czwartek, 23 marca 2023

Internetowe podrywy

 Każdy chyba co najmniej raz w życiu dostał internetowo coś w stylu, haj, jestem Kazik Smith, służę w amerykańskim wojsku, jestem piękny i bogaty i bardzo samotny i tylko Ty jesteś w stanie zapełnić lukę w moim życiu. 

Taki koński podryw. Czasem to w celu wyłudzenia a czasem tylko chodzi o seks. 

I kiedy w skrzynce messengera znalazłam wiadomość od ładnej młodej dziewczyny z pseudonimem zamiast imienia i nazwiska to odruchowo chciałam zablokować zwłaszcza, że wiadomość brzmiała 

Normalna czy ostra?

Na szczęście skojarzyłam fakty i odpowiedziałam taka i taka. 

Zgadniecie o co chodziło?

28 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem ale nie powiem 😄😄😄
    Nie chcę psuć zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, jak Bogusia, skojarzyłam z pizzą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jedzenie przez messengera?😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pierwsze skojarzenie też dotyczyło pizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. https://podroze.onet.pl/ciekawe/polka-w-jednym-z-najbogatszych-krajow-swiata-srednio-zarabia-sie-26-tys-zl/te00tw9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja wysłałam, bo może ja znasz...

      Usuń
    2. Dzięki, bardzo ciekawe i bardzo dobrze opisuje Luksemburg. Znalazłam tylko jeden drobny błąd. Ale kobiety nie znam, zbyt nowa w lux:)

      Usuń
  7. To jeszcze papryka może być ostra i łagodna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to już wam powiem
    Na fb ktoś ogłaszał, że sprowadza oliwę. I wyraziłam chęć kupienia😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwa:):):) Ostra????? Łagodna???? No cóż, znowu się czegoś dowiedziałam:) A z czego ta oliwa?

      Usuń
    2. Z oliwek. Jak to oliwa;)

      Chodzi o taką ostrośc w smaku a nie o chili

      Usuń
    3. Oliwa może być faktycznie ostra. Drapie w gardle, że ho ho.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń