poniedziałek, 22 listopada 2021

I tak to jest

 Jak człowiek usłyszy, że jego słowa da dla kogoś ważne, to może go trochę onieśmielić.

No i co teraz?!

Hmmmm

Czasem sobie nie zdajemy sprawy jaką moc ma słowo. Czuję się odpowiedzialna za to, co tutaj piszę, ale bez przesady. Mam swoje poglądy i przekonania i ich nie zmienię to po pierwsze a po drugie i tak nie zadowolę wszystkich. 

Czasem też ponoszą mnie emocje ale cóż warty jest człowiek bez emocji?

No i myślę o końkursie na okoliczność 5ilijonuuff.....


25 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, słowa mają wielką moc!
    Pół roku temu słowa obcej osoby zraniły mnie tak, że bolało długo, nawet jeszcze teraz czasem wraca. Na szczęście znalazł się ktoś, kto dobrym słowem uleczył.

    A słowa polityków? Te dopiero potrafią namieszać!
    A słowa, które padają w niektórych rodzinach... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowa mogą być też opatrznie lub zbyt dosłownie zrozumiane- poseł Kowalski po prostu mnie rozbroil( ojej, jeśli to przeczyta- nie miałam zadnej- legalnej czy nielegalnej- broni) :))))))) miszcz :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem naprawdę nie wiadomo jak zareagować...

      Usuń
  4. Rybeńko, otpowiadam na fczorajszy fpis o 22:50cuś :
    NIESTETY :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta racja co do słowa ale przekonania można zmienić. Czasem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mówiłam mówiłam dzieciom/uczniom, bierz odpowiedzialność za swoje słowa. Jeżeli obiecasz, to dotrzymaj, jeżeli mówisz, że przyjdziesz/przyniesiesz/popatrzysz, to to zrób. Ale najpierw się zastanów, czy to, co mówisz, jest możliwe do wykonania. Jak nie to nie obiecuj.Ludzie słuchają, wierzą, a ty robisz z nich głupka, bo sobie lekko słowem rzucisz.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słowo jak kamień, może wiele złego zrobić. Ale i dobrego. A czasem brak słów boli /wkurza bardziej. Nie cierpię niesłownych ludzi😡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesłowni jakoś naturalnie znikają z mojego otoczenia

      Usuń
  8. Słowa, które są kłamstwem, bolą najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że się chce wierzyć w to kłamstwo
      Ponieważ bo jak mi ktoś muwi, żem goopia ryba to przecież nie wierze w to kuamstfo;)

      Usuń
    2. czasami nie chodzi o chcenie, po prostu się wierzy

      Usuń
    3. Tak to jest
      Bo czemu nie wierzyć? Czemu zakładać kłamstwo?

      Usuń
    4. otóż to
      zwłaszcza w fundamentalnych sprawach

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tez nie bardzo kapuję……

      Usuń
    2. Mam wyprany mózg przez korporacyjne deadliny i o tej godzinie nie zaskoczę choćby nie wiem co

      Usuń
    3. A ja też padam na rybi pysk

      Usuń