wtorek, 14 lutego 2023

Znowu o tym seksie, zresztą dzisiaj Walentynki, to nawet pasuje

 Można sobie poczytać klik

Rozmowa z panią, co sprzedaje gadżety erotyczne. Jak to się ciekawie czyta, nawet jeśli się nie zamierza od razu pobiec do seks shopu.

Przypomniało mi się, że na moich 40 urodzinach postanowiłyśmy z koleżankami gremialnie wybrać się do sklepu z zabawkami seksualnymi. Zapewne ilość wina w głowach dodawało nam animuszu i odwagi. A ponieważ do sklepu trzeba by było na trzeźwo to jak się domyslacie, 17 lat minęło i pewnie poza mną nikt tego planu nie pamięta.

Takie to są posty, kiedy człowiek nie wie o czym, to musi o seksie.;))


To jeszcze taka ciekawostka. Jednak gadżety moja być niebezpieczne;) klik



Dnia pełnego miłości kochani ❤️❤️❤️❤️

21 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale poszerzasz horyzonty ! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nadanżać za wnukami 😂😂

      Usuń
    2. A wnuki już używają? :-D

      Usuń
    3. Edukacja seksualna powinna się zaczynać od początku życia dziecka chyba;))

      Usuń
    4. Nie chyba, a na pewno. Nie byłoby teraz takich Czarnków, Godków itp. niedouków.
      No masz, a miałam, na wstępie, wszystkim życzyć fajnego dnia.
      Co niniejszym czynię- bawcie się dzisiaj świetnie:)
      Make love, not war.

      Usuń
  3. pięknego dnia Rybeńko, i dużo miłości i wsparcia )) My przenosimy na jutro, bo dziś nie mam czasu :-P
    Teatru

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie ciągnęło w tę stronę ;pp

    Trukawki, czekoladki, szampan (bezalkoholowy ;pp) ale wzrusz, to pół ostatniej bułeczki (ja swoją ostatnia już wczoraj zjadłam), którą zostawiła dla mnie OM.
    Dziewczyny, Miłośnie pięknego dnia, pełnego dobrych wzruszeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omatkojedyna, w Krakowie urodziły się pięcioraczki, a w domu czeka na nich siedmioro rodzeństwa, w tym podwójne bliźniaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amor vincit omnia..podobno:)) na koncert jazzowy się wybieramy z tej okazji.Fajny talerz mojej ulubionej marki,ale że taki z serduszkami?:)) nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam film
    Kiedyś opiszę

    OdpowiedzUsuń