niedziela, 21 listopada 2021

No to dziś nie p covidzie

 Zdaje się że równo za miesiąc dni zaczną się wydłużać a co najmniej nie skracać,)

Niedawno bo 19go, po cichu minęła mi 9 rocznica blogowania. Dużo, bardzo dużo się wydarzyło. Złych emocji niestety nie brakowało. 

Chyba się starzeję, bo teraz żaden troll nie jest w stanie mnie wyprowadzić z równowagi. Ja to już wszystko czytałam. Wiedza o mnie jest powszechna i bardzo powtarzalna. Ziewam czytając, że mam nieudane życie rodzinne. I kasuję.

Żal mi tych anonimów żywiących się złymi myślami,  ja sobie takiego mogę skasować a on bidul musi żyć ze sobą 24/7...

Może ten post trochę sprawi przyjemność jednemu czy drugiemu? Że są tacy ważni, że sama ryba o nich pisze,)))

Dobrej niedzieli z dobrymi emocjami. Dziękuję dziewczyny i Mietku za te wszystkie lata i za waszą dobra tutaj obecność 💞💞🌹💞💞🌹💞💞

186 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i dobre miejsce stworzyłaś
    I niech trwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sobie tutaj podczytuję i bardzo to co podczytywane mi odpowiada. dobrze mi robi na psychikę kiedy dowiaduję się, ze myślicie podobnie jak ja, więc Rybeńko trwaj jak najdłużej w blogosferze!!!!
    Niedawno wpadłam w wir dyskusji covidowej na zaprzyjażnionym blogu i postanowiłam już nie angażować się więcej, wypompowało to ze mnie mnóstwo energii, wiary w ludzi..itd...itd...
    Dalszego tak mądrego blogowania życzę. Bardzo mi się ono podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sfera blogowa jest wirtualnym przekrojem społeczeństwa. Ludzie tacy są, poprostu. Tak myślą i tak czują realnie. W internecie, zwłaszcza anonimowo można się wyżyć, w realu istnieje ryzyko dostania w pysk. 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda
      Ale mam poczucie, że u mnie szybko się trole nudzą,))

      Usuń
  5. Gratulacje z okazji rocznicy blogowania. Rybeńko, Twój blog jest z tych, na który wchodzę bez obawy, że ktoś mi dopnie do żywego, po prostu jest dla mnie bezpieczny, przyjazny. Poza tym osoby, które tu komentują mają też poczucie humoru oraz dystans do różnych spraw, a to również dla mnie ważne. No i.... ech... dobrze że jesteś, że jesteście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci, co dopiekali już sobie poszli, bo mało było pożywki chyba.

      Dziewczyny potrafią mnie rozbroić do łez

      Usuń
  6. Rybeńko, gratulejszyn za te 9 lat. Życzę kolejnych w zdrowiu. U mnie stuknęło 11, ale miałam przerwą, teraz wracam i z przyjemnością odwiedzam blogi, które zapisałam przed laty. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 Wow gratulacje 🎊

      A ja nigdy nie czytam swojego bloga. Boję się 😁

      Usuń
    2. Miałam na myśli ulubione, obserwowane blogi, nie swój. W czeluście mojego zerkam czasem by sobie coś odświeżyć, przypomnieć datę lub popatrzeć na to jak kiedyś widziałam świat.

      Usuń
    3. Aha!

      Ja kiedyś to często tak sobie czytałam
      Ostatnio mam mniej czasu jakby

      Usuń
    4. Czasem sobie podczytuję stare wpisy, z nostalgii. A czasu mam aż... emerytką we wrześniu zostałam.

      Usuń
    5. Też świat wirtualny jest bezcenny kiedy się ma za dużo czasu, i chce się być z kimś, to tylko pozornie nierealne spotkanie. Mnie to pozwoliło przejść przez chorobę bez poczucia osamotnienia

      Usuń
    6. To prawda, będąc choćby czasowo w jakiejkolwiek izolacji taki kontakt jest bezcenny.

