czwartek, 9 listopada 2023

Powoli ruszam

 Co mogłam, załatwiłam. Jestem bardzo zmęczona, trochę zadowolona, trochę zmartwiona.

Dzisiaj ruszam w drogę powrotną z przystankiem u wnuczek😍. 

Robiąc ostatnie zakupy w supermarkecie poznałam bardzo fajną panią, trochę starszą ode mnie. Zaczęłyśmy rozmawiać w alejce z akcesoriami do kominka. Pożaliłam się, że kocham kominek ale mąż mniej i muszę go do przekonywać do rozpalania.

No nie może być, wykrzyknęła pani. Musi go pani zwolnić od pierwszego. 

Kurtyna😄


11 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnuczki ukoją zmartwienia 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Na środku pokoju leży ok paru dni karton z półkami, do złożenia. Żaden nawet nie zapyta czy pomóc mi złożyć. Więc wiem że sobie złożę.
    Taka mi przyszła refleksja, czego mi będzie żal gdy będę odchodzić.? Bo chyba nie kogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba może jednak jasno zakomunikować potrzebę! Są tacy, że nigdy się nie domyślą.

      I nie odchodź!

      Usuń
  4. Rybeńko, wspaniałego spotkania z wnuczkami.
    I jeśli można coś zasugerować to " weź , odpocznij" . Często piszesz i zmęczeniu czemu się nie dziwię bo masz bardzo, bardzo ostry rytm. Uściski ♥️😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jedna ze spraw już się ogarnęła.
      I obiecuję, będę odpoczywać!
      Jak głowa trochę spokojniejsza to ciało też da radę

      Usuń
  5. Samo szczęście przed Tobą, a nawet dwa! 😍

    OdpowiedzUsuń