wtorek, 21 listopada 2023

17 40

 Kciuki, moce i co tam kto może, Roxi potrzebuje wsparcia. Niech badanko pójdzie gładko a wyniczek  będzie łaskawy. O 17 40 najmocniej czymiemy.

Zabawna jest dzisiaj polityka. Premier zerowej szansy chce tworzyć rząd ekspercki. Aż zaskakuje takie otwarte przyznanie , że do tej pory w rządzie zasiadały li tylko partyjne matoły. 

Ale jeszcze bardziej urzekł mnie pomysł tzw bonu rodzicielskiego. Na rozród, że tak powiem. Czyli dofinansowanie par chcących mieć dziecko. Nie pada przy tym słowo invitro, broń buk, jednak nie można się narazić biskupom. Ciekawe, czy będzie go można wykorzystać dając  go na tacę w intencji poczęcia? (To jest szydera z Pisu nie z modlitwy!)

Ukradzione 

Teraz zamiast bara bara czy bonga bonga będzie bon-bon😄

60 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Największe MOCE dla Roksanki! ❤️
    Otulam ciepłymi myślami i ślę dobrą energię! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Moce! cały czas , a o17
    40 z podwojoną siłą!A bon- bon jak bunga- bunga🤣

    OdpowiedzUsuń
  4. Czymam cały dzień a o godzinie 17:40 na maksa zaciskam do białości

    OdpowiedzUsuń
  5. Roksana, trzymam kciuki, powodzenia! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Roksanna pamiętam że dzisiaj badanie, niech będzie dobrze.
    Zawsze myślę jak najlepiej o Tobie i jak najlepiej dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się dołączam z wielkimi mocami!
    Roksanno, trzymam kciuki i mysle o Tobie:) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie moce dla Roksanny i same pozytywne myśli. Niech będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Budzik nastawiony na 17.40
    KrystynkaR

    OdpowiedzUsuń
  10. ❤️❤️❤️dla Roksany!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kciukasy bolejom, więc zosyajom tylko ciepłe myśli😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo dziękuję Dziefczęta❤️❤️❤️❤️
    Wynik będzie za kilka dni, ale mam nadzieję, że przed kolejną wizytą po piguły.
    Mialalam dziś niefajną noc , a jakiś p…. zadzwonił przed 9, wypytując się czy mam albo miałam kredyt we frankach 😡I przegonił sen…

    OdpowiedzUsuń
  13. Moce, kciuki i dużo, dużo ciepłych myśli dla Roksany.
    Rybeńko nie czepiaj się premiera Mateusza. On się ciągle uczy wedle zasady człowiek uczy się całe życie. Ale Mateusz czerpie z najlepszego wzorca, uczy się od Adriana, w samolocie, wc, kiedy nic nie robi, kiedy głupio robi itp. Teraz nauczył się, że rząd powinien być ekspercki.
    Pozdrowienia serdeczne. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matousz miszcz!
      Ciekawa jestem, jakie pigułki łyka przed snem
      ..

      Usuń
    2. Mateusz łyka pigułki na zaparcia, bo myśli że jak się zaprze to rząd stworzy:)

      Usuń
    3. To byłam ja, Dorota

      Usuń
  14. Mataczeusz strasznie się napraszal i przepraszał 🤣 zwracając się do Hołowni.W zyciu nikt go nie widział w takim uniżeniu😀no,cóż, podoba mi się, jakaś mściwa małpa się we mnie odzywa,choć wiem,że to bardzo niskie uczucie🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z uśmieszkiem politowania21 listopada 2023 10:58


      Myślałam, że bardziej niż kłamstwami jakie przez ostatnie lata nam serwował poniżyć się nie da, bo większość tych kłamstw była na tak żenujacym poziomie, a tu proszę bardzo da się. Zero żenady. Twierdzi, że prowadzi rozmowy. Poufne. Chyba sam ze sobą, bo nawet nie z politykami z pisu, którzy o tworzeniu rządu nic nie wiedzą, a niektórzy mówią wprost, że nie wierzą w cuda. Kabaret niskich lotów.

