niedziela, 12 listopada 2023

Nie ma jak w domu, tylko tutaj czeka cię pranie, prasowanie i sprzątanie;)

 Dawno temu przestałam się przejmować nienawistnyni trollami. Żal mi tych ludzi. Przepełnieni żółcią, nie kochani i nie umiejący kochać . Myślą, że żeby ktoś ich zauważył, muszą kogoś opluć albo obrzygać. Bardzo to smutne, stoi za tym pewnie coś , co się w życiu takiego kogoś wydarzyło. 

Kręgosłup powoli wraca do normy, głowa też. 

A jeśli ktoś ma moce, to podsyłajmy je naszej Roxi. Musi mieć siły na te mecze w środku nocy💚

48 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce dla Roksanki zawsze! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest taki mem
    Jeśli myślisz, że jesteś samotny, że nikt na ciebie nie czeka, to pamiętaj, że zawsze czeka na ciebie pranie 😝

    OdpowiedzUsuń
  4. A na marszu palenie unijnej flagi, hasła antyukrainskie, krzyże celtyckie, zielone flagi i symbole falangi, zagraniczni goście, otwarci neonaziści z hasłem "14 słów". Nie tak wyobrażam sobie świętowanie wolności i niepodległości Polski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale było lepiej niż rok temu
      Chyba się wypalają...

      Usuń
  5. Z tego wszystkiego moce dla Roksany najważniejsze! Więc płyną! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze o Roxy myślę cały czas i to MOCNO. i wierzę, że dobre, mądre kobiety nie mogą przegrać !!!! muszą być wśród nas i basta.

    OdpowiedzUsuń
  7. po drugie, bo mniej ważne, każdy porządny blog ma trolla/trolle, wiem co mówię ;-) i należy mieć to w odwłoku. oraz jaki może być zachowanie pisdzielców skoro breżniew już KOMPLETNIE OCHUJAŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam trolli na blogu. Jest mi smutno, bo najwyraźniej mój blog nie jest porządny. Ale co tam, jakoś to przeżyję.
      Roksanie podsyłam energię, sobie od ust czy czego innego odejmując, ale może ta energia jakoś przyrasta, gdy się nią człowiek dzieli z innymi.
      Przychodzi taki moment, Teatralno, że słów brak do opisu pewnych zjawisk. I chyba w przypadku tego ( i tu mi właśnie słów zabrakło, bo co jedno wzięłam, to mi go było szkoda, a wulgaryzmy jakby straciły już moc w odniesieniu do tego czegoś.) właśnie tak jest.

      Usuń
    2. Agnieszka, ja ci mogę pożyczyć tego trolla, ale mój blog też mało porządny, wpada taki też na kilka miesięcy buuu

      Usuń
    3. Agniecha, no ja cię rozumiem ale sama przyznaj, że jako erzac może być

      Usuń
    4. On nie zwariował
      On cynicznie gra na emocjach prostaków.

      Usuń
    5. on już dawno oszalał z nienawiści i mnie sie wydaje, że owszem jest cyniczny ale teraz to go do reszty popierdoliło i chyba wierzy w te brednie...to zły człowiek jest.

      Usuń
    6. Rybeńko, dziękuję, ale jednak nie.
      Teatralna, erzatz, faktycznie.

      Usuń
    7. Ale chętnie się podzielę, naprawdę 🌝

      Usuń
  8. Moce dla naszej roksanki płyną szerokimi strumieniami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Trolle mają w sobie tyle złości, żalu do ludzi, że czasem gdzieś musi się im ulać, tym razem u Ciebie, innym gdzie indziej… smutni są.
    Roksi , mocno wierzę że jeszcze będzie lepiej. Sle dobre myśli
    Cypel

    OdpowiedzUsuń
  10. Roxi♥️🍀 a trolle niech się swą żółcią udławią✌

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze, kiedy czytam o potrzebnych mocach dla kogoś, to mam poczucie bezradności. Tak naprawdę to mam ochotę lecieć, pomóc, podtrzymać na duchu tam, na miejscu. Tak, Netowe moce psychicznie pomagają i taki ich jest cel. Dlatego zawsze, ale zawsze na taki apel zamykam oczy i myślę ciepło o potrzebującym. Roxi, ślę Ci moc mocy najmocniej jak tylko potrafię.
    O trollach nie wypowiadam się, szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  12. I o to chodzi.
    O te ciepłe myśli otulające potrzebującego

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę,że niczego wczoraj nie widziałam,byłam poza zasięgiem internetow,czasem to naprawdę idealne rozwiązanie.Nie znoszę tych bogoojczyznianych marszów,tej nacjonalistycznej hołoty,wyglaszjaej różne bzdury jako niby patriotyczne hasła.Ten zdemencialy dziad budzi we mnie szczególną odrazę,myślę,że ten nienawistnik wreszcie powinien odpowiedzieć za swoje insynuacje.Ile jeszcze będzie mógł bezkarnie rzucać swoje idiotyzmy i oskarzenia.Powinny się nim zająć sądy i prokuraturzy..
    Ja też ciągle myślę o Roksanie,jestem pewna,że jej tu wszyscy życzą jak najlepiej..choć, oczywiście i u niej jakiś frustrat niedawno wylał pomyje..myślę,że przykłady w tym kraju idą z tzw.gory.
    Idziemy dziś na koncert Andrzeja Sikorowskiego z zespołem,mam do nich ogromny sentyment..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest zdemenciały. Jest zły i cynicznie wykorzystuje wszystko, żeby dzielić i pluć na myślących inaczej

      Usuń
  14. Moje myśli zajmuje teraz tylko Roksanna.❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo dziękuję WAM DZIEWCZYNY za wsparcie❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💚❤️💚🎶💚❤️💚❤️💚🎶

      Usuń
    2. Nutki bo ja kocham muzykę i wiem, jak pomaga

      Usuń
    3. Śpiewająca pod nosem jadą, jadą misie12 listopada 2023 20:14

      U mię wczoraj i dziś w większości piosenki dla dzieci 😉

      Usuń
    4. ...Śmieją im się pysie, tra La La La La 🎤🪇🪗😍

      ❤️❤️❤️

      Usuń
    5. Lepiej z dziećmi śpiewać nutki
      niż popadać w wielkie smutki:)
      Najlepszego Roxi !!!!!!

      Usuń
    6. O jadą jadą misie mogłabym książkę napisać
      Dla wariatów 🥴

      Usuń
  16. Dla Roxanny od serca - najlepszego! Trzymaj się, wspaniała dziewczyno!
    Mietek ze Żoną

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to Żona mówi, ważne, by, gdy wyciągniesz ręke móc natrafić na przyjazną dłoń. Tutaj czeka na Twój uścisk wiele dłoni, Roksanno...
    Mietek

    OdpowiedzUsuń