sobota, 3 grudnia 2022

No znowu. No.

 Lecę. Jutro wracam.

Synka chcę zobaczyć i Anioły z Dublina. Jestem lekko przeziębiona i kaszlę ale może mnie z samolotu nie wyrzucą:)

Pamiętam, jak kiedyś Szapołowska tym swoim niby uwodzicielskim głosem w jakimś wywiadzie mówiła, że kiedyś to by chciała jak ta dama podróżować tylko z kartą kredytową w kieszeni, bez bagażu. To te tanie linie lotnicze włąśnie to obiecują:p Wielkość torby w cenie biletu to taka kieszeń na kartę;)

Na jedną noc wystarczy:)


A teraz do śmichu


To zdjęcie i wpis pochodzi z insta pani Durniak. Nie mogłam się powstrzymieć:pp

PS. Urodziła się pewnej czytaczce wnuczka, cudna dziewczynka Łucja, życzmy jej najlepszego życia w miłości i zdrowiu.

14 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieje się!
    Uściski dla Aniołów ❤️
    Dobrego życia dla Łucji ❤️
    Tobie zdrowia i udanej podróży! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. och Rybeńko jakże zazdroszczę(żartowałam)) udanego lotu, nie zapomnij karty kredytowej. Oraz durniak jest antychrystem. bardzo piękne imię Łucja i niech jej się wiedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i po raz pierwszy proszę o te moce...moja koleżanka wczoraj dostała pierwsza chemię. Pierwszą w tym rozdaniu, a rozdania trwają od 18 lat.

      Usuń
    2. 18 lat leczenia👀
      Wielkie moce, niech to w końcu DOBRZE się skończy ❤

      Usuń
    3. Ech to jest bardzo smutna historia. Która dobrze się nie skończy :(((((

      Usuń
    4. Bardzo bardzo mi przykro:(((

      Usuń
  4. Łucji wszystkiego najlepszego. Koleżance Teatralnej skutecznej, bezpiecznej chemii i moce dla niej.
    Rybeńce szczęśliwego lotu i pobytu u syna.
    Wszystkim dobrego dnia.

    Antychryst jest, co najmniej, tak inteligentny, jak Bóg, dlatego jest tam, gdzie jest. I chyba nie bluźnię teraz, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało się znam na diabłach i Antychrystach.
      Ludzie wierzący dzielą się na tych, co wierzą w Nią i na tych, co wierzą w szatana.
      Ja tam się szatana wyrzekam

      Usuń
    2. Jeżeli ktoś wierzy w Boga, to wierzy również, że Szatan istnieje, tego się nie da oddzielić. Bóg strącił Anioła i nadał mu imię Szatan. Tylko, że ludzie mylą pojęcie wiary z modleniem się. Wierzy w Boga i równocześnie wierzy w Szatana, choć o tym tak się nie mów, ale modli się tylko do Boga, natomiast od Szatana jako Złego,się odżegnują. O tych, co modlą się do Szatana ( nie potępiam Satanizmu), nie chcę dyskutować tutaj.

      Usuń
    3. Nigdy o tym nie myślałam, ale chyba potępiam satanizm.

      Nie no, ja wiem, że Szatan istnieje. Chodziło mi o to, że niektórzy katolicy więcej mówią o Szatanie niż o Bogu

      Usuń
  5. Małej Łucji 100 lat w zdrowiu, wśród kochającej rodziny i przyjaciół :)
    Nasza Lusia to już nastolatka i daje popalić :) na szczęście babcie kochają bezdennie. Szczególnie pierwsze wnuczę.

    OdpowiedzUsuń