środa, 17 listopada 2021

Ech..

 Śmierć 53 letniego człowieka zawsze trochę zaskakuje i na chwilę zatrzymuje.

Kamil Durczok niespecjalnie wzbudza w ludziach ciepłe uczucia, sprawiał wrażenie człowieka aroganckiego a z wywiadów biło pogardą do myślących inaczej niż on i partnerek o których się wyraził moje byłe kobiety...

Osobiście trzymam się z daleka od takich osobników. Choć na pewno miał swoje jasne i dobre strony. 

Teraz już się gdzieś włóczy po zielonych pastwiskach, niech mu będzie dobrze, tam gdzie jest. 


60 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno się pogubił. Upadł. Próbował wstać, ratować się...Sam powiedział w jednym z wywiadów, że wielką walkę toczył w nim diabeł i anioł.

    Niewątpliwie zawdzięczamy mu kawał dobrego dziennikarstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno
      Jak wojnom zawdzięczamy postrp technologiczny;))

      Usuń
    2. I szczepionki, testowane na niewinnych ludziach...
      Marika.

      Usuń
    3. A co mają do tego szczepionki!? Dzięki nim mnóstwo osób żyje!

      Usuń
    4. Ach Marika Marika

      Może pocieszy cię, że niektórzy są winni, np Kaczyński 😝

      Usuń
    5. Ach Marika, Marika, dziewczę z buzią jak malina...a rozumku brak:)

      Usuń
    6. A skąd wiesz o tej buzi??

      Usuń
    7. Intuicja:):):)Ale mogę się mylić. może nad klawiatura siedzieć babiszon z wąsem pod nochalem:)albo chuda antyszczepionkowa raszpla.

      Usuń
    8. Czyli jesteś raczej optymistkom:Pp

      Usuń
    9. Ano optymistkom i to wielkom

      Usuń
  3. Dziennikarz najwyższej klasy. Człowiek... Nie mi to oceniać. Żal człowieka i dziennikarza. Żal młodego życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal młodego jeszcze życia
      Slw żal też tych, których sjrzwdzil

      Usuń
    2. Jedno trzeba przyznać
      Nie był ludziom obojętny:)

      Usuń
  4. A ja go lubiłam, nic nie poradzę, mimo wszystkich oskarżeń i problemów miał w sobie coś, co budziło moja sympatie. Choć kawał sukinkota był w pracy i poza zresztą podobno też. A Fakty w jego wydaniu, z tym głosem, to był majstersztyk. Niech mu ziemia lekka bedzie, z nim nie bylo łatwo ale i on lekko nie miał, choroba nowotworowa, alkoholowa, trudny charakter, nie wszystko zależało od niego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trudno wybaczyć jeżdżenie naprutym jak Messerrschmit...
      Za dużo ludzi zgięło niewinnie z tego powodu

      Usuń
  5. A płacił cenę za swoje grzechy, spadl na dno z wysoka a dla takiego aroganckiego człowieka to tym trudniejsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, wdowa z 4 małych szycia też nie ma łatwo, w dodatku często nie ma takich dobrych znajomych i pieniądzy..

      Usuń
    2. To zupełnie inny kaliber, co nie zmienia faktu że jego problemy dla niego były trudne i nie radził sobie z nimi. Fakt że sąsiad ma większy problem nie znaczy że mi łatwiej z moimi.

      Usuń
    3. Nie mówię, że nie było mu ciężko. Wręcz przeciwnie, wiem, że było mu ciężko
      Ale moja sympatią ze względu na to, że jednak wiele osób czuje skrzywdzonych przez niego, jest taka sobie

      Usuń
    4. A, rozumiem, no ja mimo tego wszystkiego co zrobił złego nadal go lubiłam, miał w sobie coś, nie umiem wytłumaczyć dlaczego. I bardzo mi go w tym wszystkim zal. Choć jego ofiarom bardzo współczuję, sama mam średniego szefa, jakby do mnie wyklinal jeszcze jak ten do Rurka, to dziękuję...

      Usuń
    5. I całe szczęście, że był też lubiany.
      Nie żałuj sobie:))

      Usuń
  6. Pierwsze co pomyślałam, jak usłyszałam o jego śmierci, to jak będzie wspominany przez tzw. ogół. Tyle lat pracy, a każdy pamięta głównie upadki, afery i skandale. Był dobrym dziennikarzem, szkoda że takie było jego życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można być być dobrym dziennikarzem i szefem, na moje wyczucie
      Bardzo się boję takich toksycznych relacji o jakich opowiadają jego byli podwładni.

      Ech...