      Usuń
    2. No jakoś tak rzeczywiście bardzo żenujące i poniżające to jest widowisko. Wiadomo, to musi pod ich wyborców
      Ale myślę, że solidna terapia psychoterapeutyczna na koszt wyborców pis matouszowi się po prostu należy

      Usuń
    3. Wątpię,czy ma świadomość swoich zaburzeń,bo przyzwoitości i honoru nawet cienia.To nawet Anzej miewa krótkie przebłyski(szybko tłumione)a ten patologiczny kłamcą i cynik nigdy..

      Usuń
    4. wczoraj w SK padały różne propozycje z kim ma toczyć rozmowy, mi się bardzo spodobało, żeby zadzwonił do Alibaby 😁

      Usuń
    5. Boskie to było!
      A dzisiaj uwiódł mnie Hołownia mówiąc o premierze Schrödingera😄😄😄

      Usuń
    6. Bardzo ładne porównanie🤣I stanowcza odmowa spotkania,aż do czasu wyklarowania się statusu Matolusza.Cudnie!😀

      Usuń
    7. Trzeba przyznać, że H daje radę. Cieszy mnie też, że mamy teraz kogoś takiego z poczuciem humoru, może to odgromni powagę majestatu tej polityki

      Usuń
    8. Przyglądająca się dla relaksu21 listopada 2023 13:03

      Nie żebym się czepiała, ale dziś się trochę gubi, przez to, że zbyt bardzo chce uszanować prawą stronę.
      A co do humoru i powagi, to brak powagi mieliśmy przez 8 lat, więc może wystarczy. Ja oczekuje merytoryki a nie przepychanek słownych, choćby dowcipnych. Dobrze ze ma refleks i adekwatne riposty i że szybko się uczy i nie da się zapędzić w kozi róg.

      Usuń
    9. Nie oglądam to nie wiem.

      Może mieliśmy brak powagi. Ale nie było ani trochę śmiesznie.. Ani wesoło.

      Usuń
    10. ja tak słucham bardziej, posłanka pis przedstawiając kandydatów do TS tak napier..laua, że nie zdanżauam policzyć ile som starsi, a ile muodsi ode mnie😁

      Usuń
    11. w różnych rokach sie rodzili, wiencej nie zakonotowałam😁

      Usuń
    12. Nie jezd uatfo być sewerynem

      Usuń
  15. czytajonc naprędce przeoczyłam badanko i się zastanowiłam co za mecz się szykuje wieczorem😁
    nie wiem, co za badanko, ale oby wyszuo pomyślnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbliża się badanie, kciuki i moce w gotowości ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzę na zegarek:)

      Usuń
    2. Na razię muszem wypić półlitrówek sfinstfa

      Usuń
    3. Wyobrażam sobie że to wiśnufka!

      Usuń
    4. Krufkom nie posfolom Ci przegryźć? 😘

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Znaczy Ty sobie wyobraź 😄

      Usuń
    7. Mela 😄
      Stęskniłam się za Twoimi kruufkami!

      Usuń
    8. Jusz po a krufkę jednom mam f kieszeni

      Usuń
    9. Należy Ci się jak niewiadomoco!

      Usuń
    10. Zastanawiam się czemu tylko jednom? 🤔

      Usuń
    11. a że sie wtrącę do wspomnień, pewno nie jadłaś tureckich słodyczy? ohyda!! słodsze od cukru

      Usuń
    12. A ja spróbowałam, taka brawura!
      Rzeczywiście porażająco słodkie

      Usuń
    13. Meluś, bo skromnie się poczenstifauam na stacji palić kupujonc kafę po czym pomyslauam ze cza było wzionć 2 bo dla OM, wienc schofauam do kieszeni kurtki i zapomniauam a dziś jak znalazł. To byua najsmaczniejsza krufka śfiata

      Usuń
    14. Lepiej nie palić
      Na tej stacji;))

      Usuń
    15. Nafet piszom żeby nie palić 🤪

      Usuń