piątek, 24 marca 2023

Ciągle coś człowieka zadziwia.

 Wczoraj zadzwoniła do mnie pani żeby przeprowadzić sondaż zadowolenia klienta. Ogólnie uważam, że to dobry trend. Usługoczyńcy bardziej się starają wiedząc, że ktoś może ich obgadać.

Tylko zgłupiałam z lekka kiedy się okazało, że dzwonili z firmy dostarczającej prąd... Nie miałam czasu rozmawiać. A szkoda. Bo ciekawe o co by pytali.

Jak słowo daję, nie wiem o co można zapytać i jak mam ocenić poziom dostawy prundu?!

Płynie w kablach, przerw nie ma, lodówka i radio działają. Cena mnie nie zadowala ale przeważnie mnie żadna cena nie zadowala. 

Zatkało mnie. 

A może wy wiecie o co cho?

26 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Sąsiadkę podobno zapytali czy jest zadowolona z komunikacji przy wyłączeniu prądu. Tyle że tej komunikacji nie ma wcale😅

      Usuń
  3. achacha rzeczywiście absurdalna sytuacja. może ktoś napisał program z olbrzymią dotacją unijną w tym temacie )))) Ostatnio na radzie pedagogicznej mieliśmy kolejny występ pań z poradni psychol- ped. które piszą takie fajne projekty i trzepią kasę. a Nas się zmusza do wysłuchiwania tych kretynizmów...na przykład powinniśmy podważać zdanie psychiatry. i namawiać rodziców do odstawiania leków ich dzieci. i czytać ulotki leków, które biorą nasi uczniowie )))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatralna

      Usuń
    2. niestety nie żartuję, weszłam w ostry konflikt z paniami, bo już mi obmierzło słuchanie tych defekaliów i dość mam obciążania mojej wrażliwości odpowiedzialnością za grzechy zaniechania całego świata ...
      Teatralna.

      Usuń
  4. Surowym okiem24 marca 2023 10:19

    Ja tam miałabym kilka słów(negatywnych) odnośnie usługi i również komunikacji z niekompetentnymi osobami, wysyłającymi faktury, których nie powinno być, gdyż umowa dawno wypowiedziana - dom sprzedany, nowy właściciel opłaca, a staremu wysyłają faktury🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym se pogadaua z gazowniom...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Stafiam na tenis24 marca 2023 21:22

      Nie lepiej oglondać tenis?🤪Prafda, Irminko? Doszły Cię słuchy, że MagdaF. rzutem na taśmę zagra dziś z Rosjanką? Tak ok. przed północom.

      Usuń
  7. Tak, w 1 i 3 minucie gol....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zdazylam nawet zobaczyc bo za pozno wlaczylam a tu 2 gole... chiba sobie odpuszcze...

      Usuń
    2. Pojszuam do pokoju obok na serial. Monsz niech sam cierpi

      Usuń
    3. Ja nie ogladalam tesz, tylko co jakis czas sprawdzalam w necie wynik. Cusz.... zaskoczenia nie bylo.

      Usuń
  8. A teraz trzeci gol. No ....nie dziwię się, zawsze lekceważyliśmy "pepiczków".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to powiedział Duda Laura temu
      Pokaż mi jak wygląda sport zespołowy w kraju a powiem Ci, jak się dzieje w kraju

      Usuń
    2. a to jakiś ważny mecz?

      Usuń
    3. No
      Raczej
      Choć niczyje życie od tego nie zależy

      Usuń
  9. Byłam na kabarecie Hrabi - Pociechy. Ubawilam sie. 😀 O rybce nawet było!

    OdpowiedzUsuń