piątek, 10 listopada 2023

Gościnność 😄

 Dziewczynki doładowały mi akumulatory, a bałam się, że będę bardzo zmęczona po wizycie. Czekało mnie jeszcze 2,5 godziny jazdy do noclegu.

Nie zliczę, który to mój hotel w tym roku. A tym bardziej w życiu, na trasie do i z Polski. Żałuję, że nie prowadziłam hotelokroniki.

Różne się zdarzały i jakościowo i lokalizacyjnie i cenowo. Trudno spamiętać. 

Tej nocy trafił mi się średni, choć jak to w Germanii, bardzo czysty. Ale zatyczki do uszu się przydały 

Ze śmiesznostek to oto taki zestaw mnie przywitał. 


Do kieliszka z napojów była tylko woda w kranie 😄

A dzisiaj będę spała już w lux i nie zamierzam do grudnia się stąd ruszać!

24 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrej bezpiecznej drogi Rybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że uciekłaś z Wawy przed świętem czyli przed najazdem naziolstwa🤬 Dobrej drogi!

    OdpowiedzUsuń