czwartek, 23 listopada 2023

Chyba lepiej pomilczeć;)

 Moja dobra znajoma umieściła swoje zdjęcie na fb. Mina, poza, filtry, usta O.M.G!! Nie bardzo wiem, jak jej zwrócić uwagę, że to nie jest jej dobre ujęcie. A babeczka naprawdę dobrze wygląda na swój wiek, może za duże usta sobie robi, ale to może zazdrość przeze mnie przemawiać 😄

To zresztą powszechne zjawisko. Młode dziewczyny w internecie za wszelką cenę chcą być inne niż są, choć przecież są piękne i wogle. Wydawało by się, że to mija z wiekiem. Ale może jednak wrodzony bądź nabyty brak poczucia własnej wartości zmusza nas do zmieniania się w niedościgniony wyimaginowany ideał?

Ps. Też sobie zrobię usta👄

33 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to jest przerażająca moda te napompowane usta, namalowane brwi, doklejone rzęsy i tipsy - zero naturalności. Młode dziewczyny wyglądają w większości tak samo. Bardzo mi się to nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zakresu od środowiska. Ale jak się zabłądzi w necie na takie to fakt, klony...

      Usuń
  3. ras umieściłam swojom fotkie na fb i owszem upienkszyłam, dodałam dupkie mojego kota😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Rybeńko a dlaczego Twoje normy mają być normami Twojej
    koleżanki. Więcej tolerancji.
    Żyj i daj żyć innym na ich własnych zasadach...
    Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dlatego nie powiem jej, że głupio wygląda na tym zdjęciu.
      Ale bym chciała, żeby w takiej sytuacji ktoś mi powiedział, że mam lepsze ujęcia.
      Może nie mam racji ale tak uważam.
      I naprawdę ludzie wokół mnie nie są przeze mnie terroryzowani. Ale nie musi mi się wszystko podobać.

      Usuń
    2. Możesz być pewna, że nikt taktowny, inteligentny czy empatyczny nie zwróci Ci uwagi - ponieważ najzwyczajniej w
      świecie wie, że to nie jego interes.
      A wydaje mi się ,że kwestia wyglądu jest w ogóle kwestią bardzo względną i delikatną. Joanna.

      Usuń
    3. Mam bezcenną przyjaciółkę, zawsze nowo, co myśli. Nie znaczy, że zawsze się z nią zgadzam:)

      Usuń
    4. Uważam, że jak wchodzin do tramwaju człowiek z liściem na głowie to empatia nakazuje mu o tym powiedzieć. On być może to zrobił specjalnie, ale co, jeżeli nie?

      Usuń
  5. Nie wrzucam swoich zdjęć do internetu. Bo po co. Ci na których mi zależy widzą mnie taką jaka jestem. Nie podobają mi się przerobione twarze, zwłaszcza przesadnie napompowane usta. Mam zrobione brwi, są naturalne i mi się podobają :)
    A przyjaciółce czy bardzo bliskiej koleżance bym powiedziała w delikatny sposób co myślę o dziwnym zdjęciu.
    Pozdrowienia
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wrzucam swoich zdjęć, wystarczy, że bliscy muszą się mierzyć z tym, jak wyglądam 😅
      I też mam brwi zrobione, bo inaczej bym ich nie miała;)

      Usuń
  6. Ostatnio widziałam na fb zdjęcia znajomej znajomej. Pani nie pierwszej młodości (ze wszystkimi tego konsekwencjami) w skórzanych szortach i kabaretkach. Taki styl? Chwilowe szaleństwo? Brak krytycyzmu? Znajoma stwierdziła, że XY pewnie szuka faceta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,powiem Ci,że znam sporo osób,które lubią taki styl. Szorty i rajstopy. Niekoniecznie kabaretki🤭

      Usuń
    2. Właśnie ostatnio widziałam tak ubraną młodą dziewczynę. Poza tym była super, naturalna, ładna.

      Usuń
    3. Styl stylem były nie było śmiesznie23 listopada 2023 16:50

      Ale skórzane fajnie uszyte szorty i rajstopy dobrze się prezentują szczególnie na długich i szczupłych nogach. Tuśka jak dobrze pamietam około 30 swojej tak się nosiła na imprezy.

      Usuń
    4. No właśnie! Młode, dłuuugie nogi i szorty wyglądają super! Ale Pani, o której pisałam, młoda (nie wiem czy szczupła) była jakieś 40 lat temu. W tak zwanym "pewnym wieku" nie wszystko wszystkim pasuje. Ale bardzo trudno jest powiedzieć komuś, że wygląda mało stylowo.

