sobota, 11 listopada 2023

O wolność trzeba walczyć codziennie

 Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądało "świętowanie" dnia niepodległości w na warszawskich ulicach. Czy bydło ciągle będzie podpalać i demolować ? Mam nadzieję, że im trochę wiatru pod skrzydłami zabrakło...

Ja sobie pójdę pośpiewać, bardzo polecam każdemu w stresie. Śpiewanie wymaga odpowiedniego oddychania a oddech to podstawa. 

A jeżeli chodzi o świętowanie to ja wzniosę toast za prawa kobiet. Wyborcze i wszystkie inne. Nie są nam dane na zawsze, pamiętajcie o tym!

14 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawa kobiet są po prostu prawami człowieka. Zatrważające jest, że wciąż musimy ich pilnować. Ponad sto lat temu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. bydło chyba jeszcze nie zrozumiało, że jest bezkarne... może w końcu zrozumie

    OdpowiedzUsuń
  4. co to znaczy bydło...tępa oblesna starucho.....zawsze tam chodzi mnóstwo rodzin z dziećmi,starsi,młodzież.....Jebnij się w głowę kaszalocie i zrób coś z tymi sztucznymi brwiami bo wyglądasz komicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć, przytul się, bo ci wszystkie żyłki popenkajo.
      Masz rację. Obraziłam bydlontka. Bydlęta nie demolują.

      To nie moja wina, że patologiczne rodziny źle wychowują swoje dzieci.

      Usuń
    2. No faktycznie, życzenia świąteczne bardzo oryginalne:)

      Usuń
    3. A ja mam tak wywalone, że nie rusza nie ten kaszalot..

      Usuń