poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Czyli jednak każdy

 Przeczytajcie artykulik o manipulacji klik


"Zmanipulować można każdą osobę. Wykształcenie ani iloraz inteligencji nie mają większego znaczenia - tłumaczy w rozmowie z PAP prof. Dariusz Doliński z Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Jak podkreśla, wciąż pojawiają się nowe techniki manipulacji"


Trochę mi się to wiąże ze sprawą pewnego księdza,  który został przyłapany na masturbacji na plaży, zostało to upublicznione i on kilka godzin później popełnił samobójstwo. 

Ludzie już wydali wyroki.

Jedni, że na pewno to był pedofil i dlatego się zabił, bo się bał, że wyjdą na jaw jego sprawki.

Drudzy, że bym niewinny i go zaszczuli.

I wszyscy są przekonani, że mają rację. 

A ja nie wiem. 


19 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt jest taki, że dorosły facet ( chyba trzeźwy) masturbuje się publicznie w obecności dziecka. Fakt, kobieta upubliczniła jego zdjecie z chwili interwncji(no, nie pokazała momentu obnażania).I tu ją rozumiem, to są emocje.A co kierowało owym panem, popychając w stronę torów- nie wiem, ale zacytowane przez policję jego tłumaczenie😒 po prostu oburza.No tak, morze jest takie...falliczne🤣, jak kiedyś ktoś powiedzial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek zrobił nie powinno to się zakończyć jego śmiercią.

      Usuń
    2. @Rybeńka, może ta sprawa pokazała mu, że w jakimś sensie konieczna jest śmierć - musiał coś zmienić w swoim życiu. Umrzeć było łatwiej. Kłopot jest też z mediami, Radio Szczecin np. podawało, że zarzuty były nieprawdziwe (a chyba były prawdziwe).

      Usuń
    3. Radio szczecin zaszczuło dzieciaka który na skutek nagonki popełnił samobójstwo, tyle jeżeli chodzi o wiarygodność medium.

      Może tak było z tym księdzem może inaczej.
      Ja nie wiem

      Usuń
  3. Zgadzam się, że zmanipulować w obecnych czasach można każdego. Poziom techniki to sprawia, dostęp do świata. do literatury fachowej. Media masowe. Zdjęcia. Filmy. U wielu ludzi wiara bezwarunkowa w słowo pisane.
    Często Świat realny wygląda inaczej niż na fb ;-)
    Ale to nie powód, żeby stać się podejrzliwym człowiekiem, ze złą energią, wszędzie wietrzyć kłamców i manipulantów i teorie spiskowe. To jest chore. Zatruwa relacje. I nie rozumiem takich osób, które z gruntu już zakładają manipulacje, konfabulacje i wstrętne zamiary. I nie lubię.
    Jeśli padnę ofiarą manipulacji w którą ktoś włożył bardzo dużo wysiłku, to nie będę sobie tego miała za złe :-)
    w sprawie księdza tez nie wiem.
    Teatralna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie, takie uwikłanie w lęk przed manipulacją to jest chore.

      Usuń
  4. Rybciu, brawo Ty-za piaskowce!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale myślałam, że to jakoś koźlaki
      Ino nagle w domu zrobili się niebieskie i żem się przeraziła

      Usuń
    2. Ja pierwszy raz znalazłam borowika ceglastoporego. Był piękny i duży, ale nie znałam go wcześniej, więc się wystraszyłam... Doczytałam po fakcie.

      Usuń
    3. dlatego u mnie piaskowce zwane som siniakami

      Usuń
    4. Siniaki to dobra nazwa!

      Ja pierwszy raz w życiu nie zebrałam

      Usuń
    5. Bogusia idę sobie wyguglac

      Usuń
  5. @pierwszy raz w życiu je zebrałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktos oglada Sopot? Dawno takiego kiczu nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń