środa, 22 listopada 2023

Mamy to!

 Dzięki wytrwałości Lidii i pomocy tajemniczej czytaczki udało się nam z  Lidią skontaktować. Dostałam od niej screena chwili, kiedy na blogu mi stuknęło 6 milionkuufff. Dla Was drodzy czytacze prowadzę mojego bloga a nie dla suawy dlatego nie jest łątwo mnie zlokalizować itepe. Ale Lidia dała radę:))

Bardzo dziękuję

Marzycielka też zasługuje na brawissimo za złapanie 6000001;)



Dzisiaj mamy jakieś 30 000 więcej za co dziękuję , trollom też;)

I przyznaję się bez bicia, że w ogóle nie przeszkadzają mi wszędzie już obecne dekoracje świąteczne. Za to bardzo przeszkadza mi ciemność popołudniowa.




53 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przeszkadza jedno i drugie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się śpiewa kolędy od września to choinka w listopadzie w ogóle nie razi😄😄

      Usuń
    2. 😀😀 no tak! 🎶🎶

      Usuń
  3. blog bez trolla się nie liczy ;)
    z ciemnością mam problem - z domu wychodzę po ciemku, wracam po ciemku, nie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam problem z ciemnością. Wczoraj o 16.40 byłam pewna, że jest po 19. Jeszcze ten deszcz.....dzisiaj ma być dużo słońca. Łapcie go ile wlezie😁

    Rybeńko wielkie gratulacje!
    Twój blog to kawał pięknej historii. Niech trwa do końca świata no i wiadomo.....💪😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsyłaj to słońce!!

      😘😘

      Usuń
    2. Niestety słońca nie było😬😬
      Jedynie w sercu😁
      Za to mrozik niczego sobie zawitał🤷

      Usuń
    3. No bo zjawiło się u mua!
      To słońce;)

      Usuń
  5. Mam podobnie, choinki super, ale czemu tak ciemno? Dlatego lampka nocna przy łóżku bardzo mnie dobrze nastraja, czuję się jak w domu Misia Uszatka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rybenko, gratulacje! Pisz, pisz, pisz...
    Te ciemności są okropne, mnie też męczą bardzo (nastrój do d...y).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wczorajszą obecność, za moce, za dobre myśli. To wiele dla mnie znaczy. Bardzo doceniam tę solidarność na dobre i złe. To miłe i ku pokrzepieniu serca.
    Rybeńko, jestem tu już ponad 7 lat, a wszystko dzięki Klarce, która poprosiła Was o wsparcie dla mnie na moim blogu KLIK co jest świadkiem ten post sprzed lat.
    OGROMNE PODZIĘKOWANIA! I gratulacje za to cudowne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany....
      Wzrusz mnie ogarnął.
      I tyle nicków z przeszłości!
      A Klarka to dla mnie gość nad goście.

      Usuń
    2. W lutym minie 9 lat jak tu jestem, a roksankę kojarzy mi się że poznałam u laili, albo laile u roksanki 🙈

      Usuń
    3. bo ja najpierw trafiłam do laili, która przychodziła do mnie, więc odnalazłam jej blog, a dopiero potem do rybeńki, Miśki,

      Usuń
    4. Dziewczyny to Wy już takie stare Czytaczki?! To co ja mam powiedzieć? A wszak są tu starsze ode mnie.
      To naprawdę kawał historii.
      Rybcia niech będzie kolejne 6 mln!

      Usuń
    5. Annika
      Nie jesteś dużo młodsza!

      Usuń
    6. Jestem jestem. Pamiętam jak nie było tutaj ani Roksanny ani Melodii.
      Olga ma pewno potrafi to wyliczyć:)
      Bo te 10 lat w tym roku to trochę oszukane:)

      Usuń
    7. No raczej!!
      My som za młode na dziesięciolecia!!!

      Usuń
    8. o ja głupia ci pa!! pamientauam, ale zapomniauam...
      w niedzielem byuo jednastolecie!!!

      Usuń
  8. I ja nie znoszę ciemnoty😊Wszelkiej.
    Rybko,gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Twój blog to super fajne miejsce. Czytam od wielu, wielu lat.
    Dekoracje świąteczne są mi obojętne a ciemność popołudniowa mi nie przeszkadza.
    Rybko pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota!
      Jesteś jakimś wcieleniem radości!

      I bardzo mi miło, że tak postrzegasz to miejsce❤️

      Usuń
    2. Rybeńko, szybko się irytuję, wkurzam ale , masz rację, często bywam radosna. Powody do tej radości są i małe i duże, najważniejsze że je dostrzegam. A z Ciebie to taka radosna, dowcipna, super ironiczna i mądra Rybka. Dorota

      Usuń
    3. Sobie wydrukuję i będę czytać w złych chwilach😘💚

      Usuń
  10. Gratulacje !!!! i pomysł sie udał, bo wychynął z potrzeby serca. chyba ostatnie wejścia trollom należy zawdzięczać :-) ale 6 milionów to jednak czarownicom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię te krótkie dni 🙈 wiem, jestem dzifolongiem

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądam sejmy...in vitro, ojesooo co też pisowcy wygadują.., nusz się wkieszeni otwiera. a ja się denerwować nie powinnam.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki dla Lidki i Marzycielki!
    Ciemności nie lubię, słońce uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię dekoracje na plażach, lubię słońce, więc tradycyjnie w tym okresie wybieram się wkrótce na urlop. Nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Rybenko, przede wszystkim cierpliwości ❤
    BH

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawia
    Niestety, nie może zostawić komcia buuu

    OdpowiedzUsuń