      Usuń
    5. Oj trudno
      To sobie pomilczymy:)

      Usuń
  7. Co jak co ale zazdrość na pewno przez Ciebie nie przemawia!!
    Wydaje mi się ,że możesz mieć rację,że to osoby z poczuciem niskiej wartości muszą się upiększać filtrami,żeby być doskonalą. A może dla pochwalnych później komentarzy. Zawsze to miłe a innych być może to dowartościowuje własnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie umiem kłamać, więc nie skomentuję, że jest fantastycznie.
      Lepiej zmilczeć

      Usuń
  8. Żeby wyrazić swoją dezaprobate nie trzeba używać obraźliwych czy wulgarnych słów.Mnie się nie podobają tatuaże,ale nie zaczepiam ludzi na ulicy,żeby im to oznajmić😊Też nie potrafię kadzić,zachwycać się bez sensu i nieszczerze, raczej milczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyszło by mi do głowy, żeby obrażać kogoś dlatego, że wygląda inaczej niż mnie się wydaje.

      Usuń
  9. Powiem i nie powiem23 listopada 2023 16:46

    Wszystko zależy jak bliskie są relacje, bo wtedy dobrze wiemy, jak ktoś na naszą uwagę zareaguje. Żadna moja z 3 przyjaciółek nic nie publikuje na FB, choć wszystkie korzystają z messengera, więc mam z głowy 😄
    Co do reszty mam to…
    Ale np. przestałam lajkować pewną koleżankę, która jak dla mnie jest fejsową ekshibicjonistką, bo publikuje pierdylion swoich selfie, i relacjonuje praktycznie każdy moment swojego życia rodzinnego. Strasznie tego dużo i zrobiło się śmiesznie. Powiedziałam to PT, która zrobiła to samo, i utwierdziła mnie jako psychoterapeutka, że to zdrowy odruch😂
    Koleżanka jest poważną bizneswomen, z gustem nie do końca mi odpowiadającym ( oprócz strojów sportowych i oficjalnych na różnych kongresach) ale nawet nie o gust chodzi, tylko zalew fotek i filmików niektóre… trochę żenujące. I tylko się zastanawiam, bo na tym samym koncie wstawia tez fotki ze swojej pracy, różne oferty, a tu taka prywata. I męża tez i dorosłych dzieci 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam opierpapier za lajkowanie zamiast serduszkowanie...

      Usuń
    2. Zastanawiająca się czym się kieruje23 listopada 2023 18:55

      Być może koleżanka nawet nie zauważyła braku 2 lajków😂 Mnie to ciekawi ale i bawi. I to nie jest opinia starej baby, bo pewna młoda osoba 30-latka, która tez zna naszą koleżankę, a nie ma jej na fejsie, za to jest psychologiem, jak jej pokazałam, to obie miałyśmy ubaw po pachy. Taki życzliwy, bo dziewczynę lubimy cenimy. Na pewno w ten sposób nie buduje swojego poczucia wartości, oboje z mężem zawodowo osiągneli sukces, mają fajne życie prywatne i… delikatnie mówiąc szeroko otwarte drzwi dla wszystkich do niego.

      Usuń
    3. Może mieć pół świata na zewnątrz ale co jest w środku to różnie może być

      Usuń
    4. Żadna skrywana tajemnica za tym się nie kryje23 listopada 2023 19:38

      Oboje z mężem tak publikują, on może mniej selfie. Na fejsie składają sobie życzenia, również dzieciom. Taki styl przyjęli i nie sądzę, żeby coś szczególnego się za tym kryło.
      Znamy się ( z nim) już ponad 40 lat, grał i śpiewał na moim weselu. To była ukraińska kapela Czumaky, ale już dawno się rozwiązali. Ona w czasach studenckich tańczyła w zespole ukraińskim. No cóż, pewnie to bycie na scenie w nich tkwi😉

      Usuń
    5. No cusz
      Sama lubieję scenę;)
      Ale za to zero parcia na szkło

      Skoro są szczęśliwi;)

      Usuń
  10. w ogóle nie zwracam uwagi na takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. W Dublinie teraz są zamieszki antyimigranckie
    Syn jest bezpieczny
    W jego akademiku jest teraz dużo osób o wyglądzie mało europejskim, boją się wracać do domu!!
    Coś strasznego!

    OdpowiedzUsuń