środa, 27 września 2023

Kiedy Harry poznał Sally

 Dawno tego nie oglądałam.

Ale wczoraj zmęczona po intensywnym dniu postanowiłam sobie odświeżyć. I nie żałuję! To naprawdę dobry film. Ma mnóstwo doskonałych scen. Poza tą, kiedy Sally udaje orgazm w restauracji jest moja ulubiona na stadionie kiedy dwóch przyjaciół sobie gada. 

Jeśli wcale albo dawno nie widzieliście, polecam serdecznie!


A w moich okolicach debile znaleźli sobie teren do nielegalnych wyścigów samochodowych 😡

 Trwa to 10 minut i policja nie ma szans na interwencję...

54 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. też odświeżam starocie, spłakałam się ze śmiechu przy genialnym duecie: Jack Lemmon i Walter Matthau
    dziwna para i dwaj zgryźliwi tetrycy po dwie części😂 teraz patriotycznie zaczęłam CK Dezerterzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyk :-) oczywiście lubię a scena orgazmu wiadomo przeszła do historii kina. kiedys wracałam do niego, teraz już nie mam czasu, jest tyle dobrych nowych filmów...nie zdążę wszystkiego. Czasami też boje się wracać, "Uczta Babett mnie znudziła a pamiętam, że filmem byłam zachwycona ...kiedyś. Ale za to przy "Liście w butelce nadal ryczę ))))))
    Ale są klasyki, które się nigdy nie zestarzeją, to Monty Pyton, w całości :-)
    Teatralna

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry i Sally wspaniali, bardzo lubię i książkę i film. A tetrycy to świetna komedia z dawką melancholii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Film “Kiedy Harry poznal Sally” widzialam dwa razy i juz dosc dawno, ale jest kilka scen ktore utkwily na zawsze, poza tym Sally jest taka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię. I też dawno nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wróciłam do serialu GOTOWE NA WSZYSTKO, akurat na rozluźnienie w trakcie zmywania( co niestety trochę niebezpieczne, stawiam sobie telefon na doniczce na oknie i zmywam oglądając, a raz się zdarzyło że telefon ni stąd ni zowad siup do miski pełnej wody, wyciągnęłam a tu pstryk, 2 stowki takie spiecie kosztowalo😂) , a z filmów to na tapecie Shrek, z wiadomych wzgledow😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe na wszystko!!!
      UWIELBIAM!!

      Usuń
    2. też ostatnio oglądałam i zapewne za jakiś czas wrócę do niego😊

      Usuń
    3. Uwielbiam

      Usuń
    4. I jeszcze Rodzina Soprano

      Usuń
    5. przyznaję, że Gotowych nie widziałam

      Usuń
    6. A to buont!!
      Mało który serial. Tak mnie bawiu

      Usuń
  8. dawno nie widziałam :D czekam na Znachora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie:( to był chyba jedyny film, który oglądałam w całości z Tatą, zawsze ryczał na koniec, brakuje mi go... chlip

      Usuń
    2. Ja oglądałam z obojgiem rodziców, bardzo mi się kojarzą właśnie z tym filmem..choć jeszcze kilka innych "klasyków"(głównie polskich)tez..Teraz jakoś specjalnie nie czekam , gust filmowy mi się zmienił..chyba

      Usuń
    3. Trudno mi uwierzyć, żeby ktoś udźwignął znachora po Bińczyckim
      BH

      Usuń
    4. Trzeba chyba skonfrontować

      Usuń
    5. prawdopodobnie tego nie uniknę, ale nie czekam :) czekam natomiast na malarski obraz "Chłopów"☺

      Usuń
    6. Też mnie ta koncepcja zafascynowała!

      Usuń
    7. właśnie obejrzałam "Znachora", myślę, że jestem mądrzejsza i dojrzalsza i dlatego analizowałam zamiast się zachwycać, ale zachwyt też był

      Usuń
  9. aż dojdzie do nieszczęścia, ....jak to jest, że to się nie zmienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem, jak można temu zapobiegać.
      U mnie nie ma monitoringu to sobie mogą pozwolić. Choć mnie to jednak dziwi, to się zdarza tak często, że policja mnie zrobi jakiejś pułapki. No ale kto by w tym czasie ból kobiety i pilnował największego tchórza pl?

      Usuń
    2. kawa i przeanalizuję tą wypowiedź😁

      Usuń
    3. Na początek przeczytaj posta🤣🤣🤣

      Usuń
    4. że policja mnie zrobi jakiejś pułapki. No ale kto by w tym czasie ból kobiety i pilnował największego tchórza pl?

      na tchórza mam kilku kandydatów...

      Usuń
    5. Bił kobiety
      I ochraniał mlaskacza z Żoliborza

      Usuń
    6. Policja powinna umieć zrobić pułapki na tych wyścigowcow

      Usuń
  10. Lubię Meg Ryan,raczej lubiłam,te jej rolę w komediach romantycznych trochę podobne,ale bardzo fajnie się ogląda...Samotnosc w Seatle też super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oraz "Kiedy mężczyzna kocha kobietę", bardziej dramat,ona - żona uzależniona od alkoholu,wzruszające jak on o nią walczył...nie pamiętam zakończenia😊

      Usuń
    2. A nie wiem, czy to oglądałam

      Usuń
    3. Ten film, o którym pisze Ewa, też oglądałam. Obraz łamie stereotypy o alkoholizmie płci i łamie stereotypy, że mężczyźni opuszczają żony alkoholiczki.
      Od paru lat odrzuca mnie od ekranu, zdecydowanie wolę czytać. Dawniej oglądałam wszystkie nowości oprócz filmów Holland i o tragediach wojennych. Nie mogłam i dalej nie mogę takich filmów oglądać. Tu jestem mega słaba. Holland pojedzie do Watykanu po nagrodę- pstryczek tym krytykantom filmu w nos.

      Usuń
    4. Jaskolko,tak, zważywszy ,że to dosyc stary film..z lat dziewięćdziesiątych chyba.U nas nadal alkoholizm spoleczenstwa to temat tabu..Nie kojarzę odważnych politykow,którzy cokolwiek by chcieli z tym zrobić,zmienić..,jakoś żadna władza nie podejmuje tematu..Sporo się już mówi,pisze o innych "bolączkach" i chorobach,np.o depresji..a to też długo był wstydliwy temat.
      Oj,straszny pstryczek😊I ta decyzja sądu odnośnie zera😊

      Usuń
    5. Zgadza się, stary film i zgadza się, nic nie ruszyło do przodu jeżeli chodzi o alkoholizm. Może dlatego, że głównie rządzą mężczyźni, a powszechnie wiadomo, że temat alkoholu to raczej u nich wywołuje szeroki uśmiech i "a teraz idziemy na jednego"? Z drugiej strony, trzeba szczerze powiedzieć, że kobiety generalnie łączą problem alkoholizmu z męską przemocą. Nie krytykuję kobiet, jednak przydałoby się ich szersze spojrzenie na problem alkoholizmu w kontekście kobiecego radzenia sobie z problemami za pomocą kielicha.
      I w żadnym programie wyborczym nie zobaczyłam nic na temat alkoholu, akcyzy, zmiany opakowań itp., by zmniejszyć skalę alkoholizmu w Polsce. I nie będzie, bo wszystkie partie doskonale sobie zdają sprawę, że to wielka forsa do budżetu oraz nikt się nie narazi ludowi lubiącemu popić przy każdej okazji

      Usuń
    6. To bardzo trudny temat i fakt, nie widać, żeby się za to ktoś porządnie zabierał...

      Usuń
    7. Bo świadomość społeczna w tym temacie jest żadna.Mamy jedna z największych dystrybucji alkoholu w Europie, jesteśmy w czołówce światowej.Wieczorem trzeba zjeździć całe miasto,żeby np.kupic lekarstwo dla dziecka,ale flaszkę i owszem,na każdym rogu,bez problemu przez całą dobę.I ludzie się cieszą,że tak jest😊

      Usuń
    8. w Seattle była bezsenność 😄samotność to bardziej w sieci,ale to jakby troche nna bajka🙃

      Usuń
    9. Fakt
      Alkohol jest wszędzie.

      Ale widzę, że młodzi też często nie piją. Może w tych nadzieja?

      Usuń
    10. O właśnie "Bezsenność w Seattle" i "Samotność w sieci" dwa filmy które chętnie obejrzałabym znowu.

      Usuń
  11. Nie oglądałem. Muszę zobaczyć sobie wieczorkiem.

    OdpowiedzUsuń