czwartek, 14 września 2023

W lux. Chwilowo.

 Lotnisko Okęcie nie należy do moich ulubionych. Wczoraj też kilka rzeczy mnie rozczarowało. 

Byłam głodna i chciałam zjeść coś ciepłego. Jest tam bar z pierogami, plackami, naleśnikami. Czekałam 5 minut bez skutku, żeby złożyć zamówienie. Pani obsługująca zmywała statki nie zwracając na mnie żadnej uwagi. Poddałam się  i poszłam sobie

Potem próba sikania. Toaleta to pięta Achillesowa warszawskiego lotniska. Jest ich mało i są malutkie. Kolejki, zły zapach, średnio czysto.

Ale najgorzej było kiedy zaczęliśmy wsiadać do autobusu. Ludzie powoli dobijali a silnik wyłączny co bezpośrednio łączy się z brakiem klimatyzacji. A gorąco było wczoraj że hej...


I tak sobie ponarzekałam.

Z plusów, lot krótki i miły. 

19 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. To w szoku jestem. "Sztandarowe" polskie lotnisko, wizytówka- i taka bida?? To już dworce kolejowe w dużych miastach takiego wstydu nie robią. Czy jestem tu ostatnią osobą, która nigdy na lotnisku nie była?😄
    BasiaH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy zrobić wycieczkę 😁😁

      Usuń
    2. Eee tam...moi chłopacy parę razy w roku jeżdżą na lotniska po rodzinę, albo odwieźć. Aż tak zdesperowana nie jestem, nie chce mi się z nimi jechać 😄
      BH

      Usuń
    3. Ale może ze mną Co się zechce?;)))

      Usuń
    4. Najlepiej Frankfurt, duży i duże samoloty😄
      BH

      Usuń
    5. Ale to najlepiej z Warszawy do tego Frankfurta polecieć 😜

      Usuń
  3. Zawsze mnie zastanawia, czy takie osoby jak pani obsługująca piszą blogi. I jak by opisały tę sytuację :D Mnie kilka lat temu bardzo zaskoczyło lotnisko w Berlinie (to był 2018, jeszcze lotnisko Schoenefeld). Takie zimnego, tłocznego, niekomfortowego brzydactwa nigdzie nie spotkałam. No ale już nie jest w użytku podobno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nim złe rzeczy słyszałam ale ponieważ kilka lat trwało poczucie że już jutro będzie otwarte nowe to nic tam nie poprawiali latami. A termin oddania się przesuwał.

      Usuń
    2. A pani obsługująca opisałaby by to tak.

      Do lady podeszła jakaś lafirynda akurat wtedy kiedy trzeba było pozmywać talerze i filiżanki. Szybko się odwróciłam, mam wprawę, i pojszuam ja do Kazka i razem tam sobie zmywamy. Myślę sobie, kto dłużej wytrzyma. Bilans mam bardzo dodatni, takie paniusie szybko się poddają, 10 minut max.

      I tadaaaam!
      Już po 5 jej nie było. Placki zostały uratowane.

      Usuń
  4. Wakacje się skończyły, ale było pięknie. Tam jest pięknie! A piękne widoki cieszą moje oczy, więc napawam się nimi, żeby starczyło na długo . Odpoczęłam, nawet się kąpałam, pozwiedzalam. Rybki różne widziałam, nawet wytłoczone na chodniku. Warto było, choć lot dość długi, co znoszę tak sobie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię latać ale nie na długich trasach.
      Cieszę się że odpoczęłaś a rybki w tym pomagały;)

      Usuń
    2. A skoro o narzekaniu mowa. Dziewczyna zemdlała podczas lotu i polskie stewardesy się nie popisały. Nie bardzo umiały pomoc. Jeden facet tylko ogarnial. Na szczęście jej minęło.

      Usuń
    3. Oj. No to kolejny obrazek że to zeszło na psy. Smutne...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. muszem przysnać, że to Gaga nauczyla mie oglądać siatkie; nie wszystko rozumiem, ale się coś dzieje dzieje😊

      Usuń