czwartek, 1 grudnia 2022

Dwa zupełnie różne oblicza

 Pisałam o tym 11 listopada.

Polska parafia, polski ksiądz. Rozmowa okropna, prośba o niezapraszanie obrońcy pedofilów odrzucona ze wzgardą. 

Moja obecna międzynarodowa. Proboszcz słucha bardzo uważnie, zadaje mądre pytania, jest pod wrażeniem mojej odwagi i chęci walki ze złem.  Do listu, który obiecał dostarczyć kardynałowi  osobiście dopisał kilka zdań. Dał mi nadzieję, że może jednak uda się zablokować przyjazd tego wstrętnego dziada! A przede wszystkim udowodnił, że jest godnym przedstawicielem takiego Kościoła, który ma oblicze Chrystusa.

Ach, jak miło byłoby mieć wroga w tym polskim proboszczu... Bo gdyby kardynał zablokował przyjazd abD to chyba bym przestała być lubiana. 

Ale się nie napalam...

40 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wychodziłam z tej rozmowy dosłownie uskrzydlona!

      Usuń
  3. Roksanko, wielkie moce dla Ciebie! Zdrowiej szybko i bez komplikacji ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wielkie i nieustanne

      Usuń
    2. Leżąca za miskę ryżu1 grudnia 2022 09:31

      Wielkie podziękowania❤️❤️
      Wykonczom mnie tym ryżem🙈
      Chyba szpital za bardzo wziął sobie słowa Pinokia.

      Rybka cieszę się razem z Tobą, bo to ważne, że ktoś w Kościele
      reaguje prawidłowo.

      Usuń
    3. Koleżanki córka z wieloma nietolerancjami pokarmowymi jest w szpitalu i przeżywa katusze...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Najważniejsze dla mnie teraz jest, żeby tel gnój D dostał po łapkach. Żeby choć trochę dobro było po stronie skrzywdzonych

      Usuń
  5. Na różne sposoby można coś zmienić. Odchodzenie z kościoła przysparza refleksji mocno opóźnionej, Twoje działanie bezpośrednie jest pewnie takim jakie chciałabym widzieć ja jeszcze w kościele będąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl o odejściu nie jest mi obca. Ale wczoraj schowała się głęboko. Marna ze mnie opozycjonistka ale widzę, że mam duże wsparcie. Może warto jeszcze powalczyć?

      Usuń
  6. To gratulacje- każde takie wystąpienie jest ważne dla odnowy. Dla wierzących, jak piszesz, sytuacja w KK wcale nie jest radosna.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że to jest ważne dla świata. Że sprzeciw wobec jakiegokolwiek zła czyni świat lepszymi

      Usuń
  7. mój dostawca kablufki zmienił listę kanałuf i skaczonc po nowych trafiuam na "allo, allo", dawno nic mi tak nie poprawiuo humoru😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo allo, allo to mistrzoswo świata!!

      Usuń
    2. i jeszcze "Co ludzie powiedzą"!!!

      Usuń
    3. pocieszam siem, jak umiem, ten rok nie byu dla mnie dobry, dziś jest pogrzeb ważnej dla mnie osoby, a nie mogę tam być, wolę komedie niż wiadomości...

      Usuń
    4. hiacynta jest lepsza od perfekcyjnej pani domu😁

      Usuń
    5. Ja oglądam Dead for me i też się śmieję:)

      Usuń
    6. Co ludzie powiedzą:))) Pani Bukietowa wymiata i jej siostrzyczki, no i Ryszard... Oglądam często i stale mnie smieszy!

      Usuń
    7. Irmina- i Powolniak:)))

      Usuń
    8. Gaga, tak, i Powolniak, i inni:)))

      Usuń
    9. Chyba coś nie ominęło

      Usuń
  8. Brawo Rybeńko! Za mądrość i odwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o tej mojej odwadze
      Bo dużo słyszę tego o sobie.
      Muszę przemyśleć

      Usuń
  9. Szacun,Rybko! podziwiam ludzi,ktorym się chce coś robić w sprawie.Bo bardzo łatwo jest krytykowac,mieć "za złe" z pozycji fotela:)) Doceniam,choć ja bardzo nie popieram instytucji ani religii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie popieram instytucji. Ale to poniekąd koją firma. Dopóki jej przedstawiciele pomagają mi, doputy jest w mnie nadzieja

      Usuń
  10. Brawo, Rybenko! Należy Ci się szacunek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się nie poddałam jeszcze przed pierwszym ruchem

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ciekawie się dzieje, c'nie?

      Usuń
    2. Doinformowana przez czytaczkę1 grudnia 2022 22:47

      No Niemcy odpadli a moja zakrzepica to z powodu szczepioneczek i długo nie musiałam czekać na rezultat😂

      Usuń
    3. Roksano,taaa,a ziemia coraz bardziej płaska:)) Moja ciocia miala zakrzepice ponad 10 lat temu,na nic sie nie szczepiła:)) Na oddziale w szpitalu takie same podobne przypadki.Dużo tego w czasach,gdy nikt nie slyszal o covidzie ani o szczepieniach z tym związanych.
      Ale widać,ze teorie spiskowe wciaż mają się dobrze..brak mi slów na głupotę.

      Usuń
  12. Mocno popieram. Mocno trzymam kciuki. Mocno przytulam. Bo tak:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie jak ja Ciebie nawet jeśli nie znam szczegółów!

      Usuń