sobota, 25 listopada 2023

Ja, imigrantka

 Kto trochę śledzi wiadomości, ten słyszał co się wydarzyło w Dublinie we czwartek. Nożownik zaatakował dzieci przed szkołą, ciężko zranił kilka osób, nie wiadomo, ile by było ofiar gdyby nie odwaga jednak kobiety że szkoły i przypadkowego imigranta, który przy pomocy kasku motocyklowego unieszkodliwił zbrodniarza. Media społecznościowe skrzyknęły bandziorów z całego miasta i zaczęła się rozróba. Syn szczęśliwie był już w akademiku, ale jego kolega Polak musiał ratować się ucieczką przed chuliganami rzucanymi w niego butelkami ( usłyszeli, że mówił po polsku przez telefon). 

Było naprawdę groźnie, uniwersytet zamknął bramy i ludzie musieli zostać tam na noc, zresztą nie spieszyło im się do konfrontacji...

W akademiku syna schroniła się część kolorowych studentów, spali w różnych miejscach. A zajęcia na uczelni w piątek odwołano albo były on-line. 

Jestem imigrantką. Mam znajomych z całego świata i w każdym kolorze skóry. Dzieci wyrastały w środowisku pełnym akceptacji i tolerancji dla każdego. Nigdy nie zrozumiem tej nienawiści i agresji...


Ps. Dużo wskazuje na to, że Klarce da potrzebne moce. A Klarce moce nasze się po prostu należą!

50 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Klarki mocarnych MOCY mnóstwo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeraża ogrom nienawiści, przemocy i to gdzie podążamy ☹️

    OdpowiedzUsuń
  4. Luszka, o jeleniach nie pamiętałam, ale potem po wpisie Rybki coś tam o tej Zosi kojarzę 🤯

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki bardzo, rzeczywiście mam guza w głowie który mi trochę zrobił przemeblowanie i dlatego ogłuchłam ale on jest prawdopodobnie łagodny, nie mam diagnozy tylko wynik rezonansu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moce, Klarko! Trzymam mocno kciuki! ❤️

      Usuń
    2. Klarko WIELKIE moce i teraz trzymam kciuki za diagnozę.

      Usuń
    3. i ja bardzo wspieram♥

      Usuń
    4. Klarko nasza kochana, ślę wszelkie możliwe moce!
      Bea

      Usuń
    5. wspieram i trzymam kciuki. Dorota

      Usuń
    6. ♥️🍀Klarko💪

      Usuń
    7. Klarko kochana, trzymam kciuki. Rozumiem. Moce dla Ciebie.

      Usuń
    8. Klarko, ja też ślę moce ❤️

      Usuń
    9. Klarko i ode mnie ciepłe myśli 🧡

      Usuń
    10. Dołączam do mocy dla Klarki ❤️❤️❤️.

      Usuń
  6. Klarko, moce ogromne dla ciebie.
    Napisałam do ciebie. Trochę haotycznie bo emocje się włączyły.
    Rybeńko, wczoraj mnie tu nie było więc dziś ci gratuluję jeszcze raz wytrwałości. Dziękuję za to miejsce i życzliwość.
    BH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejszuam na wczorajszy wpis😍 Te wiersze Olgi. Luchi..az mi się łezka zakręciła. Margo, ładnie napisałaś, Miśka, Gagunia😘
      BH

      Usuń
  7. Jestem niby na miejscu, a dowiedziałam się dopiero następnego dnia. No cóż, akuratność też zadziałała na szkodę, ponieważ zablokowano informacje o osobie atakującej (co natychmiast spowodowało plotki, że to imigrant i podziałało jako wystarczająca prowokacja dla bezrobotnych młodzieńców).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby ujawnili i to by był imigrant mogłoby być jeszcze gorzej

      Usuń
    2. @Rybeńka, w zasadzie takie zachowanie w mediach natychmiast spowodowało nagonkę, że to imigrant. Bo taki sposób zarządzania danymi od razu wskazuje sprawcę ogólnego (imigranci), oraz wskazuje, że należy się tej osobie inne traktowanie (a to wkurwia, tymczasem przecież sprawcą nie musi być imigrant, a imigrantami mogą być też ofiary - wtrącono się w dostęp do informacji, przedobrzono, i gówniarze to wykorzystali).

      Usuń
    3. Coś mi się wydaje, że i tak by wykorzystali. Ale może się mylę

      Usuń
  8. Nienawiść przeraża!!!
    Moce i serdeczności dla Klatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się wszystko przeplata. Wczoraj radość , ogromna ilość wejść na blog Rybeńki, dzisiaj nienawiść i przemoc.
    Dla Klarki ogromne moce!

    OdpowiedzUsuń
  10. O Dublinie u nas bardzo enigmatycznie było.Niedawno pomyślałam,że my(Polacy) się cywilizujemy.😊Pare dni temu jechałam miejskim autobusem,jechało kilkanaścioro młodych ludzi o ciemnoczekoladowej lub jaśniejszej karnacji.Wygladali na studentów.Ogolnie atmosfera uśmiechów i życzliwości,ktoś jednemu z nich skasował bilet, oni ustąpili miejsca starszym paniom.Mowili piękna francuzczyzna,co mnie dodatkowo do nich przekonało😊
    Klarko❤️, niech wyniki badania będą dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w dużych miastach jest coraz więcej kolorowych ludzi i się do usunięte przyzwyczajamy

      Usuń
  11. Przeraża, każdy pretekst jest dobry, żeby bić obcych, a kto bedzie obcym- rzecz wzgledna...rudzi, inni ...każdy moze się nim stać W Poznaniu niedawno starszy człowiek- Polak- zabił nozem przypadkowego przedszkolaka idącego z grupą na spacer.Wszędzie są szalency.
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja,Basia( nie wiem,dlaczego jako ten Gall?🤔)

      Usuń
    2. A bo ten blogger gupi jest

      Usuń
  12. Klarko oby było dobrze!
    Rybenko, ja czytam od kilku lat a napisze coś czasem od chyba 2, bardzo to miejsce wirtualne lubię.

    Ta wszechobecna przemoc mnie przeraża, zwlaszcza w kontekście 2 nastoletnich synów podróżujących komunikacja miejska i podmiejska, nigdy nie wiadomo na jakiego wariata się trafi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💚💚💚

      To prawda.
      Teraz będę bardziej się bała o synka w tym Dublinie

      Usuń
  13. Klarka, oczywiście moc mocy dla Ciebie❤️
    Przemoc to bardzo niepokojąca sprawa w dzisiejszym świecie. Znudził się chyba ludziom pokój😒
    A co do wczorajszego dnia (bo nie zdążyłam) to szczególne podziękowania dla Ciebie Rybcie za I i J❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to była kradzież w biały dzień z IiJ ale niech wam będzie💚❤️

      Usuń
  14. Moce dla Klarki:)
    Wszelka przemoc jest dla mnie niezrozumiała. Nie ma dla niej usprawiedliwienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia dla Klarki
    i poważne pytanie: czy weganie jedzom czekoladę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli zawiera ta czekolada produkty odzwierzence: mleko krowie i tłuszcz, to nie jedzą.

      Usuń
    2. czyli łatfiej kupić skarpetki🤣

      Usuń
  16. Podobne sytuacje będą niedługo w Polsce. Na razie w szkole mali Ukraińcy słyszą:"Jesteś w Polsce, to mów po polsku", "Jesteś brzydka/głupia/tępa", "Twoja matka bierze pieniądze i nic nie robi". Dzieci same tego nie wymyśliły. Często polskie nauczycielki nie reagują, więc za jakiś czas będziemy mieć skutki tego na ulicach.

    OdpowiedzUsuń