wtorek, 7 grudnia 2021

Miłość to miłość

 Z Gagom ucięłam sobie pogawentke. O seksie też .  Oglądałam program o dwóch zakochanych dziewczynach,  właśnie się zaręczyły. Niestety, w Polsce nie będą mogły wziąć ślubu. Nawet mieć formalnego związku po prostu nie mogą. 

Niedawno rozmawiałam z kolegą o prawicowych poglądach. Zawsze go lubiłam, kiedyś mi w czymś bardzo pomógł, tego się nie zapomina.

Ale kiedy zarechotał w czasie dyskusji mówiąc, że lesbijki to zawsze mu się z brzydkimi kobietami kojarzą to przeszedł mnie niemiły dreszcz... Czułam się, jakby ktoś napluł w twarz wielu znanym mi kobietom i dziewczynom. 

Co się dzieje z tymi ludźmi?!


84 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... No cóż, to samo się dzieje co działo się z Żydami. To samo co dzieje się z uchodźcami. Itd. Człowiek ( czyt. Polak niestety) istota marna, zakompleksiona lubi poczuć sie " rasą panów". Zaślepiony, z profesjonalnie wypranym mózgiem podąża za pełnym pogardy duchem przewodnim. Czując przyzwolenie a wręcz zachęcenie głosi swoje poglądy ku uciesze " lepszego sortu"... A to wyzwala inne demony. Odnoszę wrażenie, ze mentalne kurestwo stało się cnota...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pokłady nienawiści w naszym społeczeństwie zaskoczyły! Wystarczyła mała igiełka i puuufff!!

      Usuń
    2. Hania K. w punkt. W 200% popieram. My przecież naród wybrany...(to oczywiście sarkazm).

      Usuń
  3. Kilkanaście lat temu była w necie strona "Reprezentacja.pl", poświęcona polskiej kobiecej reprezentacji siatkarskiej.
    Pewnego dnia zacytowano tam słowa jednej z kadrowiczek, że ona cyt. "z lesbą grać nie będzie". Od tej pory jedna z najlepszych na świecie rozgrywających odmówiła gry w reprezentacji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można tak myśleć?
      Jak można nie wstydzić się tak powiedzieć!

      Usuń
  4. To prawda. Miłość to miłość. Mam pytanie: czy ktoś oglądał polska wersje Prince Charming na TTV i jakie ma opinie o tym programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia o czym piszesz...

      Usuń
    2. Trafiłam raz na ten program, ale alternatywą był film na innym kanale i w końcu nie obejrzałam. Mam jednak zamiar zobaczyć, bo mnie zaintrygował, pomyślałam sobie, że to program o gejach i jak się okazało miałam rację, więc chcę zobaczyć z czym to się je.
      Żeby uprzedzić ewentualne pytania, nie szukam sensacji, osoby LGBT to dla mnie ludzie tacy sami jak inni. I pewnie raczej nie będę stale oglądać, bo te wszystkie programy randkowe... powiem po prostu, że ich nie lubię.

      Usuń
    3. Moi homoseksualni znajomi twierdzą, ze ten program ich obraza. I jeszcze bardziej alienuje

      Usuń
  5. Taki głupi zart :
    Syn do ojca:
    -Tato jestem gejem...
    Ojciec z powątpiewaniem patrzy na syna i mowi:
    - Chawire na wypasie masz? Nie masz. Super bryke masz? Nie masz. Nie kręcisz dupką,nie gadasz jak ciotka klotka...
    To jaki gej? Ty to synek zwykły pedał jesteś
    Przepraszam,ale musiałam 🤷‍♀️
    Jakiś czas temu moja bratowa zapodała ten kawał swojemu bratu i co? Nie obraził się tylko stwierdził,że musi to sprzedać dalej.
    A niedawno kupił mieszkanie w ładnej kamienicy i zmienił auto na lepsze i stwierdził,że chyba zaczyna powoli awansować na geja...
    To jest świetny facet i nie wyobrażam sobie,że można kogoś takiego jak on czy parę innych znanych mi osób "homo" w jakiś sposób piętnować,opluwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowcip jest przedni!

      Nie wiem, jak można oceniać drugiego człowieka wg preferencji seksualnych. Co komu do tego, co człowiek robi w własnym łóżku!!

      Usuń
  6. ..."to zawsze" właśnie jest kluczowe, bo od zawsze geje czy lesbijki były wyśmiewani, wyzywani. Ty pedale, ty cioto, ty lesbo to były epitety, jak ty Żydzie, ty Ukraińcu, ty Arabie...etc... To nie była ocena człowieka tylko założenie z góry, bo taka była narracja, że to zboczenie, obrzydlistwo... Teraz jest więcej świadomości i tolerancji, choć zawsze z jakimś ale. Ale- nie małżeństwa jednopłciowe, nie adopcja dzieci, nie parady, nie trzymanie się za rękę i całowanie na ulicy..
    Tacy jesteśmy. Jak nie "po naszemu", to trzeba opluć, z obrzydzić, zniechęcić, ewentualnie tolerować na odległość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tego nie rozumiem. Może dlatego, że mieszkam w tej części świata, gdzie widok jednopłciowej pary trzymającej się za ręce na ulicy nie wzbudza żadnej sensacji?

      Usuń
    2. O to tutejszą ciekawostkę Ci powiem Roksano. U nas przeważająca większość mieszkańców ( a w okolicznych wioskach nawet 100%) to Polacy narodowości białoruskiej. I tak najbardziej najbardziejszym wyzwiskiem jak się chce komuś dokopac jest tekst " ty Polaczku"... Pedały i lesby są mniej obraźliwe w tutejszej społeczności 🤣

      Usuń
    3. A to rzeczywiście ciekawostka!

      Usuń
    4. dla mnie akurat nie...
      tacy jesteśmy
      bez wyjątku i podziału na nacje

      Usuń
    5. Zupełnie mnie nie interesuje kto z kim sypia , w jakiej konstelacji , ile razy i jak . Mało tego , nie tylko mnie nie interesuje ale wręcz nie chcę tego wiedzieć .
      I dlatego równie niechętnie odnoszę się do parad równości (tych takich w wulgarnym wydaniu ; nie wiem czy są inne ; aaa! wielu gejów też mówi , że ich to obraża i alienuje , jak wyżej napisała Kristal ) jak do wynurzeń typu Monika R. kiedy na początku wielkiego uczucia do Zamachowskiego opowiadała jak to
      są aktywni seksualnie rano wieczór i w południe.
      Tyle , że zdaję sobie sprawę , że lubić wszystkiego nie muszę ; to byłoby też chyba nienormalne : P
      Wszelkie obnoszenia się czy hetero czy homo uważam za niefajne .Trzymanie za ręce , normalne czułości nie są dla mnie obnoszeniem ; prawie kopulacje na plaży czy w basenie już zdecydowanie tak ; bez względu na pcie ;PP
      I jeny jak zimno , w was tesz ?

      Usuń
    6. Monika R to moja ulubienica😄
      Czytam każdy wywiad, nic nie tak nie rozluźnia jak jej pseudo mądrości

      Usuń
    7. Moim zdaniem też - nie wszystko na sprzedaż.Mocno mnie żenują takie "zwierzenia".Rozum,takt,kultura każą zachować pewne przeżycia tylko dla siebie.

      Usuń
    8. Myślę, że to co kto sprzedaje, mówi bardzo dużo o ten sprzedającym

      Will Smith I jego żona to też takie wszystko na sprzedaż

      Usuń
    9. Mysle, jak Ajda.
      Jeny (nie wszyscy chyba znają to slowo), nie tylko dlatego, zem z Wilelkopolski:)))

      Usuń
    10. Richardson
      Była żona kilku mężów wliczając Zbyszka Zamachowskiego😝

      Usuń
  7. Kocham wypowiedzi: nie jestem homofobem, ale...(np) niech się nie afiszują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!!!
      Wyżej wspomniany kolega też rzucił, że ma 2 kolegów gejów i oni są przeciw organizacjom LGBT 🙈

      Usuń
    2. Myśle, ze to może być prawda….patrząc na J.K 🤪

      Usuń
    3. Hue hue

      Nie znoszę kiedy homofobi podpierają się swoimi niby znajomymi homoseksualistami

      Usuń
    4. Kristal coś jest na rzeczy ::pp

      Usuń
  8. A tę przecudną reklamę widziałyście? Wzruszająca i piękna.
    https://www.youtube.com/watch?v=nDLumk_rQQw&t=7s&ab_channel=Posten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wzruszające!
      Przypomniało mi się, jak w jakimś wywiadzie George Michael opowiadał o swojej samotności w święta. Kiedy jeszcze bał się przyznać do swojej orientacji...

      Usuń
  9. Mam siostrzenca geja i wierzcie mi, to kochany chlopak! Po studiach, inteligentny, oczytany, uzdolniony muzycznie i plastycznie, bardzo dobry, wrazliwy, empatyczny mlody czlowiek.
    Nawet sobie nie wyobrazacie, co czula moja siostra, kiedy rodzina miala sie dowiedziec, bo nie wszyscy byli zorientowani od razu, i nie wszyscy sa tolerancyjni, niestety. Bardzo to przezywala. Dla niej nie bylo problemem, ze syn jest gejem, ale stosunek innych do niego. Trudno mi pisac o tym, bo bardzo emocjonalnie do tego podchodzila. W rodzinie sa ciotki-klotki, pisiory, dla ktorych gej to..., nie chce przytaczac okreslen:( Niektorzy sasiedzi czy nawet koledzy, choc mlodzi, pokazali prawdziwa twarz.
    Siostra, jak kazda matka, chce tylko szczescia swojego dziecka, wiec mimo ze chlopak wyjechal do UK ze swoim partnerem i ona bardzo za nim teskni, mowila mi, ze odleglosc nie jest wazna. Wazne jest dla niej szczescie i bezpieczenstwo syna. A u nas w Polsce raczej nie zanosi sie na to, zeby ludzi stali sie bardziej tolerancyjni. Siostrzeniec mieszka teraz z partnerem w UK, pracuja obaj, wynajeli mieszkanie, zareczyli sie i wiedza, ze nikt nie bedzie ich wytykal palcem, kiedy pojda za reke na ulicy. Raz w ciagu 3 lat zdarzylo im sie, ze grupka gowniarzy powiedziala do nich:"Pedaly!" I jak myslicie? kto to byl? nie Anglicy, Polacy:(((
    Wierzcie mi,ze nawet jak teraz o tym pisze, to ryczec mi sie chce, tak bardzo zal mi bylo siostry, bo jej emocje byly ogromne.
    Poza tym znam innych gejow i lesbijki (wcale nie brzydkie, piekne dziewczyny/kobiety), z racji tego, ze wspolpracowalam z tym srodowiskiem w wolontariacie i zlego slowa o nich nie powiem. Czesto to wartosciowi, madrzy ludzie i sa nieraz lepszymi przyjaciolmi, niz ta cala chrzescijanska i pisowska, rozmodlona reszta!
    Na koniec dodam, ze i w tym srodowisku zdarzaja sie dobrzy i zli, pozytywni i negatywni, wartosciowi i tacy z grzeszkami na sumieniu, jak wsrod wszystkich ludzi. Zeby byla jasnosc, nie ma idealow, prawda?
    Ufff, ulzylam sobie. Wybaczie dlugosc komentarza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodam jeszcze, ze siostrzeniec (obecnie 30 lat) nie wyglada lalusiowato, jest przystojny, zadbany, ale jesli ktos nie wie, ze to gej, nigdy by sie nie domyslil po wygladzie, ruchach czy zachowaniu. Dlatego bardzo drazni mnie taki stereotypowy wizerunek geja-lalusia, jaki pokazuje telewizja (choc nie przecze, ze i tacy są).

      Usuń
    2. Fajnie opisałaś sytuację rodzinną.

      Ja póki co nie wiem o geju w rodzinie ale to tylko kwestia czasu. Statystycznie.

      Siostra jest wspaniałą kochającą mamą.
      Ja znam blisko rodzinę, która się wyrzekła syna.. Nie utrzymują kontaktów. Rodzice by chyba chcieli, żeby się wyleczył...

