piątek, 24 listopada 2023

Przegapiłam

 11 rocznicę powstania Wymuszonego!

A tak by się ładnie skleiło z tymi milionami i wogle. Buuuu

No i wczoraj było święto dziękczynienia!

Wdzięczność jest niesamowitym uczuciem, bardzo mocnym, dającym siłę i tym wdzięcznym i tym,  którzy słyszą słowa wyrażające podziękowania. 

Ja się cały czas uczę dziękować. Z domu wyniosłam przyjmowanie pewnych rzeczy jako oczywiste. I wiadomka, nie ma obowiązku dziękować za to, że ktoś ugotował obiad a ktoś inny zatankował auto. Ale jak bardzo to uśmiecha, kiedy się powie, mężu, żono, dziękuję za pyszny obiad, za zrobienie kawy rano.  Koleżance, że przysłała miłą wiadomość w chorobie. Gospodarzom przyjęcia za zaproszenie i gościnność. 

Mam w sobie dużo wdzięczności. Każdemu, kto teraz czyta te słowa, dziękuję, że jesteście. Jestem wdzięczna wynalazcom internetu, producentom komputerów, dystrybutorom sieci, że mogę się tutaj spotykać z niesamowitymi ludźmi. 

Bądźmy dobrzy dla siebie i dziękujmy sobie jak najczęściej!

81 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za to miejsce ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też. Rybko, dziękuję że je stworzyłaś.

      Usuń
    2. Też dziękuję! Większość wie jak to miejsce powstawało i ile rzeczy się tu wydarzyło. Ile dobra, radości ale też smutku i ogromnego przy tym wsparcia, przyjaźni ( o wampirach nie wspominam;) ). Nauczyłam się,że każdy człowiek ,który stanie na drodze naszego życia ,pojawił się w jakimś celu albo na krócej albo na dłużej. Zawsze coś jest po coś. Tak jak z Twoim blogiem Rybeńko. Jest Twoim pamiętnikiem ale też balsamem dla nas!!
      Chwilo trwaj!

      Usuń
    3. Dołączam się do podziękowań! Bea

      Usuń
  3. Z tej okazji zapomnianej odszukałam moje częstochowskie rymy, poskładane na piąte urodziny Wymuszonego 😀

    OdpowiedzUsuń

  4. Żeby tradycji zadość się stało
    Zamieszczam dzisiaj wierszyk nieśmiało
    Pięć lat minęło! To wielka sprawa!
    Czuję, że będzie niezła zabawa!


    Wiersz całkiem niewymuszony
    dla Wymuszonego
    na PIĄTE URODZINY

    Zaćwierkały znów wróbelki
    Bardzo wcześnie rano
    Że dziś u Rybeńki
    Nie będzie zbyt piano!

    Cóż to znowu za okazja
    Do wypicia wina?
    Urodziny Bloga mamy!
    Cieszy się rodzina :)

    Ta Rodzina Fariatkowa
    Pięć latek już rośnie
    I emocje dobre sieje
    Dumnie i radośnie.

    Kawa zawsze pachnie świeża
    I drinków nie braknie
    Tutaj żarty, śmiech i radość
    Każdy tego łaknie!

    Ale mamy też rozmowy
    Poważne i trudne
    Wymieniamy swe poglądy
    Nigdy nie są nudne!

    Bo szacunek, tolerancja
    Dla nas arcyważne!
    My zwyczajnie się lubimy
    Fariatki poważne!

    Gospodyni nam stworzyła
    Klubo - kawiarenkę
    Bez Niej nic by tu nie było
    Nawet przez chwileńkę!

    Bo Rybeńka nasza miła,
    Powabna i mądra
    Zawsze młoda i seksowna
    Rybka, a nie flądra ;)

    Można sobie z dzióbków spijać
    Można się pokłócić
    Trzeba czasem się spotykać
    Frustracje wyrzucić.

    Tyle wsparcia, dobrych myśli
    Nie ma nigdzie chyba
    Tylu słów, ile tu padło
    Nie utrwali skryba!

    I życzliwość i uważność,
    Wzruszeń też bez liku!
    I energia dobra mieszka
    W każdym naszym kliku.

    Zaraźliwa to choroba
    I nieuleczalna
    Bo Przyjaźnią ona zwie się
    I jest niebanalna.