      Usuń
  7. Ja znam ten blog od 7 lat :)i uwielbiam to miejsce ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Rybeńkę i jeszcze parę osób znam z zupełnie innego miejsca, ale już sobie nie przypominam, gdzie pisałyście. Wiem tylko, że niektórym drogi diametralnie się rozeszły:)

      Usuń
    2. Och, bo ten świat blogowy to taki grajdół

      Drogi się rozeszły ale chyba nie żałuję żadnych znajomości, wszystko człowieka czegoś uczy i zawsze były też dobre chwile

      Usuń
    3. Mela od siedmiu lat piszesz ? To ja dłużej opół roku chyba , pamiętam jak napisałaś i musiałaś założyć konto Meloniku ;)
      Ten blog to taka kafejka ze znanymi sobie bywalcami , w kaódej chwili można się przysiąść i pogadać albo tylko zamowić u Olgi herbatkę i jak nie ma ochoty na gadanie , pić sobie i przysłuchiwać się rozmowom przy sąsiednich stolikach . I kurka wodna nawet lock down nie zmienił tego ani na chwilę .
      Serdeczności dla Fszystkich i Szefowej :**

      Usuń
    4. Ajda

      Rozwalił mnie twój komentarz

      Usuń
    5. Ajda, zgadzam sie z Tobą, tez tak mysle:)
      Łezka sie w oku kreci na samą mysl, ze przewinelo sie tu tyle czytaczek! Gdzie dziewczyny z tamtych lat??? Odezwijcie sie!
      Gdzie Anika, Ruda, Glodny Owoc, Iza I., Lamia, viki, Mamma Mia, Martek, Lola, Indyk, Laila i inne???

      Usuń
    6. Z niektórymi mam kontakt na priv, to chyba bym buont 😄😄😄

      Usuń
    7. Irmina, czuję się wywołana do tablicy 😉 Jestem, jestem...i miło, że pamiętasz ☺️ Trochę mniej mnie ostatnio w przestrzeni blogowej, ale zaglądam. Rybko gratuluję takiej rocznicy i życzę kolejnych. To może jeszcze po wieczornym drineczku? 😜🍸🍹🥂🍻🍷🥂🍾

      Usuń
  8. Ja Ci, Rybko, nie zamierzam kadzic 😃Kiedyś się okazało, że Ty nawet na pogodę nie masz wpływu😄 a serio -lubię ten Twój brak "nawiedzenia" w każdej dziedzinie zycia.No i fajne masz nas - czytaczki😃 Miłej niedzieli wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne!!
      To Wy tworzycie to miejsce

      (Czasem jestem nawiedzona, ale ciiii,))

      Usuń
  9. To naprawdę niezwykła, niepowtarzalna przestrzeń! Kolejnych pięknych blogowych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie daję rady z tym bloggerem
    Nie jestem w stanie zmienić błędu w tytule!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja coraz częściej nie mogę z tel tu komentować

      Usuń
    2. Mi też jakieś hocki klocki przy pisaniu robi, nagle mnie przenosi na jakieś strony😡

      Usuń
    3. Nie tylko Wam blogger robi psikusy. Wpisuję komentarz i ten komentarz nie wchodzi, cofam do poprzedniego posta, wracam i dopiero puszcza. Na moim też mi to robi.

      Usuń
    4. Nosz kurde

      I nie ma się komu poskarżyć...

      Usuń
  11. GRATULACJE! Powodzenia w tworzeniu tak fajnego miejsca:)
    Bywam u Ciebie od 8 lat, ale komentuje rzadko.
    Przesylam serdecznosci dla Ciebie i rzeszy Czytaczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej z Rybką tworzyc bloga, niz na covid zachorowac.
      Lepiej z Rybką poswietowac, niz sie wkurzać i błaznowac.
      Lepiej z Rybką liczyc torby, niz zdradzieckie widziec mordy:)

      Usuń
    2. Kocham lepieje 🤩🤩🤩

      Usuń
  12. Dumnie wypinam wzruszoną pierś... Dziękuję!
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia dla żony;)

      Usuń
    2. Senkju!
      Gratulacje Rybeńko i wszystkiego dobrego!
      Jesteście wspaniała dziewczyny1
      Uściskuję i czytam od dawna.
      ŻonaMietka

      Usuń
    3. Blog bez żony Mietka to co to za blog by był?

