niedziela, 26 lutego 2023

Serdeczności Marzycielko!

 Jakie to cudowne przeżycie, ślub dziecka z ukochaną osobą!

Przeżyłam to raz i czeka mnie drugi, nie wiem kiedy. 

Marzycielka, cudownych emocji, nawet jak to piszę to mam mokre oczy. I niech to trwa. 

Ślub z miłości. I 31 lat później. 

Nocleg w hotelu. Idziemy coś zjeść do poleconej knajpki. Kelner prowadzi nas do stolika, ja na niego patrzę i mówię, kochanie, ja chętnie dam Ci kanapkę.

Mina męża bezcenna. 

Ktoś wie, co się wydarzyło?

32 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzycielko, niech będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzycielko, i ja przyłączam się do zyczen - niech bedzie pieknie, a Młodzi szczesliwi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tajemnicza historia. Kelner był brudny? Mrugał do ciebie podrywająco? To był twój były?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może cytat z jakiegoś filmu?

      Usuń
    2. A może kelner oznajmił, że już nie ma nic na ciepło 🤪

      Usuń
    3. Idziecie w złą stronę;)

      Usuń
    4. Kanapka do siedzenia? 😄

      Usuń
    5. "ja na niego patrzę"
      Na stolik, a nie na kelnera?
      I wolałaś wygodne krzesło niż małą, zgrabną, ale niewygodną dla łokci kanapkę 😄😄😄

      Usuń
    6. Brawo Olga!

      Uwielbiam siedzieć na kanapkach w restauracji, zawsze mój miły mąż mi bez dyskusji oddaje. I tym razem na chciałam być miła. Ale on nie zrozumiał, bo poprzedniego dnia rozmawialiśmy o kanapkach na kolację w drodze, więc zrozumiał, że nagle proponuję mu zjedzenie kanapki😂😂😂😂

      Usuń
    7. *ja chciałam być miła

      Usuń
    8. Nas też zwiodły kanapki do jedzenia 😄😄😄
      I jednak ja myślałam, że nie lubisz kanapek 😄😄😄

      Usuń
    9. W podróży jem
      Sama robię świeże, nie pakuję w domu.

      I męża też zwiodła kanapka.
      Potem opowiadaliśmy na imprezie i syn nie mógł nic z tego zrozumieć, zadawał ciągle pytania i to było jeszcze śmieszniejsze😂😂😂

      Usuń
    10. I znowu nieporozumienie 😄😄😄😄 bo ja powyżej miałam na myśli, że Ty nie lubisz kanapek do siedzenia, że wolisz krzesła 😄😄😄

      Usuń
    11. Zaraz się zsikam😂😂😂😂😂😂

      Ja akurat uwielbiam kanapki do siedzenia😂😂😂

      Usuń
  5. Dziękuję za życzenia. To będzie piękny dzień. Szykujemy się 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzycielko najlepszego dla dziecka!
    Rybko 31? A z kazdego postu o M bije tyle czulosci, fajnie sie czyta, jakby to wciaz nic nie spowszednialo.😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie życzenia. Było pięknie!!! Wszystko się udało ! Jestem wzruszona, że tyle osób przyjechało lub wysłało życzenia i upominki . Ale jestem zmęczona !

    OdpowiedzUsuń