    Więc Ci za to piękne miejsce
    Dziękuję Rybeńko
    Niech trwa całe wieki jeszcze
    Blogowe Cudeńko!!!
    Rybko,
    Niech Ci złota rybka
    Spełni trzy życzenia
    A nasze są takie:
    Niech się nic nie zmienia!
    No, chyba że na lepsze
    Czy to do spełnienia??
    Lepsze wrogiem dobrego
    Ale miej marzenia!!!
    :***

    Rybka znana dobrze w świecie
    Milionerką jest już przecie
    I blogerką, nie blagierką
    W tym sukcesu tajemnica
    Która wszystkich nas zachwyca!
    Ja dziś skromna wierszokletka
    Na wyżyny się porwałam
    Częstochowskie składam rymy
    Dla tej naszej cud Dziewczyny!
    Tu kleks zasiadł na arkuszu
    A może to łezka?
    Nic już więcej nie wymyślę
    Wiem! Będzie imprezka!!
    I słuchajcie moje Panie
    Weźcie serio me wezwanie
    Piszcie wierszem albo prozą
    I sypnijcie tu glukozą! ;))
    Wszak glukoza miodku składnik
    Co go lubi nasz gromadnik! ;))



    Tak bylo

    OdpowiedzUsuń
  5. Sypnę glukozą, fruktozą, miodem
    brązowym cukrem, a nawet stewią,
    bo jedenasta rocznica bloga
    to fakt słodyczy godzien na pewno!
    Rybeńko, miła torebek fanko
    i podróżniczko nieutrudzona,
    Twojego bloga zdecydowaną
    stronniczką jestem - niewymuszoną ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, to jedno z najfajniejszych miejsc w necie. Drugie, to moja grupa tenisowa ;p
    Nie mam problemu z wdzięcznością, szczególnie że za wiele rzeczy jestem wdzięczna losowi, ale przede wszystkim ludziom. Dobrym ludziom wokół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świadome przeżywanie wdzięczności, to ważne.

      Dziękuję💚

      Usuń
  7. Rybeńko dziękuję za Twoje pisanie, które czytam od tak wielu lat. Fajnie u Ciebie jest :)
    Umiem być wdzięczna i nie mam z tym problemu. I lubię kiedy ktoś doceni co dla niego robię i mi podziękuje.
    Serdeczności rocznicowe. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Wdzięczność to podstawa egzystencji. Dziękuję Rybko za poruszenie tematu i za to miejsce. ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. na czecio rocznice popeuniuam takowy wiersz

    O klubokawiarni

    Na tym Dworze w dzień targowy
    Takie toczą się rozmowy:
    Gdzie pojechać na wakacje
    Jakom zrobić depilacjem
    Jakie hasło do krzyżufki
    Co wziąć na bul silny głufki
    Kto ma piesa, albo kota
    Klawiatura od laptopa
    Gdzie jelenie się wieszają
    Komu chemię zapodają :\
    W co się ubrać na swuj pogrzeb
    Co jest wazne w morzu potrzeb
    Jaj przywabic tutaj trolla
    Tego tutaj Dworu rola ;)
    Na tematy błache, trudne
    Nigdy zas nie som zbyt nudne

    I choć często siem alkoholizują
    Damy Dworu se dworujom :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że dwórki były później 😀😀😀 a to było tyle lat temu! Luszka, brawo! 🥰

      Usuń
    2. Zajebiste. Nic dodać nic ująć

      Usuń
    3. Olga, Ty masz pamięć dobrom, pamiętasz o co chodziło z tymi jeleniami??

      Usuń
    4. Ja pamiętam!

      Taka celebrytka mnie zadziwiła projektując pokój dla dziecka z takimi jeleniami do ozdoby!

      Usuń
    5. poszukałam, ale słabo to pamiętam 😑

      Usuń
    6. Bo to głupotka była
      Taka sama jak wszystko inne na tym blogu;)

      Usuń
    7. nieprawda!!, Roksana dziękowała ostantio za wsparcie, przypomniałam sobie, jak miałam pierwszą operację ręki,
      wspierałyście mnie dzień przed, w trakcie i parę dni po😊ech.. dawne niki...

      Usuń
    8. Ooooo
      No dobra
      Czasem bywa fajnie

      Usuń
  10. Lucha!
    Zapomniauam, że masz taki talent!!!
    Wow!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem wdzięczna rano, jak mnie boli, bo to znaczy, że nadal żyję 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo Rybka, tyle lat! Tylko tych dawnych ników żal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...
      Żal mi nawet tych, co się poobrażały. Bo to było bez sensu obrażać się za inną opinię o pogodzie, c'nie?

      Usuń
    2. A mi nie żal.....😂

      Usuń
  15. Rybeńko, Ty wiesz...
    ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się, że tu trafiłam :-)
    i też jestem wdzięczna wielu ludziom i sytuacjom

    OdpowiedzUsuń
  17. :):):):) A mnie nieustannie Twój blog poprawia humor, bo wesoło często tu jest:):):)
    Tym wylotem za prognozę pogody się nie przejmuj, ludzie różne bziki mają, a niektórzy na swoim punkcie i już:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, nigdy się tym nie przejęłam, raczej zmartwiłam się stanem psychiatrycznym blogerki. I chyba miałam rację;)

      Bardzo lubię, jak jest Titan wesoło, nie zawsze się udaje ale staram się;)💚💚

      Usuń
    2. Titan =tutaj!
      Znowu ten słownik, jaskółka chyba ma na to wpływ 😅

      Usuń
    3. No jasne, Jaskółka:):):) Ja już o takie rzeczy byłam posądzana, ze głowa boli, ale nie przejmuj się, nie złamało mnie, wręcz przeciwnie, a telefony to urządzenia diabelskie, które rządzą słonikiem.
      O gwiazdeczce nie mam ochoty nawet myśleć. Było, minęło i dobrze.

      Usuń
    4. Komputer też rządzi- słownikiem a nie słonikiem:):):)

      Usuń
    5. Padłam 🤣🤣🤣🤣

      Usuń
  18. Super tu jest! Olga, Lucha, Ninka! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. w 2016 pożyczyłam telewizor (akurat kupiłam nowy a stary był sprawny) koleżance ze złamaną nogą a chciała se euro oglądać; kilka miesięcy temu zadzwoniła, czy czegoś nie potrzebuję
    - ale o co cho?
    - bo Ty mi pomogłaś, jak byłam w potrzebie, nikt inny
    - ale ni wszyscy mają wolne telewizory
    - ale i tak bardzo dziękuję

    ja byłam zadowolona, że komuś pomogłam, ona mi wdzięczna, że pomogłam, a ja jestem wdzięczna, że mi podziękowała, że pomogłam
    ot tak po siedmiu latach siem jej przypomniało 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzrusz...
      Takie słowa są prawie jak dotknięcie skrzydłem anioła

      Usuń
  20. Tyle chwil, tyle ważnych i mniej ważnych spraw tu poruszonych: cionż, poroduf, śmierci nawet...
    Blog zaczęłam czytać jeszcze w starym domu, nie mając Olinki, to przecież prawie jak w innym życiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mój nick przez tyle lat nigdy mi się nie znudził 😁😍

      Usuń
    2. I nigdy nie zdradziłaś co on znaczy!!

      Usuń
    3. Oj nie ufasznie czytasz fuasny blog!
      Toż pierwszego dnia było wiadomo!

      Usuń
    4. https://youtu.be/wO_lA6hV1Ag?si=8JAn4z3I6pGHg39N

      Usuń
    5. https://wymuszonyblog.blogspot.com/2015/02/jednak-zaskoczenie.html?m=0#comment-form

      Usuń
    6. Myslauam że umiesz czytać 🤔😱😂🤪

      Usuń
  21. Rybenko, i ja dodam, ze codziennie rano zaczynam prasowke od Twojego bloga, od lat!!! Czesto poprawiasz mi nastroj, Ty i Twoje czytaczki:) Raz jest powaznie, raz wesolo... Dzięki za to!

    Lepiej czytać Rybki blog, niż na boki robić skok.
    Lepiej z Rybka się radować, niż sąsiadki obserwować.
    Lepiej z Rybka dziś świętować, niż na goło paradowac:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem co napisać, więc tylko napiszę: pisz dalej Rybko. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń