sobota, 29 lipca 2023

Jeden wielki chaos

 Dobrze, że mamy duży dom to czasem można uciec. Ale nie na długo;)

Trzeba się dzisiaj trochę spakować i pomoc dzieciom w pakowaniu. Wszyscy ruszamy jutro a my wcześniej niż oni i to mnie przeraża🫣

A jeszcze nagle pojawiło się kilka nagłych spraw i pogoda do upy. 

To sobie ponarzekałam;)

Teraz będzie zagadka. Graliśmy z dziećmi w Taboo, moją ukochaną grę, przy której zawsze tarzamy się ze śmiechu. Tym razem udławiliśmy się przy

Podobne do krowy, nie kot. 😄😄😄😄

19 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wracacie każdy do swojego domu? Czy jakieś wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My do lux
      Oni do koziołków
      A ja zaraz znowu wracam🙈
      Wakacje koniec sierpnia

      Usuń
    2. Nie nadanżam za Tobom 😁

      Usuń
    3. Sama za sobą nie nadanżam 🫣

      Usuń
  3. Z wnuczką gramy w kalambury i też pękamy ze smiechu😄 Dzieci są bardzo kreatywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No my bez małych graliśmy, one są jeszcze bardzo za małe

      Usuń
  4. A z chaosu wyłoni się porządek i nie może być inaczej 😉😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś za mnie może się spakować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się za Ciebie spakować, jeśli masz listę, co zabrać:). Zawsze wcześniej robię spis wszystkiego i potem jest sprawniej!

      Usuń
    2. Ja robię spis najważniejszych rzeczy do zrobienia i spakowania

      Usuń
    3. Poczekaj jednak na koniec meczu Igi:) Buziaki dla Roksany!

      Usuń
    4. To skoro masz listę, to już lecę i Cię pakuję:))

      Usuń
    5. I kręcę połóż mnie spać przed 11!!

      Usuń
    6. Dawajcie znaki, jak ten mecz!

      Usuń
    7. Mecz przerwany.
      Spać się połóż sama, dasz radę. A co kręcisz? Bicz z piasku czy ja taka niekumata?

      Usuń
    8. Jesooo
      Jeszcze!!
      Jakie kręcę??

      Usuń