piątek, 2 grudnia 2022

Trochę jak telenowela

 Codziennie jadę do mojego ulubionego księdza i dostarczam kolejne listy do kolejnych kościelnych ważniaków. Z jego inicjatywy. Moje nadzieje na zablokowanie drania są równe zeru praktycznie ale próbuję. Z takim wsparciem to mi się chce. 

Mówię nie tylko o tym księdzu i tych, co wspierają mnie w realu. Mówię o was. Jestem pod wrażeniem zwłaszcza tych z was, co jesteście bardzo daleko od kościoła albo nawet gorzej.Albo lepiej I czytam tylko i wyłącznie słowa wsparcia i gratulacje. To naprawdę niezwykłe. 

Tym bardziej mi się chce. 

Dziękuję. 

31 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje wsparcie posiadasz, podziwiam, że Ci się chce, ja się zastanawiałam nad apostazjom i uznałam, że za dużo zachodu😃 i tak nie chodzę do kościoła, ni eprzyjmuję kolendy i nie przestane sie wkurfiać na zachowania biskupuf całego świata

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z wiarą i kościołem to jest a raczej było tak, że wszyscy chrzczą,biorą ślub kościelny itd to my też, bo mama ,ciotki klotki itd
    Od dawna nie chodzę, jedynie jak ostatnio chrzciny bratanka,przedtem bratanicy.
    Raz,że mam totalny wkurw na to co się dzieje w kościele a dwa czy raczej to powinno być nr jeden,to po prostu nie wierzę.
    Ale!!! I to będę zawsze podkreślać szanuję tych co wierzą,nie przeszkadza mi to w niczym i bardzo,bardzo szanuję takich ludzi,którzy chcą to wszystko co się dzieje naprostować i wyleczyć. Dlatego Rybeńko trzymam kciuki za Twoją"misje" i życzę aby udało Ci się coś zdziałać.
    Wiesz Lucha,ja przeprowadzę apostazję, bo sobie to obiecałam, tylko muszę się zebrać,żeby w końcu się tam wybrać 🤔😁
    Pozdrawiam wszystkich,przede mną ciężki dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      I myślę, że apostazje też mogą pomóc w naprawie kościoła. W powrocie do tego, czym naprawdę jest chrześcijaństwo.

      Usuń
    2. ostatniom okazjom do pobytu w kościole byua komunia mojej bratanicy, spędziłam ten czas w samochodzie z curom kuzyna sluchajonc radia.
      a jeszcze wcześniej chrześniak prosił mnie, czy nie mogłabym być świadkiem na jego bierzmowaniu i uczciwie powiedziałam, że raczej nie, bo moja droga troche się rozeszła

      Usuń
    3. I to jest ważne żeby nie udawać

      Usuń
  4. Po prostu robisz dobrą robotę, ale godne podziwu jest to, czego ona dotyczy. Trzeba mieć siłę i odwagę, bo "przeciwnik" jest wielki. Powodzenia i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. mówisz, że nawet gorzej hehe i chyba ja jestem w tej kategorii ))) no owszem jestę przeciw tej instytucji a nawet za robieniem porządków w tej instytucji. A tak na poważnie, jeśli NIC nie nie da się zrobić? co wtedy? nadal stać wiernie u boku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma w moim pytaniu cienia drwiny, żeby nie było. po prostu pytam: co dalej ósmoklasisto?

      Usuń
    2. Ja na nic nie liczyłam od samego początku. Szczerze mówiąc już mam więcej niż się spodziewałam. Już wiem, że są w kościele ludzie w sutannach, którym też zależy.

      No i najważniejsze. Przekonałam się, że umiem nie tylko wściekać się i narzekać ale też działać
      A co będzie, to będzie.

      Usuń
  6. dedimery ok!! za to wylazua anemia i skierowanie do chirurga naczyniowego 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano, ale dała mi namiar, gdzie może być prędzej, bojam sie, ze za pare dni zapomnę a za jakiś czas wruci, na razie musze żrec żelazo, starość nie radość😐

      Usuń
    2. Ty jeszcze nie wiesz, co to starość
      Choć żeś schorowana kobita!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wypuszczona z niewoli2 grudnia 2022 17:25

      Żywam
      Leżę jusz f mieszkaniu i czekam na transport do domu
      Opiszę dziś albo jutro
      Słabo do mnie dociera jak mnie urządziły piguły i kolejny raz usłyszałam, że jestem wyjątkowa w sensie przepadku😂

      Usuń
    2. Ja tak słyszę, że jestem odważna, zaczynam rozumieć tfoje znużenie:ppp

      Bardzo się cieszę, że cię wypuścili ❤

      Usuń