czwartek, 28 września 2023

Z boku to rzeczy mogą dziwnie wyglądać

 Wczoraj musiałam z punktu a przewieźć kilka rzeczy do punktu b. Punkt b był daleko ale tak się fajnie złożyło, że koleżanka z punktu a2 zaproponowała mi, że mnie zawiezie do domu. Ze względu na korki w Warszawie powiedziałam, że do niej podjadę.  Autobusem bo wierzę w buspasy.

I tak zrobiłam. Tyle, że te kilka rzeczy to był materac na łóżko złożony jakciemoge i reklamówka z miską plastikowa. Nie ma bolca, wyglądałam jak bezdomna. Miny ludzi to bardzo potwierdzały. Przechodząc z tymi majdanami pod Mariottem napotkałam wzrok pana wsiadającego do luksusowej taksówki. Bosheeee jak mu było niezręcznie🤣

A finał był taki, że musiała koleżanka po drodze do punktu b przejechać przez a no zapomniałam zamknąć balkon. I nie miałyśmy buspasów buuuuu

11 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy trzeba bilet osobny na dwuosobowy materac prawie złożony??

      Usuń
  3. Umiesz sobie życie urozmaicić😄
    BH

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jak bezdomna tylko jak kwaterujący się student

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystająca z transportu miejskiego28 września 2023 09:36

    W czasach słusznie minionych razem z Tatą wieźliśmy tramwajem zakupiony kawał karoserii, czyli przedni bok do Skody i błotnik. Nie wiem na kogo wyglądaliśmy. Może ktoś pomyślał: zrób to sam, złóż sobie auto z części🤪 Nie takie rzeczy ludzie wożą komunikacją miejską😉 Żebyś widziała jak kilka lat temu wyprowadzałyśmy z PT jej córcię po studiach z Krakowa. Pierdylion tobołów , tobołków różnych kształtów i wyglądałyśmy jak rumuńska rodzina stojąc z tym wszystkim na peronie dworca. Bo jeszcze nasze toboły, gdyż przy okazji najpierw byłyśmy w Warszawie a potem kilka dni w Krakowie, i toboły jej chłopaka, który był z nami. Na dworzec przyjechaliśmy bagażową taksówką 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie!!
      To mi przypomina jak syn w Londynie metrem wiózł kanapę 🤣🤣

      Usuń
  6. nie zrozumiałam tego balkonu, ale ja nie o tym...
    nawiązując do kinematografii: obejrzałam sobie kolejną staroć "Złap mnie, jeśli potrafisz" i uznałam, że Leonardo DC jest genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłam w mieszkaniu na parterze otwarty na oścież balkon...

      Są takie starocie, że naprawdę można wracać!

      Usuń