poniedziałek, 27 lutego 2023

Matko ile kolorów!

 A człowiek musi coś wybrać i dobrać i żeby potem nie było rozpaczy i zgrzytania zębami. Przez wiele lat musiałam znosić nieudany kolor w sypialni. Jeden z dwóch. Jeden był fajny, taki ciemno czerwonoborodowy. Drugi miał być brudny róż. Okazał się tzw różem majtkowym. Dramat!!! 

Teraz mam zamiar kupić próbki kolorów i sprawdzić na ścianach. 

I poradzić się niezawodnej przyjaciółki Iwonki, bo ja z tych ślepych na kolory raczej. 

No. 


Marzycielko!

Jak było?

27 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia dla nowożeńców marzycielki! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam latwo z kolorem scian, kiedys to byly biale, a teraz kremowe, czy mleczne, bardzo jasne. Wtedy tylko ozdabiam dom, na sciany obrazy, wokol zielono bo duzo doniczek, troche przedmiotow na ktore lubie patrzec i lubie bardzo kolorowe lniane narzuty gdzie sie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kolory, ale tylko u siebie zaszaleję.
      No zobaczymy

      Usuń
  4. Wolę na ścianach neutralne kolory: beże, szarości, bo wtedy całe pomieszczenie można odmienić niemal jednym machnięciem ręki - zasłony, narzuty, poszewki na poduszki, kilka bibelotów i już, mamy całkiem inny pokój :) Można to zrobić również przy intensywnym kolorze ścian, ale możliwości są dużo mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej tutaj nie odmieniam wnętrz. Brakuje mi czasu i atłasu

      Usuń
  5. Nie tylko kolor, ale i firma ważne. Te same kolory u różnych producentów jednak się różnią. U nas są pastelowe na ścianach i to te z typu beż, piasek, śmietana.
    Pogubiłam się w Twoich domach-mieszkaniach. Teraz odnawiasz gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ufff już po wszystkim. Dzień piękny, pełen wzruszeń ( ale nie ryczałam 😁). Małe przyjęcie , kameralnie i cudownie. Jestem z siebie dumna za organizację ( i moje dzieci ze mnie też). Za to pełen kościół ludzi, którzy chcieli dzielić chwile radości z młodymi. Wiele osób pamiętało i cieszyło się z nami. Młodzi szczęśliwi . Niech tą ścieżką idą razem z miłością. Dziękuję za pamięć i życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączyłas do grona teściowych! 🤗 Pomyślności dla młodych! A zapytam jeszcze, który to syn - perkusista?

      Usuń
    2. Marzycielko- gratulacje i wszystkiego dobrego dla Młodych oraz dobrego "teściowania".

      Usuń
    3. Niech idą
      Miłość jest najważniejsza

      Usuń
    4. Super, ze sie udalo. Szczescia dla mlodych!

      Usuń
    5. Tym razem perkusista był świadkiem. A jak pięknie wyglądali, zwłaszcza moja nowa córka!

      Usuń
    6. No i wydało się, dlaczego Rybka przyjechała... 😉 Na ślub u Marzycielki! 😝

      Usuń
    7. Buhahaha!
      I łysz
      Niestety
      Wybieram te kolory i chce mi się już płakać

      Usuń
    8. No bez przesady, weź na chybił trafił i już...

      Usuń
    9. A ja byłam przekonana, że w Wielkim Poście nie ma ślubów kościelnych. Cóż, człowiek uczy się całe życie. Ziuta

      Usuń
  7. Ja mam wszedzie bialo i juz mi ta biel bokiem wychodzi, jak bede odnawiac to na kolory, ale musze jeszcze przeczekac etap malowania kredkami po scianach bo wczesniej sie nie oplaca🤣
    Marzy mi sie gleboka zielen w sypialni,chociaz na jednej scianie... choc ja z tych beztalenci jesli chodzi o projekt wnetrza, nie mam zupelnie talentu do urzadzania, na szczescie sa projekty gotowe made by Ikea🤣

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowy zawrót głowy ;)
    blogger dziś mię u cię nie przepuszcza

    OdpowiedzUsuń