wtorek, 6 grudnia 2022

Wesołego Mikołajkowego!

 Ja dziś dostanę fioletowy ręcznik kąpielowy. Przynajmniej wiem co i że ładne:)

Dajcie znać jeśli dostaniecie upominek!

A wczoraj miałam dziwny dzień. Wychodziłam po południu z domu i wracałam 3 razy😱

Najpierw nie wzięłam klucza do samochodu. Potem się okazało że zostawiłam komórkę i ważny list. I biorąc te komórkę zostawiłam w domu torebkę 🙈

A kiedy dojechałam na rehabilitację to moja pani otworzyła drzwi i mówi, dzisiaj jest poniedziałek. No jakbym głupia była. Powtórzyła 3 razy zanim do mnie dotarło, że w poniedziałek mam wizyty o 15, a była 14 30...

Przyjemności!

20 komentarzy:


  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko słodka niespodzianka6 grudnia 2022 10:54

    Tuśka mi dziś napisała, że ubzdurała sobie ze Mikołajki są 8 🙈🙈
    Zakręceni są wśród nas.
    Mnie przyniósł słodycze, ale zaraz wybywam do fryzjera, a potem pogaduchy i kafka, której nie mogę pić 😉
    Ale i tak dziś zostałam zaskoczona i obdarowana w pewną wiedzę 😂🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. W nocy co pol godziny pobudka...Olek budził czy to już? Czy już był Mikołaj?! 🫣A w przedszkolu widział najprawdziwszego Mikołaja z dlugą brodą 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany!
      Jakie to przeżycie dla dziecka.

      Kiedyś mój najstarszy będąc w wieku, kiedy już czuł, że coś nie halo, bardzo chciał się obudzić w nocy i nas przyłapać. Jaka była rodość jego młodszej siostry rano, że nie ma dowodów;)))))

      Usuń
    2. Fajnie mieć takiego Olusia😊😊❤❤💓🤗😃

      Usuń
  4. Mikołajkowe życzenia dla wszystkich:):):):):)

    OdpowiedzUsuń