      Usuń
    3. A co do wyglądu

      Wszyscy jesteśmy różni. Jedni zadbani, inni mniej, jedne z ustami karpia, drugie zawsze bez makijażu. Tak samo jest bez względu na orientację seksualną.
      Wspaniale jest móc być sobą

      Usuń
  10. Nigdy nie powiem mojej przyjaciółce "nie interesuje mnie z kim sypiasz" bo to nieprawda. Chcę, by była kochana, miała przy boku dobrego człowieka, była szczęśliwa i chciałabym osobę, którą pokocha, akceptować, lubić i zapraszać na codzienność i od święta.
    Dodam, że moja przyjaciółka ma właśnie taką partnerkę, o której piszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarko, mnie sie wydaje, ze jesli piszemy, ze nie interesuje nas, kto z kim sypia, to chodzi tu o sprawy zw. z seksualnoscia czy kolorem skory, czy wyznaniem. To nas az tak nie interesuje, jesli nie przeszkadza przyjacolce. Wiadomo, ze wazne jest dla nas jej dobro czy szczescie.
      Fajnie trafiła Twoja przyjaciolka i fajnie, ze ma kogos takiego oddanego jak Ty:)

      Usuń
    2. Tak, zgadzam się z oboma zdaniami.
      Chodzi nam o tolerancję
      I o szczęście

      Usuń
  11. Rybka, nic się nie dzieje nowego. Zawsze była nietolerancja, niezrozumienie i kołtuństwo po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chociaż cicho siedziało. Wstyd było gadać głupoty

      Usuń
    2. Teraz głupota jest na 1 miejscu. Widać to często. Za często.

      Usuń
  12. A ja wam powiem, ze nikt z nas nie jest tolerancyjny tak do końca. Nie chodzi tu o osoby homoseksualne ale i o inne sprawy. A słowo tolerancja może mieć i złe znaczenie niestety. 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście
      Ja jestem bardzo mało tolerancyjna w stosunku do nieszczepiących się np.

      Nie raz muszę walczyć ze sobą żeby komuś w łeb nie dać

      Usuń
    2. Taaa…. Ja tam tego słowa nie lubię bo to tez już taki slogan. I każdy je interpretuje jak mu wygodnie 🙈

      Usuń
    3. To prawda

      Bo można żądać tolerancji dla swojej nietolerancji

      Usuń
    4. Mamy dookoła mnóstwo takich przykładów. Zawsze można odwrócić kota ogonem( byle nie mojego bo w tym względzie nie jestem tolerancyjna 🤣🤣🤣)

      Usuń
    5. O słowie tolerancja można dyskutować.

      Ale nie można się godzić na agresję ani judzenie przeciw komukolwiek.

      Głask dla kota🐈

      Usuń
    6. Ja raczej nie z tych judzących. Staram się dogadać z każdym nawet jak mi nie po drodze. Aczkolwiek unikam takich akcji… asertywności się nauczyłam

      Usuń
    7. No jakoś nie umiałabym sobie Ciebie wyobrazić agresywnej czy hejtującej:))

      Usuń
    8. To prawda, ale czasami bywam złośliwa bądź uszczypliwa co tez nie jest Ok

      Usuń
    9. Oj tam oj tam
      Ja w życiu nie jestem agresywna ale trolle tutejsze co odzywają się tylko po to, żeby mi zrobić kuku wywołują tę część mnie, co na codzień śpi.

      Czasem warto być złośliwym

      Usuń
    10. Trolle są bo jesteś dla nich interesująca …. Mi by to pochlebiało ….a to co piszą to zupełnie nieistotne 🤣🤣🤣

      Usuń
    11. Aż dziw, że dzisiaj milczo 😄

      Usuń
    12. Ta… my tu jesteśmy każda inna, ale szukamy wspólnego zaczepienia… a trolle na odwrót… każdy taki sam gupi a myśli ze jest wyjątkowy 🤣🤣🤣

      Usuń
    13. Akceptacja w przypadku osób nieheteronormatywnych jest chyba lepszym słowem

      Usuń
    14. Teraz chyba wywołam burze: dla mnie dopiero będzie normalnie jak ze słownika znikną słowa homo i hetero. Dopóki istnieją zawsze będzie podział. Ale to jeszcze kilka pokoleń przed nami

      Usuń
    15. Kristal

      Chyba sobie skopiuję!!

      Usuń
    16. Jaka burza??

