czwartek, 19 maja 2022

Fryzjer, paznokcie

 Szykuję się na weekend

Wyjazdowy 😁

Lecę sama do Londka. Będę się gościć u dawno nie widzianej przyjaciółki. 

Już sama podróż mnie podnieca bo lubię sama podróżować ( nie mylić z wyprawami z plecakiem na pół roku, bo tego samotnie bym nie udźwignęła...)

Drżę z radości na myśl o lotnisku, metrze i takich tam. 

Może wam dam jakieś zdjęcia. 

I nieustannie z Lidią ❤


Dla Livii


Kolor nazywa się matrioszka i jest bardziej różowy w rzeczywistości. 

42 komentarze:


  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie radośnie i pięknie 🌿

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrow Londyn ode mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie będę tam tylko przejazdem, jadę pod Londek ale i tak będę machać na lewo i prawo:)

      Usuń
  4. Baw się dobrze szczęściaro 🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcionsz z katarem19 maja 2022 08:48

    Cudnej zabawy! Nie ma to jak babskie spotkania😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam słuchać Bastion Kinga i katar mnie PRZE RA ŻA🥶🥶

      Usuń
    2. Zestresowana katarem19 maja 2022 13:58

      Słyszałam ze to jego jedna z najlepszych… Dużo fantastyki?

      Usuń
    3. Pierwsze 2 godziny zero
      Ale przede mną jeszcze 45😱

      Usuń
  6. Udanego weekendu!!!
    Lata świetlne minęły od moich samotnych podróży ale czy mi tęskno...nie mam czasu o tym pomyśleć 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tzw młodu to ja w ogóle nie podróżowałam
      Zdarza mi się to dopiero od niedawna, kiedy dzieci urosły

      Usuń
    2. No ja też niewiele, glownie wyjazdy na branżowe zjazdy naukowe ale jakieś byly. Mieliśmy z malzem plany że może już zaczniemy się gdzieś dalej wypuszczać...ale teraz znów na nas czekaja rodzime parki dinozaurow🤣

      Usuń
    3. I kreskówki w kinach 🙃

      Usuń
    4. Ech, a ja się tak cieszę że znowu mogę do tych dinozaurów 😍

      Usuń
    5. Kichająca na fszystko19 maja 2022 13:53

      Meluś Ty siem dobrze urządziłaą, bo zanim Oluś dorośnie, to Starszy może się postara o wnuczę🤪

      Usuń
    6. 🤣 Narazie kategorycznie mówi, że zadnych dzieci mial nie bendzie 🙉🤣

      Usuń
    7. Ja też już znowu😄

      Usuń
  7. Odprawiasz sie online? Zazdroszczę wyjazdu, też bym gdzieś poleciała😊Żeby Ci się wszystko udalo

    OdpowiedzUsuń
  8. A na jaki kolor malujesz paznokcie? Ciekawość to moja wada? zaleta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie przeszkadza takie pytanie, zaraz dam:)

      Usuń
  9. Dzięki. Kolor przepiękny tylko ta matrioszka ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę nazwę fuksjowy 😁

      Usuń
    2. Bo ja stara jestem 🤣

      Usuń
    3. Kojarząca na słodko19 maja 2022 19:47

      Powiedziałbym, że landrynkowy/cukierkowy 😋

      Usuń
    4. To do Livii było😁😁

      Usuń
    5. Ale ja i tak stara jestem 🤣 do tego wszystkiego wysiadł mi błędnik i kręgosłup ( a ja naprawdę nie mogę być teraz chora 😬)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki

      Teraz pakuję się
      Jakbym leciała na 5 lat na Marsa🥴

      Usuń
  11. Przepraszam, ze tak sie wtrace (z ciekawoscia czytam kazdy wpis, raczej nie czytuje komentarzy): uwaza Cie, Rybenko, za bardzo uswiadomiona, rozsadna i odpowiedzialna w kwestii zdrowia. Dlatego osmielam sie zapytac: jaka metoda robisz paznokcie? Czasem baaardzooo chcialabym zrobic sobie ladne (na specjalna okazje albo nawet bez - dla siebie samej), ale bardzo, bardzo boje sie, ze hybryda czy tez zelowe sa niezbyt zdrowe. Mam za soba drobny epizod onkologicznymi staram sie unikac drastycznych chemikaliow w otoczeniu i na sobie
    Z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam serdecznie i zycze cudownego czasu w Londku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie podałaś choćby zmyślonego imienia, ech ( No nie mogłam się powstrzymać)

      Od jakiegoś czasu robię tzw hybrydy. Jestem pewna, że nie ma to żadnego wpływu na zdrowie, przecież paznokcie są martwą częścią, Nic nie może wniknąć do organizmu
      Taka hybryda jest niezawodna i długo się czymie ( że polecę klasykom blogowom)

      Buziaczki i dziękuję!

      Usuń
  12. nie ma to, jak babskie spotkania i imprezy i pogaduchy ech baw się dobrze )))

    OdpowiedzUsuń