      Usuń
    4. Jest i Żona. Najbardziej tajemnicza postać na tym blogu 😁🤗

      Usuń
  13. Rybka mała
    gości miała
    tak ich ślicznie przyjmowała
    ze cześć, panie, już została
    gdyż
    lepiej z Rybką w rybnym być
    niż w marazmie smutnym tkwić

    to ja pisałem Wasz
    troll trzeciego stopnia - Mietek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewięć lat! Ja od dość dawna wpadałam co jakiś czas na chwileczkę, komentować to zaczęłam dopiero ostatnio i czytam codziennie. Kilka zdań, co dzień piszesz, naprawdę niewiele, a coś w tym jest takiego, że czuję wygodę, bezpieczeństwo, coś takiego miłego i pozytywnego. Było mi to bardzo potrzebne i znalazłam to tutaj. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Cię Rybo!😘
    Fajne miejsce stworzyłaś!
    Pozdrawiam wszystkich czytaczy😃

    OdpowiedzUsuń
  16. a do tego pięć milionów na liczniku,
    brawo i słowa podziwu za systematyczność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie pienć!!

      Myślę o jakimś końkursie 😏

      Usuń
  17. Tak Cię nie są w stanie wyprowadzić z równowagi że piszesz o nich...
    Ha,ha,ha,ha dobre
    Wielkość Twoją okazałabyś, ignorując ich a nie pisząc w poście:)))
    Przeczytałaś a teraz możesz skasować ;))
    Miłej niedzieli, Zosia nieszczepiona :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak
      Mój post jest dowodem na wyprowadzenie mnie z równowagi:)))

      Jerzego
      Uwierz mi, że nie mam zamiaru okazywać swojej wielkości, bo co to w ogóle jest??
      Zdrowia Zosiu tobie i twoim bliskim

      Usuń
    2. Jakiego Jerzego??!!🧐😱😁

      Usuń
    3. Jakiś dię zawsze znajdzie. Fystarczy poszukać. O!

      Usuń
    4. Pani nie wie co to jest wielkość...
      Przecież okazuje ją Pani cały czas, tłamsząc niezaszczepionych.
      Przykro się to czyta. Pozdrawiam Miriam.

      Usuń
    5. Tłamsząc 🥴🥴🥴🥴

      Jest na to świetna rada

      NIE CZYTAĆ!!!!

      No ja niestety nie zmienię zdania, szczepienia ratują życie. Nie chcesz się szczepić, siedź w domu. Nie narażaj innych.

      Usuń
    6. Roksi
      Znałam nawet jednego Jurka;))

      Usuń
    7. Jerzego Gondola... " Gondolierzy z nad Wisły " jak śpiewała Irena Jarocka 😊

      Usuń
    8. Chcieliście trolli, no to je macie, skumbrie w tomacie pstrąg.
      Do trolli
      Lepiej się tu nie wydzierać, niż z Rybeńka furt zadzierać:)
      Lepiej swe mundrości schować, niż Rybeńkę denerwować.
      Lepiej szybko stąd spinkalać, niż frustracje swe wywalać.

      Usuń
    9. Dziękuję, przyda się bo właśnie mamy w domu mały szpital, dzieci chore jak co roku w listopadzie,
      więc wszystko w normie.
      Dla wszystkich dużo zdrówka Zosia.

      Usuń
    10. Jaskółka🤭🤭🤭🤭

      Usuń
    11. Zosiu, nie lubiłam chorób dzieci nigdy, trzymaj się 💪

      Usuń
    12. Małgosiu,
      Półmisku!
      I znałam cudne miejsce- cafe Jerzy

      Usuń
    13. O przeca ze Połomski. Jerzy!!! Jessso!!!