      Usuń
  7. Bardzo mnie zaskoczyła ta wiadomość, to nie wiek, by umierać.

    A jeśli chodzi o ocenę, jego sukces i kłopoty z ludźmi/używkami miały to samo źródło. Gdy czytałam jak traktował innych, myślałam: ależ on musiał jako 5-latek dostawać wpierdol od najbliższych, którzy pewnie bardzo byli dumni z jego późniejszych osiągnięć i dochodzili do wniosku, że wpierdol był słuszny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma jednej prawdy o człowieku - wielki talent,profesjonalizm i równie wielka niedojrzałość.Żenujące skandale,zachowania zupelnie nieprzystajace do tego,co reprezentowal zawodowo.Tak bywa.
    Podobno cała Kostuchna płacze - pochodził z tej dzielnicy i chyba teraz też tu mieszkał.
    Upadł dość mocno i boleśnie i już się po tym upadku nie pozbierał.Podobno się starał -przestał pic,coś robił - pisał,współpracował z teatrem.Mimo wszystko szkoda,że życie mu nie dało drugiej szansy.
    I szkoda czlowieka,bo to nie jest jeszcze pora na umieranie.
    Widziałam go na marszu kobiet - potem pisał na ten temat,trafnie -jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś tam słyszałam niefajnego o nim, ale było mi to całkowicie obojętne i prawdę myślałam, że dawno już nie żyje😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak kiedyś myślałam o Mietku Fogu
      Potem myślałam, że żyje, kiedy od dawna nie żył, bo uznałam, że jest jak Lenin

      Usuń
    2. W przypadku Mietka to rozumiem, ale Lucha to grubo dziś poleciała.

      Usuń
    3. a czemusz to poleciauam?😮

      Usuń
    4. Nie wiem czy mnie zrozumiesz….. może mamy inna wrażliwość…. Jakoś tak go potraktowałs z buta…. Wyobraziłam sobie jakbym teraz umarła ze ktoś tak o mnie by powiedział i jakoś smutno mi się zrobiło .

      Usuń
    5. a czenusz z buta? wiedziałam, że byu chory, dawno o nim nie było słychać, wienc naprawde myślauam, że jusz nie żyje ale nie zawracauam sobie tym guowy... i prawde muwionc jakbyś znikneua na pare miesiecy i nawet bym sie dowiedziaua, że nie żyjesz, to bym odnotowaua ale nie zawracaua sobie tym guowy, bo Cie nie znam

      Usuń
    6. i nawet niem jaką masz rodzine, bo im należauoby współczuc, bo przeciesz nie Tobie

      Usuń
    7. Lucha to może nam? tu wszystkim? (Kristal nie żebym Ci życzyła :***;pppp)które sie zżyły z niom i polubiły ;p

      Usuń
    8. Wrócił mi humor 🤣🤣🤣

      Usuń
    9. roksi, prawde muwionc szczerze, Ciebie tesz nie znam :p

      Usuń
    10. A kto tu kogo zna? Tylko nieliczne, a lubimy się.

      Usuń
    11. Ja Durczoka tez nie znałam ale było mi smutno . Tylko jak ja umarnę kto was powiadomi ???? 🤣🤣🤣

      Usuń
    12. O Pardą
      Ja trochę znam
      I Luche
      I Kryche😁

      Usuń
    13. i oto chodzi Rybko, ja bym Ci nawet kota powierzyła po selekcji, of course😁

      Usuń
    14. Jesooo
      Aż tak??!!!

      No czy ja kiedyś oczymieuam tak kąplemęt ??

      Usuń
    15. Selekcja dotyczy kota czy rybki? Ja tez mam dwa wiec chce to wiedzieć 🤣🤣🤣

      Usuń
    16. rozmyśliuam sie, jedna mi grzeje cycki, drugi wontrobem, trzecia stopy 😂

      Usuń
    17. chodzi o koty, nie rybki :p

      Usuń
    18. Muszę skombinować trzeciego bo chomik za mały na te części ciała 🙈

      Usuń
    19. chociasz Maua ostatnio schodzi na cipkie😁 druga kotka ma dziś święto

      Usuń
  10. Był wybitnym dziennikarzem, człowiekiem niezwykle inteligentnym i błyskotliwym. Dopadły go straszne demony - nowotwór, alkoholizm, pracoholizm. Lubiłam go i bardzo ceniłam. Może nawet rozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
  11. w końcu zaszczepionam, najwienkszym szokiem było dla mnie to, że umuwiona na 17- punkt 17 weszłam😮

    OdpowiedzUsuń