poniedziałek, 5 grudnia 2022

Ciekawy lot

 Po pierwsze był opóźniony. Samolot pełen ale udało nam się cudem usiąść razem z mężem. 

Pogoda okropna to i trochę trzęsło.

A tak pół godziny po starcie ktoś zasłabł. To zawsze grozi międzylądowaniem a jakby niekoniecznie tego bym chciała. Na szczęście sprawa nie była poważna i lądowanie miało być w lux. Tyle, że jakoś bardzo gwałtownie schodził w dół ten samolot i to nie było tylko moje odczucie. O płytę lotniska tak walnął, że kilka osób krzyknęło. Mam podejrzenie, że to jakiś nowicjusz był, a może tak się spieszył, żeby nadrobić opóźnienie?

Jeśli dochodzi do takiego zdarzenia medycznego na pokładzie to po wylądowaniu pierwsza wychodzi osoba chora. Już nie wyglądała na chorą ani trochę ale procedury..

A potem było śmiesznie, bo zatrzymali nas przy wychodzeniu, bo ktoś uznał, że za dużo osób jest na tyle samolotu i jest źle wyważony i by mógł się gibnąć. 

Mąż lata bardzo dużo i nigdy czegoś takiego nie słyszał. 

A i tak lubię latać:))

22 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nic ubierają choinki

    Gaguniu, kafki??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ,że się nie gibłaś. 😊
    Idę się szczepić czfartom dafkom

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro lecę. Wszystko co dobre, szybko się kończy. Ale było cudownie! Pozdrawiam Rybny!

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj wieczorem zaczęłam oglądać nowy serial, polecony przez moje dziecka. Niestety, musiałam przerwać, bo zrobił się zbyt mroczny....
    Teraz wznawiam oglądanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1899
      na Netflixie
      zrobiony przez twórców Dark`a

      Usuń
    2. ja siem trochu bojauam, ale oglondauam sama i wieczorem, po ciemku

      Usuń
    3. To zobaczę kiedyś za dnia

      Usuń
    4. gaga, nie bój to bardzo dobry serial

      Usuń
    5. obejrzałam, choć bardziej spałam niż oglądałam ale nie ma się czego bać

      Usuń
  6. ooo i ja miałam takie sytuacje, bo przecież strach przed lataniem nie tylko irracjonalny jest, czy związany z klaustrofobią ale właśnie z chujowych doświadczeń może wynikać...raz jak gościu jebnął w gdańsku, to skisłam. a mgła była i płyty nie widział. serio. innym razem kołowaliśmy i kołowaliśmy i kołowaliśmy nad Kanarami, że już mało nie zeszłam na kołowanie, bałam się że spadniemy z prozaicznego powodu zabraknięcia benzynyyy
    Na powrocie było podobnie ale tym razem nas trzymali godzinę na płycie w zamkniętym samolocie, ani wyjść, ani zapalić..już miałam symulować potężny atak paniki, żeby sobie papierosa zapalić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie irracjonalny. Mnie już byle co nie przestraszy, wczoraj się obawiałam tylko lądowania daleko od domu.

      Też mam kilka stresujących sytuacji z życia lotniczego ale to raczej anegdoty są dla mnie niż powód do obaw. Ale kiedyś się bałam latać i bardzo dobrze rozumiem ten strach

      Usuń
  7. wzieuam procha na sen
    czymajcie kciuki

    OdpowiedzUsuń

  8. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja latam rzadko, choć chciałabym częściej. Zawsze jest dla mnie stresująco, bo wiem że skończy się zatkanymi uszami na pół dnia, bólem zatok i generalnym umieraniem przy lądowaniu. Ponoć za malucha gdy trzeba było nad Bałtyk lecieć zamiast jechać pociągiem wykończyłam wszystkie dostępne w samolocie torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie zazdroszczę, takie przygody w samolocie nie są zabawne:(((

      Usuń