      Usuń
    14. Siem spieszę bi tel może powiedzieć stopa raczej bloger

      Usuń
    15. Posikałam się🤣🤣🤣🤣

      Już nigdy Połomski nie będzie dla mnie Połomskim 😁😁😁

      Usuń
    16. Stopa raczej bloger🤣🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    17. Albo nie
      Małgosia będzie dla mnie półmiskiem😁😁😁😁

      Usuń
    18. Jesoooo ?? Jaki półmisek?🙄🤔

      Usuń
    19. Ten z Połomskim 😁😁😁

      Usuń
    20. Ciągle nie widzę światła...😳🙄🤔😱

      Usuń
    21. Nie mogę Ci powiedzieć, bo za bardzo mnie to śmieszy🤣🤣🤣

      Usuń
    22. Mnie śmieszy to, że nie wiesz, rozwiązanie jest banalne

      Usuń
    23. Zosiu, kiedy to jest szczera prawda. Tobie i dzieciom życzę dużo zdrowia i uśmiechów.

      Usuń
    24. Cieszę się że sprawiłem ci tyle radości swoją ignorancją.

      Usuń
    25. Zobacz jeszcze raz, co napisała roksana
      Małgosia
      Półmiski

      A miało być
      Małgosia
      Połomski

      To nie ignorancja tylko zakręcenie ❣❣❣

      Usuń
    26. Bo w pospiechu telefon pisze, co chce:) Mnie czesto zamiast Dzięki
      pisze dziwki i tak kiedys wyslalam sms do ojca uczennicy "Dziwki za obiecane materiały reklamowe". Jezu, jak mi bylo wstyd, kiedy sie tlumaczylam, bo to byl taki zasadniczy gosc!
      Dlatego polmisek zamiast Polomski to nic:)))

      Usuń
    27. Mnie rozwala zamiana

      Wesołych świąt w rodzinnym GROBIE😁😁😁

      Usuń
    28. Ok ok ale skąd ten Połomski? Że niby on to śpiewał?
      Zamulona coś jestem ostatnio...

      Usuń
    29. Że Jerzy!!!

      Małgosiu
      Miałaś covida niedawno??!!

      Usuń
    30. Dowiem się w przyszłym tygodniu czy mam covida

      Usuń
    31. Facet z którym byłam na szkoleniu jest chory. Kazali nam się przetestować .

      Usuń
    32. No tak

      Ja tam miałam miesiąc temu po próbie z zarażoną

      4 osoby zachorowały
      Ja nie.

      A w rodzinie wszystko ok?

      Usuń
  18. zgubiuam fszyskie zimowe buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lepiej z rybką brać szczepionki niż trollowe czytać czcionki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same lepiejowe miszcze😄

      Usuń
    2. To mój pierwszy lepiej, może się wciagne🤔🤣

      Usuń
    3. Bo lepieje są lepsze niż wszystkie marketowe kleje

      Usuń
    4. Niech nie próżno tu się pieje, spisać trzeba te lepieje.
      Dużo jest ich już za nami, niech jest ksiżżka z lepiejami

      Usuń
    5. Były już takie pomysły, ale chętnych do zbierania brak;)

      Usuń
    6. Jakby co, to moze bym sie skusila??? Kto wie...

      Usuń
    7. Irmina
      Be my geust!!

      Wydanie to już bym załatwiła

      Usuń
  20. Nie lubię i nie potrafię nikomu kadzić,podlizywać się,ale lubię tu zaglądać,bo tu są takie osoby ,ktore bardzo mi odpowiadają swoim humorem,poglądami itd
    Kiedyś miałam coś takiego,że w rybnym albo mięsnym nie mogłam za długo przebywać bo mdlałam 🤪,a tutaj mogę zaglądać ile tylko chce i nic się ze mną złego nie dzieje🤷‍♀️
    Dlatego cieszę się Rybeńko,że jesteś i że jakiś czas temu trafiłam na Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie umiem przyjmować kadzenia:))

      Dziękuję, to bardzo miłe co napisałaś

      Usuń
  21. Pozdrawiam fszystkich ! Moje ciśnienie szaleje ( trudny tydzień, myślę, że jeszcze trudniejszy przede mną). Covid szaleje ( przyjaciółka po 3 szczepieniach( lekko), siostra i szwagier po 2 źle ( co by było gdyby nie szczepienia 😱)...
    A na temat : dobrze, że jesteś. Dzięki Tobie poznałam w realu cudowną osobę ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż strach iśc do pracy. Zawsze rano dowiadujemy się, która klasa tym razem

      Usuń
    2. Szkoła filialna cała na zdalnym, bo nauczycielka miała we wszystkich klasach. Niektórzy chodzą i twierdzą, że przecież szczepieni i węch i smak mają ...no żesz... Wójt nie zgodził się na 2 tygodniowe zamknięcie i wyciszenie ...

      Usuń
    3. U nas jutro wracają dwie klasy, ale nauczycielki ktore mialy covid, jeszcze nie.

      Usuń
    4. Zero szczepień - grypa, bardzo łagodnie przeszliśmy.
      Rybeńko kolejnych 9 lat.
      Blog jedyny w swoim rodzaju.
      cichy czytacz Jan.

      Usuń
    5. Gratuluję i w imieniu setek tysięcy Polaków zazdroszczę ...

      Jan??!!
      A ja taka nie umalowana 😱😱😱

      Usuń
    6. Dziewięć lat bloga minęło jak jeden dzień….. na drugie tyle teraz przygotuj się…… a może i na trzecie, któż to wie? 😘👍🚀🍾🍷🌹💐 I♥️U

      Usuń
    7. Kristal!
      Co pijesz?!🍷🍹🍸🧃🧉

      Usuń
    8. Póki co się zastanawiam. Dopiero weszłam do domu i myśle 🤣

      Usuń
    9. Ja już najważniejsze rzeczy przemyślałam😄😄😄

      Usuń
    10. Wczoraj po teatrze byłam w „naszej” knajpce. Wszyscy bez masek, tłumy ludzi ( widziałam znanego piosenkarza i kilku celebrytów) obsługa z maskami na szyi. Jutro rano kupię test bo mogłam tam się zarazić jeśli ktoś był chory.

      Usuń
    11. Jak ja ciepło wspominam ten dzień🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

      Ja robię testy prawie co drugi dzień
      ..
      Choć u mnie nie ma bezcholowia

      Usuń
  22. Może ten post trochę sprawi przyjemność jednemu czy drugiemu? Że są tacy ważni, że sama ryba o nich pisze,)))- to jest najlepsze .
    Jaka ryba - Ryba ma być
    Wszystkiego dobrego życzę i dziękuję, że Jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję że to zauważyłaś!! Tę literę . Bo się zastanawiałam jaką użyć. W ogóle to ten nick jest tak przypadkowy..

      Zazdroszczę innym ładnych a mój jest taki infantylny 🤯

      I dziękuję Katarzyno💞

      Usuń
    2. Nie jest infantylny. Rybeńka to rybeńka. Ale ja mam najpiękniejszy 🤗

      Usuń
    3. Tak buuuu
      Znaczy ty masz najpiękniejszy

      Usuń
    4. O przepraszam, ja mam najładniejszy 🤣

      Usuń
    5. Jesooo

      Ja i tak przegrywam w tym konkursie...

      Usuń
    6. Marzycielko, apsolutnie nie masz racji 😁🤗
      Oraz ani troszkę nie znudził mi się moj nick przez te 7 lat 😇

      Usuń
    7. Żeby za łby się brać z powodu nicka

      To tylko tutaj😄😄😄

      Usuń
    8. Widzisz Mela ja taka marzycielka jestem , że wymarzyłam sobie, że mój nick najlepsiejszy. No cusz pomarzyć można... 🤣😍🤪

      Usuń
    9. 😄😄😄😄🍹🍸🧃🧉

      Usuń
    10. Taaaa…. Nie ma to jak Dynastia 🤣🤣🤣

      Usuń
    11. Dziefczenta, poprawiłyscie mi dzisiaj humor 😘😘😘

      Usuń
  23. Proszę się nie krygować ;)
    Przecież wpadłem bez zaproszenia.
    Jan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie
      Pardą
      To wszyscy są zaproszeni
      Nawet nieszczepieni 😄

      Usuń
    2. Testowanie też mi odpuścisz?
      Jak tak, to się rozsiadam i wstawiam wodę na herbatkę;)
      Miłego wieczoru Jan.

