niedziela, 12 lutego 2023

Jego skromna osoba też nie przyjedzie

 Kiedy zablokowałam przyjazd pana ujcybiskupa D wiele osób mówiło, że powinnam to samo zrobić w sprawie Jego Skromnej Osoby ( sam o sobie tak powiedział) czyli Jędraszewskiego. Niestety mimo że gościu gada jak potłuczony wstrętne rzeczy to nie toczy się wobec niego żadne postępowanie w Watykanie. Argumenty miałam słabe, zresztą już kiedyś Polonia próbowała go zablokować, bez skutku. 

Zatem odpuściłam sobie. 

Aż tu nagle!

Wchodzę na stronę parafii i co ja paczę. 

Pan J również się nie zjawi😄😄😄

Nie mam pojęcia dlaczego. A szkoda. Tak czy inaczej pewien narcyz nie ogrzeje się w świetle Jego Skromnej Osoby .

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa oberwać rykoszetem 😝😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo strzelił focha!

      A może się bał, że spotka go niemiłe przyjęcie, protesty

      Usuń
  3. Cieszę się, choć bardziej cieszy mnie, że nie czuję w żaden sposób przynależności i patrzę na to jako widz, często wkur… bo trudno nie reagować, ale przynajmniej nie odczuwam bólu rozczarowania KK …

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tym jest.

      Z drugiej strony. Spotkała mnie też odwrotność rozczarowania. Mój ojciec Michael cały czas pokazuje, że jest też inne oblicze kościoła

      Usuń
    2. Dostrzegająca dobro12 lutego 2023 11:27

      Bo jest.
      W mojej cerkwi też.
      Nasz ksiądz został oznaczony (po raz drugi) złotym krzyżem za zasługi działaności społecznej i charytatywnej, w szczególności na rzecz osób potrzebujących pomocy i wsparcia.
      I jedyny sęk w tym, że te odznaczenia przyjął od PADa🤪
      I w tej wspólnocie, choć bardziej tożsamościowo niż religijnie ja się odnajduję.

      Usuń
    3. Nie słyszałam od lat o żadnej akcji charytatywnej w polskim kościele tutaj. Oni tylko i wyłącznie dbają o dopieszczanie własnego ego

      Usuń
  4. Jestem chora, jak słyszę Jędraszewskiego. Niestety mam go blisko...
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie.
      Mam mdłości na dam jego widok. Wstrętna obrzydliwa kreatura

      Usuń
  5. Wiem oczywiście,kto to Jędraszewski ;))Znak rozpoznawszy - obsesja na punkcie seksu,seksualności..no,ćóż,robota dla psychologa.:)) Nie wiem,może gdzies w świecie istnieje normalny kosciół..,nie wiem,co to tak do końca znaczy.U nas kościół i wiara miały i mają szczególnie dewastujący wpływ na człowieka,dziś widać,że i na całe spoleczenstwo...,że to uwikłanie kulturowe,rodzinne,z pokolenia na pokolenie wyrządziło wiele zła.Na przestrzeni wiekow i współcześnie.Rzutuje na wiele naszych problemow - osobistych,spolecznych,problemow z poczuciem wolności,własnej wartości,odpowiedzialności za swoje życie. Jednym słowem - wielka ściema i manipulacja.I mimo że ten głos sprzeciwu wobec zła,glos pokrzywdzonych jest dziś słyszalny..do całkowitego wyzwolenia jeszcze bardzo daleko,a może w ogole jest ono niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy w społeczeństwach gdzie nie było religii chrześcijańskiej jest lepiej?
      Chyba nie.

      Ja jednak będę bronić kościoła. Nie wszystko to zło. Misjonarze budowali szkoły, zakonnice prowadziły sierocińce. Można oczywiście zaraz powiedzieć, że dochodziło do patologii. Owszem. Ale nie wszędzie. A państwa nie chciały się tym zajmować. Ponosić kosztów.
      Świat bym mauzoleum niesprawiedliwy i niestety kościół nie dążył do wyrównania pozycji ludzi. To też bolesna ale prawda.

      Usuń
    2. Jakie mauzoleum??

      Bardzo

      Usuń
    3. Ja w ogóle źle myślę o wszelkich religiach,nie tylko katolickiej.Czy korzyści przewyższają straty?nie wiem,trudno porównywać i jaki znaleźć punkt odniesienia.Maizoleum znam tylko Lenina..fuj;))

      Usuń
    4. To ja Ewa

      Usuń
    5. Nie umiem być przeciwko religiom. Człowiek to bardzo duchowy twór

      Ale jestem duchowny przeciwko religiom, które dopuszczają sekciarstwo. I KK tetra taki jest. I pewnie był. Ale jeżeli bardziej ludzi się ilość owieczek niż zwraca się uwagę na to, czy są ok prowadzone...

      Usuń