sobota, 4 listopada 2023

Ale ciemne są już te popołudnia!

 Gadze też się to na pewno nie podoba!

Mój tato wraca do siebie, choć powoli, ta cała przygoda zdrowotna wpłynęła nieciekawie na jego stan umysłu, często myli fakty i zapomina. Nie wiem, na ile to się jeszcze poprawi, tato ma 88 lat. 

W dniu, kiedy zabrało go pogotowie, był u niego z wizytą domową lekarz rodzinny. I widział, jak źle tato wygląda. Zlecił tylko badanie krwi. Ratownicy z karetki kiedy się o tym dowiedzieli rzucili tylko,  to chuj nie lekarz. Kurtyna.

A z weselszych anegdot. Znajoma podarowała mojemu staruszkowi taki oto tiszert



Takie, c'nie?🫣🤣

14 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem lekarze mnie załamują 🤬 zdrowia dla taty! 🍀

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ratownikami, czasem (niestety) inaczej sie nie da określić podejścia lekarzy. Zdrowia i sił dla Taty!
    A tiszert cudny!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam mu wytłumaczyć, kto siedzi na motorze i ci znaczy ten napis ale tata bardzo zadowolony:)

      Usuń
    2. To oświeć mnie, kto siedzi? Bo nie wiem też...

      Usuń
    3. No jak to!
      Ciasteczkowy potwór!

      Usuń
    4. Rzeczywiście! nie poznałam..

      Usuń
    5. kask i motor mnie też zmyliły😁

      Usuń
    6. Nie dawajcie się zwieść pozorom!

      Usuń
  4. Dobrze, że lepiej, ale niedobrze, że to zmierza już w innym kierunku.
    Niech zdrowieje i niech mu się poprawia:)
    Tobie, Rybko, poprawy humoru:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna być lepiej, dziękuję.
      A jeśli się uda lunch z mężem dzisiaj to będę bardzo happy

      Usuń
  5. Posiadanie rodziców w słusznym wieku to ogromna odpowiedzialność i wyzwanie. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw opiekuje się człowiek dziećmi a potem rodzicami.
      Najpierw się nami ktoś opiekował potem my tymi dziećmi i mamami i tatami. A potem znowu nami ktoś.

      Usuń