piątek, 28 lipca 2023

Wkurzająca papierologia

Nazywana przez koleżankę pierdologią

Nie wnikając w nudne szczegóły muszę załatwić pewną sprawę urzędową. Do tego potrzeba mi kilku papierów. Żeby zdobyć nr 2 muszę załatwić nr 1, z 2 iść do 3go urzędu itd.

Najgorsze jest to, że w zdobyciu papierka ne 1 przeszkodziła nam śmierć prezesa spółdzielni. Oczywiście żal mi rodziny, to ewidentnie przedwczesne odejście. 

Denerwuje mnie jednak takie ganianie z papierami stąd dotąd, tam i siam. A podróże kosztują...


12 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegięcie pogodowe w drugą stroną - zimno,mokro, nie lubię 😏 zdecydowanie wolę upał.Oraz fajny film wczoraj widziałam - Oppenheimer - czekałam na ten film. Siem nie zawiodłam🙂 Dobrego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam na dyżurze i rodzice wnuczek poszli

      Usuń
    2. Super babcią jesteś! też zostaje z wnuczką w takich razach,choć drugi dziadek częściej,bo blisko siebie mieszkają.

      Usuń
    3. Jestem super ale bardzo rzadko🫣

      Usuń
  3. Unikająca urzędów28 lipca 2023 10:09

    Oj nie lubię. Teraz czekam na pismo, i już zdążyłam zapomnieć, że na nie czekam🙈

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się w takich sytuacjach przypomina "dom który czyni szalonym" z Asterixa i Obelixa, bodajże z "12 prac Asterixa". Jak to dobrze, że przynajmniej większość opłat można załatwić przez internet.
    pani z apteki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej to
      A francuska biurokracja ciągle ma się dobrze ponoć

      Usuń
  5. Podobno komputeryzacja miała wszystkim tę biurokratyzację ułatwić, ale jak widać nie wyszło....

    OdpowiedzUsuń