wtorek, 12 września 2023

Zwyczaj miły ale czasem trudny w użyciu

 Zaganiana jeden zmuszona częściej niż zwykle jeść na mieście. Warszawa jest pełna miłych dobrych knajpek to korzystam.

Problem mam tylko ze zwyczajem pytania znienacka klienta, czy wszystko jest w porządku. Kelnerka albo kelner podchodzą do jedzącej osoby z takim pytaniem. A najczęściej wtedy się ma usta pełne jedzenia i trzeba mrucząc i chromchajac pomachać głową żeby dać znać to czy tamto

Wolałabym jednak nie. Niech zapytają kiedy indziej 


16 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas pytają na samym końcu,najczęściej po głównym daniu przed deserem:)
    Knajpki- fajna rzecz ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się głównie taki pytający kelner przytrafia jak zabiera talerze.
    Co nielogicznym jest, bo jakby było niedobre, to i tak już w środku klienta. Zwracać trudno a i niekulturalnie. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kelner powinien być uważny i podchodzić kiedy widzi, że coś klient potrzebuje

      Usuń
  4. A mi to nie przeszkadza, wręcz naprzeciwko. Bo pytanie po jedzeniu jest czasami za późno. Ja przeżuwam do końca i odpowiadam. Przynajmniej się interesują i nie muszę kiwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej wkurzała w pewnej knajpie pt "Kresowa",(żarcie smaczne i drogie😀 pewna pani, która chodziła między stolikami i wyła po rosyjsku; jeździliśmy tam rodzinnie i nie dało się porozmawiać, dopoki ktoś nie zamknął jej twarzy 10 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tanio
      Niejeden by zapłacił żeby mieć spokój, nie tylko tej pani 😜

      Usuń
  6. Ja to zawsze mam ochotę odpowiedziec: nie jest wszystko w porządku bo mąz mnie zdradza czy cos w tym stylu. Raczej oczekiwalabym pytania czy mi smakowało ale faktycznie wiekszosc kelnerów/ek pyta czy wszystko jest w porządku . 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kristal 🤣🤣

      Już nigdy to pytanie nie będzie dla mnie tym samym co przed chwilą🤣🤣

      Usuń