      Usuń
    3. Z tym już sobie mniej radzę
      Opowiedz dlaczego się nie szczepisz, jeśli zrozumiem vide mieszkasz na uboczu i masz pewność, że nikogo nie zarazisz

      Jeśli uważasz, że to lekka choroba to spadaj. Brutalność podparta żałobą bliskich mi ludzi

      Usuń
    4. Może najpierw się trochę poznajmy,
      abym miał Ci się zwierzać z moich osobistych decyzji.
      Rozumiem, że Ty to jeszcze ocenisz czy to wystarczający powód.
      Robi się ciekawie. Jan

      Usuń
    5. Lepiej Janie test zaliczaj, nim zejdzie Rybce śmiech z oblicza

      Usuń
    6. Przed chwilą dowiedziałam się o śmierci kolejnych dwch osób w jednej rodzinie. Znajomej...Covid...
      Nie szczepieni

      Nie mam siły...

      Usuń
    7. Siostra mojego męża jest pielęgniarką. Zrobili im oddział covidovy. Teraz wyglada to tak ze umierają młodzi ludzie, Niezaszczepieni. Podobno ponad 90 % ludzi pod respiratorach lub podpiętych do płuco-serca niestety umiera i lekarze nie wiedza dlaczego ta statystyka jest taka.

      Usuń
    8. Tak było od początku covida
      Respirator praktycznie oznacza śmierć
      Szury twierdzą, że respiratory to broń smiercionośna...

      Usuń
    9. O matko.... dziewczyny.... jak brzmi tytuł posta?
      Ja jestem coraz bardziej przerażona, i bezsilna, i...

      Usuń
    10. Brat mojej bratowej wyszedł spod respiratora, żyje, ale jest inwalida. Facet po 40,zachorowal rok temu, kiedy nie było jeszcze szczepień,lezal pół roku w szpitalu. Bardzo im się życie skomplikowalo, on był super specjalista i bardzo dobrze zarabiał, mają 2 dzieci. Teraz jest niezdolny do pracy, niewiadomo co dalej.

      Usuń
    11. Ewa

      Jakoś nie słyszę takich historii o ludziach po katarze....

      Usuń
  24. Lepiej w Rybnym głupstawa pleść niż z Sasinem obiad zjeść
    Lepiej tutaj wino pić niż o Suskim co dzień śnić
    Lepiej pisać z wami z rana niż posłuchać raz Bielana
    Niech nam cały czas rozkwita , Rybka- matka i jej świta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej Ajdzie zawtorowac, niz na Jara zaglosowac.
      Lepiej z Ajdą skladac wiersze, niz grac znowu skrzypce pierwsze.
      Lepiej Ajda niech nam mowi, jak to Rybka łuski gubi:)

      Usuń
    2. 😄😄😄😄😄😄

      Usuń
  25. Jeżu kolczasty, to my tyle się znamy??? Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  26. Niech moce i w tym realnym jak i blogowym swiecie wiruje

    carpe

    OdpowiedzUsuń
  27. No i poczytałam sobie nieźle :) Się nazbierało głosów.
    Nie mam rymu na ten moment
    może jutro wstawię koment.
    Dobrej nocki wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wino, Rybka pije z Tobą, za każde mądre Twoje słowo i prawie dekadę spotkań!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. To był dobry blogowy dzień

    Dziękuję wszystkim

    Chyba jutro też coś napisze;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gaga
    Nie
    Zaiskrzyło 😱🥶😭😭

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. no tak fcześnie gasić ? tesz coś :(
      kiedyś to z Alusią chyba o tej porze się na plotach spotykałyśmy ;
      teras same skuwronki tutaj , o !

      Usuń