niedziela, 4 grudnia 2022

Ciekawe o której się to opublikuje

 Blogger to zawsze ma jetlaga i z jakiegoś powodu fiksuje przy zmianach czasu. Choć może to ja fiksuję? Zazwyczaj na wyjeździe nie mam głowy do bloga. Nie szkodzi. I tak was lowjam.


Widok z okna nienajgorszy, widać katedrę Św. Patryka.

Wkurzyło mnie w hotelu, dobrym, że nie mogę ładowaxć komórki przez jakieś wyjście USB. Bo nasze luksemburskie wtyczki nie działajo. I nie ma wieszaka na ręcznik koło umywalki...

Takie są problemy pierwszego świata 

Najważniejsze, że z syna bije dobra energia. Że oswoił samodzielność i obce miasto i państwo. Że daje rade:)

PS Nie wiem, jak mogłam to zapomnieć!! Przecież dzisiaj Barbórka! Wszystkim Basiom najlepsze życzenia zdrowia i spełnienia marzeń ♥️☕🍧🎉🎁

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem od pierdółki losy świata zależą. Grunt, że syn się zadomowił, a Ty jesteś z tego zadowolona. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem drobiazgi zmieniają wszystko!

      Nawzajem!

      Usuń
  3. A juści, widać, że stolyca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, dzięki że mi przypomniałaś i Baśkach. Oraz Ty to masz szczęście kobieto. Syn w fajnym kraju, zadomowiony a Ty masz gdzie latać, znaczy dokąd ))) i wszyscy zadowoleni. a jak tam pogoda? konfrontacja z Moniką u mnie następuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda...
      Najdelikatniej mówiąc, do spacerów nie zachęca...

      Lecę!!

      Usuń
    2. Swoją drogą to jeden z najczęstszych błędów źle używanie słowa gdzie.

      Usuń
    3. No,super,że syn się zaaklimatyzował,to najważniejsze. Taką niską zabudowe tam majom?:)) Bo w Wawie jakby zupelnie inne widoki z okna:))
      Dobrej podróży,trzym się,Rybko!

      Usuń
    4. Tak, nie budują wysoko. W lux jeszcze niżej:)

      Usuń
    5. Acha, znaczy powierzchni maja więcej do zagospodarowania 😊

      Usuń
    6. Czy ja wiem?
      W lux ziemia piekielnie droga i nie do kupienia

      Usuń