niedziela, 30 lipca 2023

Wracam. Nie na długo 🫣

  Porzucam dom na dwa tygodnie. Muszę wrócić, żeby posprzątać po dziecięcym Armageddonie. Żarcik. Choć nie do końca🙃

Stwierdzam, że jednak było łatwiej zajmować się dziewczynkami teraz niż w grudniu. Pół roku czyni wielką różnicę. Mam nadzieję, że za kilka miesięcy będzie jeszcze łatwiej;) Choć to łatwiej też oznacza że jestem wykończona😄

Pogoda jakaś tego ten nie za fajna. Znaczy prognoza. Wracam do października czy do sierpnia🤔

Dobrej letniej niedzieli. 

Ps.

Nikogo nie podnieciła zagadka z wczoraj. To macie na tacy 

Podobne do krowy, nie kot to dalmatyńczyk..


14 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano, piesek krówka 😀 ale są też koty krówki 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. som jeszcze cielaczki:pppp

    OdpowiedzUsuń
  4. Do krowy to jednak dog... Pierwszy raz w życiu jako dziecko spotkałam się z nim na klatce schodowej w moim bloku i od progu oznajmiłam Mam, że wdziałam krowę, taką jak u babci.

    OdpowiedzUsuń