środa, 13 września 2023

Odnalezione skarby

 Robię porządki w bardzo dawno nie używanej piwnicy. Miałam nadzieję znaleźć w niej zagubione zbiory pewnych monet i się udało, ale o tem potem. 

Znalazłam też inne bezcenne rzeczy. Zapomniałam nawet, że kiedyś je miałam

Np zdjęcia usg mojej córeczki. Miała 4,5 miesiąca. To była zagrożona ciąża. Do tego jej plastikowa bransoletka z urodzenia

Dałam jej idąc do salonu z sukniami ślubnymi. Komentarz córki. 

Moja najmniej sentymentalna matka na świecie trzyma takie rzeczy???

Kurtyna. 

16 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie znaleziska po latach. Wczoraj też coś znalazłam i z pomocą internetu, elektronicznego archiwum diecezjalnego i spisu więźniów Auschwitz odtworzyłam fragment historii osoby ze słabo mi znanej odnogi rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite!!
      W sumie mogłabym poszukać, w jakim wojsku konnym jeden dziadek służył. Nie lubił bo uchodził za człowieka tchórzliwego
      Był przemocowcem, jak często tchorze

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że spisujesz te historie rodzinne, tak bardzo u cię bogate i ciekawe?
      BH

      Usuń
  3. Jestem sentymentalna bardzo, zbieram takie różne drobnostki chłopakom do pudełek, bransoletki ze szpitala obowiązkowo 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie znaleziska :-) jak listy miłosne.Teatralna

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że jesteś jedną z najbardziej uważnych osób jakie znam, nawet bez pamiątek z piwnicy😄
    BH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh bardzo bym chciała zasługiwać te ten komplement...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Udało się wszystko? Szybko wróciłaś.

      Usuń
    2. Zaraz wracam🤣🤣

      Dzięki. Wygląda na to, że dobrze wszystko się toczy.

      A jak wakacje?
      Napisz coś bo ja przez te sprawy nie mogę się wywakacjować

      Usuń