poniedziałek, 13 lutego 2023

The Banshees of Inisherin

 W kinie byłam. Duchy Inisherin.

Niesamowity film. Każdy pewnie zobaczy w tym coś innego. Dla mnie to film o samotności. O szukaniu sensu życia. I że nie każdy umie go znaleźć w prostych rzeczach. Serdecznie polecam. 

Wracając z kina zastaliśmy miasteczko pogrążone w ciemności. Wcale nas to nie zmartwiło. Rzuciliśmy się do zapalania świeczek i prób podgrzania teelightami kolacji. Niestety romantyczny nastrój trwał tylko pół godziny buuuu.

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wyłączanie to awarie, czy oszczędzanie energii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awarie
      Nie wiem o co kaman!

      Usuń
    2. kurcze, często masz te awarie. W Multipleksie czy studyjnym?

      Usuń
    3. czy Multikinie )))) Teatrlna

      Usuń
    4. To akurat było małe kino

      Usuń
    5. Nie wiem, jak to powiedzieć, ale u nas Multikina nie ma, są chyba dwa multipleksy w kraju, nie związane budynkiem z centrami handlowymi zresztą.

      Usuń
    6. czyli studyjne. TO DOBRZE.
      Teatru.

      Usuń
  3. O samotności,o przemijaniu,o życiu,ktore już nigdy nie będzie takie samo..o uniwersalnych problemach..Czułam,że to będzie świetny film i się nie zawiodłam.Też mi się bardzo podobał,reżysera zupełnie nie znam z innych filmow.Mają już Oskara w kieszeni,tak myślę.Oraz ładnie w Irlandii:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów, że nie widziałaś 3 bilbordy za Ebbing, Misouri?
      Albo Najpierw strzelaj potem zwiedzaj??

      Usuń
    2. Mam nadzieję sobie pozwiedzać tę Irlandię:)

      Usuń
    3. Znam tytuly tylko,muszę zatem nadrobić..Fajnie masz!

      Usuń
    4. Trzy bilbordy są świtne, również dzięki obsadzie.

      Usuń
  4. Tak, pisałam już, że super. Film długo siedział mi w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, widziałam, ciągle trawię. Czytam recenzje.
    Nie mogę zrozumieć jednego, jak można tak bezdusznie potraktować przyjaciela, nawet jeśli jest tylko miłym prostaczkiem.

    OdpowiedzUsuń