sobota, 1 października 2022

Trzeci bliźniak

 Nie św pamięci Dorna mam na myśli. 

To tytuł thrillera Folleta. Wczoraj go skończyłam. Świetny! Trzymał w napięciu do ostatniej chwili. Strony

Serdecznie polecam!

A teraz dobieram się do trzeciej części "Świat bez końca". Dwie pierwsze urzekły i wciągnęły bez końca;)

Obu książek słucham na audiobookach. Ostatnio przy tylu podróżach autem to mi szybko idzie;)

W domu lubię słuchać czegoś przy pracach domowych, ale raczej podkastów które wymagają mniejszego skupienia. Czas szybko leci i nie nudzi mnie sprzątanie aż tak. 

I wiecie co?

Nie umiem się pogodzić z utratą fina od śfagra!!

36 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha 😄 Szczerze mufionc to już wolauabym żeby śfagier zniknoł 🤭😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co Meluś, to pomożemy w tym zniknięciu 🤪
      Nie fiem czy fino od sonsiadki i ziencia LP godnie zastompi to śfagrowe, ale mam jusz obiecane, wienc będzie czym opijać wymuszone wydarzenia.

      Usuń
    2. Wymuszone wydarzenia! Jak to pięknie brzmi! 🤗

      Usuń
    3. Pięknie!

      A ja chyba wiem, co się stało z winem!
      Jutro napiszę!

      Usuń
    4. 😄
      Asz umieram z ciekafości 😁

      Usuń
  3. Nic nie kce mi się robić! NIC. Najchętniej przeleżała bym cały dzień na kanapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To leży i się nie rusza!

      Usuń
    2. ' A ja myślałam, ze tylko mnie się NIC nie chce:)))

      Usuń
    3. Gdybym tak mogła 😊 Właśnie wrócilismy z Olkiem z parku z darami jesieni 🤪 i bierzemy się za pracę plastyczną 🙈

      Usuń
    4. Lubiłam robić ludziki z kasztanów

      Usuń
    5. Polecam mini serial o tytule: kasztanowy ludzik

      Usuń
    6. książka też godna polecenia!

      Usuń
  4. Mnie się też nie chce, ale ja jestem na wypoczynku i rehabilitacji😊W Szczyrku Przyjechali moi młodzi na weekend, najbardziej ogarnięta i zainteresowana wszystkim jest oczywiście wnuczka😊 Krąży z plecaczkiem od rana, ruszamy zaraz na Czantorię.Chmurzy się☹️Miłego, pogodnego weekendu wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, no proszę, ja właśnie po pochłonięciu cyklu, który czytasz, Rybeńko, zabrałam się do pierwszej części trylogii Folletta "Stulecie", ponad 1000 stron przyjemności, wciąga mnie na całego, sprzątanie chałupy odłożone na potem, coś czuję, że to "potem" nieprędko nastąpi ;)
    A tak przy okazji nieśmiało donoszę, że trylogia, którą czytasz trylogią już nie jest, bo jest jeszcze jedna, czwarta część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś takiego!!
      Bardzo cenna informacja

      No i muszę to stulecie wchłonąć też.

      Usuń
  6. A my dzisiaj oglądany pierwszy Top Gun
    Ta scena przy kominku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zaczęliśmy na netflix o Marylin Monroe…. Za ciężki dla mnie bardzo dołujący 🙈 Top gun chyba lepszy na sobotni wieczór

      Usuń
    2. Kurka wodna
      Za kilka dni opiszę to co przeżyłam w związku

      Usuń
    3. My nie daliśmy rady. To chłamn jest
      Jeden z najgorszych filmów jakie zaczęłam oglądać

      Usuń
  7. Matko, już myślałam, że objawił się trzeci jakiś na K. Tfu!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglonda na to, że jakby ktoś włamał mi się na konto; jak próbuję się dostać na WA każom mi podawać jakieś hasło - nigdy nie miałam, idąc dalej każom mi podać hasło do google - nie wiem o co cho?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam na widoku OBCĄ na podstawie ktorej nakrecono Outlandera. No i nie mam kiedy zaczac😡 o tej porze jestem w stanie lyknac pol odcinka serialu lekkiego i lulu do kolejnej pobudki najmlodszego🙄
    A tak wogole to szlag mnie trafia - od stycznia najmlodszy mial miec badanie zrobione, bardzo wazne, bylo pobranie krwi, czekalismy, czekalismy, mialo byc dlugo wiec w kwietniu zapytalam mailowo, czy juz, mieli sie dowiedziec. Pisze po tygodniu, czy juz, podobno tak ale jeszcse sprawdza, pisze znow po tygodniu- niestety sie nie udalo, trzeba jeszcze raz., mieli mnie zawiadomowic no ale. Dobra, mysle, badanie wazne, pojade z mlodym jeszcze raz. Pobranie w czerwcu, pisze w lipcu, czy badanie trwa, tak na wszelki wypadek, odpisuja, ze technik sie odezwie bo jest problem. Dobra, niech sie odezwie. Odzywa sie najbardziej kompetentna osoba z tej kliki, wyjasnia jaki problem, z czym, mowie, ze - uwaga🤬- badanie ze stycznia nie tyle sie nie udalo co po prostu nie zostalo zrobione bo krew trzeba bylo odpowiednioutrwalic, a nikogo nie zawiadomiono ze takie badanie bedzie i nikt nie utrwalil🤬 dobra, milo korespondujemy, babka mi wyjasnia watpliwosci, nagle okazuje sie ze probka juz zuzyta, a metoda tak trudna ze nadal nie mamy wyniku, ale juz wiadomo co i jak i jesli tylko bedzie material do badan to sie uda. Dobra, jade po raz trzeci z synem na to pier....ne pobranie. Mijaja dwa miesiace, pisze do tego jebanego, za przeproszeniem seketariatu, czy cos juz wiadomo, czy jakies widoki na wynik. A oni mi, k u r f f a zesz jego mac , odpisuja ze - uwaga!!!- teleporade w sprawie wyniku iustalono na koniec listopada!!! Czyli- wynik juz jest, tylko znow nikt mi nic nienapisal, jak sie odezwalam to znalezli i ustalili teleporade, tylko za DWA miesiace, no bo czekam 9 to moge poczekac jeszcze 2 miesiace, prawda??? 11 miesiecy czekania na wynik, ktory jest dla nas bardzo, bardzo wazny. Nie bedzie oznaczal leczenia, terapii, zmian, ale moze dac nam spokoj, ulge, albo nie danic, potwierdzi co bylo w innych niektorych wynikach i niczego nie zmieni w zyciu. Ale jest bardzo wazny.
    Chyba sie tam przejade w poniedzialek, wyrwe im wynik z dupy, bo tam go niestety maja i przelacze na Emiraty Arabskie jak zadzwonia z teleporada.🤬🤬🤬

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybacz rybko, ze taki offtop u Ciebie robie, ale tak mnie nosi kurffica ze musze, bo sie udusze

    OdpowiedzUsuń