środa, 15 lutego 2023

Blue Valentine

 Walentynki

Chcieliśmy obejrzeć fajny film, dość romantyczny. Ale bez przesady. Byle nie jakiś dramat. 

No i ja wybrałam Top gun 2. I nawet teoretycznie mogliśmy kupić. Za całe 15 zł. Taaaa. Ino tylko nie można go kupić za granicą... No ok. Załatwię sobie i nikt nie zarobi. Niech im będzie. 

Tym czasem przypadkowo trafiłam na to na HBO. Blue Valentine. Rok 2010. Gossling w roku głównej mniam. 

Spodziewaliśmy się raczej taniej rozrywki, tytuł,  okładka. 

Aż tu nagle!

No kurcze film jest świetny

 Pokazuje jak trudno zbudować dobry związek. Mimo najlepszych chęci może się nie udać. Może nie zadziałać. 

Bardzo mądry film. 

Bardzo polecam.

24 komentarze:


  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy już nie jest tak gorąca i namiętna, kiedy zbladła, pokryła się kurzem spędzonych wspólnych lat, to ważne jest, że wciąż jest na tyle silna, że pozwala patrzeć w jednym kierunku. Razem. Miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I często się śmiać;)

      Usuń
    2. A któż to cytuje moje słowa🤔😉

      Jest słońce
      Jest mróz… No cóż i tak się uśmiecham.

      Usuń
    3. A u mnie romantyczna mgła

      Usuń
    4. Bylejak ale zafsze siem podpisujonca15 lutego 2023 09:53

      Tesz pięknie
      mgły lubię letnimi porankami, kiedy jak opadną, to można boso po rosie

      Ps. Pytanie wcionsz aktualne? Kto?

      Usuń
    5. Ech...
      Się chętnie też bym dowiedziała

      Usuń
    6. Też się zastanawiałam, skąd znam te słowa...

      Usuń
  3. Rybenko :)my też spędziliśmy wczorajszy wieczór z Ryanem. Tylko tytuł inny. "La La Land". Nawet pomyślałam,że o tym filmie właśnie piszesz bo taka sama refleksja mi się nasunęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś oglądaliśmy i też mi się podobał;)

      Usuń
    2. Rybka coś namieszała z tytułem filmu. W tekście jest Dom, a w nagłówku inaczej...

      Usuń
    3. Ten słownik kursu na usługach Dzięgi, jak słowo daje! Chce mnie zabić!!

      Usuń
  4. ej, posta mi wcięło było...teatru

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nas była walentynkowa niespodzianka - wnuki z rodzicami! Też pięknie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to taka miłość, że ojej!!
      The best Walentajn!

      Usuń
  6. Nie ma to jak Whitney Houston,tzn.jej utwory i nie tylko jej.W rewelacyjnym wykonaniu..zasnąć nie mogłam..:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wybory się zbliżają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trola skasowałam
      Wulgarna gnida,

      Usuń
    2. Chyba się nawet domyślam kto to. Nie mieści się w głowie,by tak nazwać inną kobietę,ktora notabene miała rację. Skąd tyle prostactwa na tym świecie?

      Usuń
    3. Kto to??

      Absolutnie Szatan miała rację i to tylko o niej jak najlepiej świadczy

      Usuń