sobota, 25 marca 2023

A chciałam wspomóc przemysł taksówkarski.

 Wczoraj 

Zamówiłam taksówkę na lotnisko kilka godzin wcześniej. I 10 minut przed godziną, na którą było zamówienie dzwoni do mnie pańcia od nich, że nie mają wolnej taksówki i będzie opóźnienie. Ja do niej, że jadę na lotnisko i dlatego zamawiam taxi a nie byle ubera żeby mieć pewny transport i że bardzo mi się to nie podoba.  

Ona mi na to prawie oburzona, że nie ważne kiedy się zamawia oni nie gwarantują, że będzie kierowca na czas. 

Rzuciłam słuchawką. 

Zamówiłam ubera i był za 2 minuty.

A przecież mogliby mieć dodatkowo płatną usługę za gwarancję przyjechania na czas. 

Takie to problemy 1 świata się ma. 

22 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dawno się tak nie wkurzyłam

      Usuń
    2. Zazdroszczę wczorajszej kurtury!

      Usuń
    3. Było bardzo fajnie. Zero polityki, więc nie był to śmiech przez łzy. I jak ona śpiewa! I kondycja jaka!

      Usuń
    4. Ach!
      Może by do nas przyjechała 🫠

      Usuń
  3. no wizerunkowo widzę porażka a cenowo oczywiście też porażka?
    nie wiem, bo nie korzystam ale ostatnio taxi z przytupem po mnie zajechała i punktualnie i oddzwonili także ten...
    Teatru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko korzystam ale jeśli już to oczekuję punktualności
      Za ubera zapłaciłam 25 zł, 15 minut jazdy

      Usuń
    2. ja podobnie za taxi ale to małe miasto, nie stolyca więc jednak sporo.

      Usuń
  4. Naście lat temu wybierałam się z 4 psiapsi do Berlina pociągiem o 6 rano - nocowałyśmy u mnie żeby razem rano dojechać. Dzień wcześnie zamówiłam taxi. 10 minut przed umówioną telefon z firmy taksówkarskiej - taxi nie będzie bo żaden kierowca nie podjął zlecenia. Krew mnie zalała, pewnie w niecenzuralnych słowach powiedziałam co myślę. Dodatkowo to chyba było jakieś święto i czasy przeduberowe. Jedna z koleżanek wybiegła szukać taxi na drodze. Udało się namówić ochroniarza z mojego osiedla, który kończył zmianę aby nas zawiózł samochodem typu opel corsa we 4 i część z nas z dużymi walizkami bo proszek z Niemiec w cenie i trzrba obkupić rodzinę. Stres niesamowity a ulga jak się udało jeszcze większa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobna sytuacja!
      Tyle, że ja mogłam użyć tego ubera.
      Komunikacją miejską bym mogła nie zdążyć

      Usuń
  5. Korzystam z taxi jadąc i wracając ze szpitala, ze względu na brak miejsc parkingowych, od lat z tej samej firmy. Ale! Ostatnio zadzwoniłam do innej, gdyż mimo iż nigdy nie miałam problemu z taksówką na czas to... z higieną tak. Nie chciałam dawać trzeciej szansy. Pan z tej drugiej firmy od razu zauważył, że pierwszy raz zadzwoniłam- muszą mieć bazę klientów- ale go uspokoiłam, że czasem z ich korporacji korzystałam, wsiadając na terenie szpitala. Miałam ogląd czystości aut ;pp
    Moja Mam, która rozbijała się po mieście tylko taxi, często korzystała z opcji telefonu bezpośrednio do kierowców- dwóch- jeśli chciała na konkretną godzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobre wyjście ta prywata.

      W tym moim uberze potwornie śmierdziało papierosami. Ale w obliczu ewentualnego spóźnienia się na samolot to bym mały pikuś

      Usuń
  6. Dawno nie korzystałam, a jak korzystałam, to nie było zgrzytów.
    Ale nie rozumiem- chcą zarabiać, czy nie? Nie brakuje im na masło do chleba?
    Prywatni bardziej dbają o swój wizerunek oraz swoje zarobki, dlatego wkurza mnie ten pęd rządowych do likwidacji wszystkiego, co prywatne w kraju.

    OdpowiedzUsuń
  7. z powodu krengosłupa od ok 2 lat jeżdże taksuwkami, z poprzedniej korporacji zrezygnowałam po trzech podobnych wtopach i znalazłam nową, z której jestem bardzo zadowolona; jak zamawiam na godzinę, to jest punktualnie, jak zamawiam na teraz, to czasem się asekurują, że czas oczekiwania może być np do pół godz. ale zawsze jest wcześniej; malo tego wczoraj pojechałam na zakupy i kierowca widząc, że chodzę jak paralityk spytał, czy pomóc mi wnieść😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolkie znalazuaś?:p

      Usuń
    2. Na pewno muszą te korporacje ciąć koszty i zwalniać kierowców. Ale nie tędy droga.

      Usuń
    3. ja tak zrozumiałam, że w poprzedniej korp taksówkarze rezygnowali, a obecna jest fuzjom 2 różnych i jest więcej sprzętu na mieście😁 i jest taniej

      Usuń
    4. a Jolka wyjechała na Barbados i nie ma zasięgu😁

      Usuń