      Ale wiesz, nie ma powodu, żeby słowa znikały, ważniejsze, żeby temat zniknął

      Usuń
    17. Chodzi o sposób myślenia nie o słowa

      Usuń
    18. Ostatnio oglądaliśmy jakiś film gdzie występował aktor, który był karłem. Użyłam tego słowa rozmawiając z 14 letnim synem. I on mnie zripostował: mamo, wiesz ze on jet niskorosłym, a nie karlem? No i zbił mnie z pantalłyku …, czasu się zmieniły i nie nadążam za wszystkim

      Usuń
    19. Ja tym bardziej, bom daleko

      Nie mówi się siostro do pielęgniarek i nie służba ale ochrona zdrowia

      Usuń
    20. Ja do pielęgniarek zawsze proszę pani…. Słowo siostra to lekkie nadużycie…. Siostra męża jest pielęgniarka i pomimo jej dość empatycznej osobowości to i tak słowo siostra jest dla mnie nie na miejscu.

      Usuń
    21. Dla mnie jest oczywiste, że skoro sobie nie życzą to ja będę mówiła pan, pani

      Usuń
    22. Kristal, homo i hetero nie mogą zniknąć ze słownika, bo to jest jednak słownictwo różnicujące, określające preferencje seksualne. Te słowa znikną, ale i tak pojawią się nowe, chociażby na potrzeby nauki.

      Usuń
    23. Tak… ale myślmy o nas jako o ludziach, których nie określają tylko preferencje seksualne ale inne czynniki wpływające na to jakimi jesteśmy ludźmi

      Usuń
    24. Kristal po raz kolejny dzisiaj , tak tak tak !! Masz rację . Ja zresztą często to pisałam o sobie ale mam wrażenie , że większość ma nieco problemów z tolerancją . Przecież to nie odnosi się tylko do osób o innych orientacjach seksualnych ale do wszystkiego w zasadzie ... I ja nie jestem tolerancyjna dla wyznawców pisu . Myślę , że większość tutaj tak ma . Nie jestem w stosunku do zwolennikow pana Zięby i chyba też nie jedyna . O szczepieniach nawet nie wspomnę.... Sorry jak widzę kobietę , która ust pontonów nie domyka , to też automatycznie mam myśl , że w głowie pewnie dość pusto a przecież może ją tym krzywdzę i jest lepszym człowiekiem ode mnie .
      Irmina napisała , lepsi "niż chrześciańska reszta" Hmmm, to jakby o mnie . Nie pisowska , niekoniecznie rozmodlona ale jednak zdecydowanie chrześcijańska
      Ileż osób wypowiada się na temat wierzących w bardzo pogardliwym tonie , równocześnie podkreślając swoją wielką tolerancję i rozległe horyzonty , nieosiągalne dla wierzącej , głupiej gawiedzi .
      Trudna to sprawa z tą tolerancją czy akceptacją ; i to wcale niekoniecznie w stosunku do tych , o których najczęściej się myśli w tym kontekście .
      Fajny temat :)

      Usuń
    25. Fajnie ze każdy się tu wypowie i każdy to akceptuje. Rybka sobie dobrała niezle towarzystwo 🤣

      Usuń
    26. To się nazywa spijanie z dziubkuufff

      Jedna taka nie wytrzymała presji i wygarnęła nam to. A długo myślałam że mnie lubi😄😄

      Usuń
    27. Cofam wszystko . To był głupi żart . 🙈

      Usuń
    28. 😄😄😄😄😄😄🤣🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    29. Jeśli chodzi o dziób to mam go tylko ja jako jaszczomb 🙈

      Usuń
    30. Oj tam oj tam

      Ja uważam że nie ma co się czepiać szczegółów. Ze słownika trzeba wyrzucić może coś znowu??

      Usuń
    31. Jak wyrzucę jedno słowo to już mi tylko 10 zostanie i kto będzie chciał ze mną gadać?

      Usuń
    32. Oj tam oj tam
      Polejesz wino i zaraz zleci się gromada🤣

      Usuń
    33. i jeszcze nie śpicie ??
      Przecież tutaj raczej kurze towarzystwo , wieczorkiem głucho i ciemno , nie ma do kogo monitora otwierać ;)

      Usuń
    34. no i pacz , pojszłam na kolację i się nie spotkałyśmy ;;))

      Usuń
  13. Trolle szły rządkiem na Czantorię, bo tam biało się zrobiło.
    A w temacie gej-lesbijka to się już wystrzelałam. Coraz rzadziej mam ochotę pisać o tym,. Dla mnie sprawa jest jasna, czyli nie mam nic do nich.

    OdpowiedzUsuń