piątek, 20 maja 2022

Problemy pierwszego świata

 Jak wiadomo waluta w UK jest ciut inna niż w lux. Tak się składa że mamy trochę na koncie w banku. Wystarczy pójść do banku i wypłacić...

Taaaa.

Tyle że zapomniałam, że banki fizyczne działają tak kuriozalnie, iż ostatecznie jestem bez kasy. Oddział blisko mnie w ogóle działa tylko na  umówienie się w bardzo ważnych sprawach. A inny do którego dotarłam takie pierdoły obsługuje tylko od 9 do 12 rano i tyle. 

Oczywiście, że mam kartę ale opłaty są przewalutowywane i to też kosztuje.

Ale co tam. 

Lecę!🤩

59 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego lotu i powrotu😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy w tym roku kupiłam polskie truskawki. Drogie, ale przepyszne.
    Szczęśliwej podróży ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam tutejsze, 4 euro za kg i były pyyyszneeeee!!

      Usuń
    2. Już nie takie jak na początku ( ja kupowałam pierwsze za ponad 30zł ), a dziś OM przyniósł fasolkę szparagową :)) ceny nie znam...

      Usuń
    3. Kocham taką fasolkę! Macham z samolotu, jeszcze bez śniadania 😱

      Usuń
    4. Ja tez kocham. Liczę na to ze w tym roku bede miec wlasną ale roznie moze byc bo debiutuję w roli ogrodnika🤣

      Usuń
    5. ja jeszcze nie wsadziłam, a mam zamiar- czekam na lepszą ziemię do skrzynki i od razu biorę się do pracy. W tamtym roku też miałam.
      Rybka niezemdlej z guodu!

      Usuń
    6. Już żrem kanapkę samodzielną

      Usuń
    7. Ty też jesteś samodzielna, to pasuje do ciebie... 😃

      Usuń
  4. Leć, Rybko, leć! Przyjemności😊i wracaj bezpiecznie (i zachowuj się grzecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. i potup trochu na moście Tower

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja zawsze myślałam, że banki są od zbierania, kasy, przewalutowywania kasy i obracania kasą...oja gupia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysięgam że nie wiem, po co są te banki ...

      Usuń
  7. Cypelku jest stres przed egzaminami?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kota, czyli Rybki nie ma, to może tak z 200 komci stworzymy? Ktoś chętny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie te czasy, że tak było prawie codziennie?

      Usuń
    2. Gdzie te dziewczyny, gdzie ten świat?

      Usuń
    3. Bogusia jestem na tak. Niech sobie jutro Rybka poczyta. Czasy inne i ludzie tez inni . Ale takie życie

      Usuń
    4. Bogusiu, i ta walka kto bedzie pierwszy w drugim poscie 😄

      Usuń
    5. Tak! Prawie zapomniałam o tym, Meblu...

      Usuń
    6. Meblu, 🤣! Sorki, Mela!

      Usuń
    7. Ja do dzis pamietam te emocje jak wskakiwalam na podium a rybka pisala se gaga piersza 🤣🤣🤣

      Usuń
    8. Zdrowy Bogusiu i wymysla zabawy od switu do nocy 😉

      Usuń
    9. Znam to, razy dwa... 😉 Na szczęście nie mam tego na co dzień.

      Usuń
    10. Zniknął mój komentarz, chyba za dużo już mnie tu...

      Usuń
    11. Na pewno nie za dużo 🤗

      Usuń
    12. Bogusia nie spij bo do 200 nie odciągnięmy

      Usuń
    13. O matko…. Nie dociągniemy miało być

      Usuń
    14. Jesooo
      Posikałam się

      Usuń
    15. Moje komentarze już się wszystkie nie pojawiają, zniechęciłam się.

      Usuń
    16. Bogusiu
      Odkąd tu bywasz?

      Usuń
    17. Ho, Ho... Prawie od początku.

      Usuń
    18. Chyba byłaś cicho wtedy?

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie spiom ale zmeczona jestem, duzo pracy dzisiaj mialam

      Usuń
    2. Słucham i patrzę jednym okiem na Sopot. I się dziwię, że takie gwiazdy, a niektórych wcale nie znam.

      Usuń
    3. Nawet nie wiedzialam ze jest 😄

      Usuń
    4. Sopot był zwykle w sierpniu.,,jestem chyba nie na czasie

      Usuń
    5. Polsat Superhit Festiwal...

      Usuń
    6. U mnie dopiero przed 22

      Usuń
  10. Nie udało się, trudno. Ale będziemy próbować, jeszcze będzie pięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobranoc. Jutro do pracy, więc już czas. 👋

      Usuń
    2. Ja też czasem sobie myślę o tych 200 plus
      Ale życie toczy się dalej

      Cieszę się, że jesteś tu cały czas Bogusiu 😘❤

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Do wypłaty gotówki z własnego konta?

      Cześć Li:)

      Usuń