udało.

      Usuń
  6. ja w październiku załatwiałam ważną sprawę, jak mie ofermie się udało, to Tobie tym bardziej😁
    a tera sobie obglondam fantastyczny serial wojenny, po raz kolejny i niby wiem, co dalej, a wciąż czyma w napięciu, plejada fantastycznych aktorów -"Polskie drogi"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koniec zawsze będę płakała

      Usuń
    2. ach ten Strasburger - od Stirlitza do Familiady😁

      Usuń
    3. rozproszyło mnie skojarzenie ze Stirlitzem😐mój ulubiony dowcip: Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz ich przechytrzył. Uciekł przez wejście

      Usuń
    4. Ja znam taki długi, jak jego przełożony pyta o jego czerwone gatki, on myśli, p tym, że czerwone gatki wiedziały żona, kochanka, kucharka

      A wtedy słyszy. Ej Stirliz, zapnijcie rozporek.

      Usuń