poniedziałek, 29 listopada 2021

Ale mnie poczensuo!!

 Do kina poszliśmy. Rodzinnie

Dziecko bardzo chciało na Ghost Busters to na to poszliśmy. Ino tylko okazało się że bilety pioruńsko drogie są!!!

Okazało się, że to sala wyposażona w specjalny sprzęt i efekty są świetne! Trzęsie, rzuca, wieje, dmucha, kropi, grzeje! Oraz wydziela zapachy!! (Nomenomen pachnie dyskryminacją covidową !!) a ponieważ film to komedia w gruncie rzeczy to kiedy fotel zaczynał trząść to ja się trzęsłam  podwójnie, ze śmiechu. Chyba śmiałam się najgłośniej ze wszystkich w kinie. 

Kiedy po seansie powiedziałam to głośno,  o tym śmiechu, syn skwitował po swojemu. "To chyba dobrze,!"


Dużo śmiechu i uśmiechu kochani. 


112 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczenstujem siem jednom

      Usuń
    2. No nie wiem
      Cukieru innem może zbraknonć:pp

      Usuń
    3. wezne Tfuj pszydziau:p

      Usuń
    4. A może ja jusz oddauam , he??

      Usuń
    5. a niby komu, jak ja piersza?

      Usuń
    6. A nie słyszałaś że ostatni bendom pierszymi?!

      Usuń
    7. bendom, do pustych kupkuf

      Usuń
    8. Fszystko wypijesz??!!😱

      Usuń
    9. No ja nie mogie!!
      I do jutra muszę czekać?!

      Usuń
    10. dawaj cuker, chitrusie:p

      Usuń
    11. Odwiruje s lykeru chiba;pp

      Usuń
    12. Olguś, f kturem rzontku jezd cuker, bo s Rybciom nijak nie idzie siem dogadać:p

      Usuń
    13. Jusz w żontkach zabrakuo jusz!!:pp

      Usuń
    14. sie dorobi rzondek na szypko

      Usuń
    15. zarutko Olga szczeli focha, że w Niom nie wierzysz:pp

      Usuń
    16. Żeby tylko ino rano.nie szczelaua!!!

      Usuń
    17. my som s Olgom ranne pitoszki, to w razie cuś to Jom zastompie:p

      Usuń
    18. No widzisz
      To teras jestę gotowa dać Ci tego cukra ;pp
      🍚

      Usuń
    19. to dawaj, bo tyle godzin siedzem o suchym pysku

      Usuń
    20. Wieczorem to jusz siem dużo kafy nie pije!!

      Usuń
    21. ale siem dużo suodzi!:p

      Usuń
  2. A to niby duchy tak trzęsły? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tytule pomyślałam ,że jakaś awanturuka się szykuje😁😁 a tu proszę, poczensuo Rybenkę z radości!! Śmiech to zdrowie i oby jak najwięcej go było!!! Radości!!!💪😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna lekka opowieść o ratowaniu ludzkości od złych duchów;)

      Usuń
  4. Ja też wczoraj widziałam fajny film. może nie do śmiechu, ale uśmiechu😊 Dla psiarzy i nie tylko.. Truflarze - w pięknych okolicznościach przyrody o sensie życia i poszukiwaniu unikatowe go grzyba, bardzo relaksujacy.
    Oraz jak dobrze być zaszczepionymi. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak bardzo dobrze!

      Wczoraj lekarka ze szpitala tymczasowego w Szczecinie mówiła, że na oddziale mają 80% nieszczepionych a pod respiratorami 100%!!!

      Bardzo lubię truflowy smak!

      Usuń
    2. Oni tam szukali trufli białej, ponoć bardzo unikatowy i drogi grzyb😊całe życie się człowiek uczy, 😊
      Co do szczepień - tak, wszyscy lekarze to mówią. Od dziś w Polsce można rejestrować na szczepienia dzieci 5-11 lat. Nasza mała musi trochę poczekac, bo przechorowała, niestety

      Usuń
    3. Skoro przechorowała to na teraz jest bezpieczna, to też dobrze

      U mnie 3 dawki są na razie tylko dla dorosłych. Syn do czerwca co najmniej będzie czekał

      Usuń
    4. Proszę wyjaśnijcie mi, po co masowo szczepić dzieci skoro,
      w tym roku w Polsce z powodu covidu umarło 15 dzieci(więcej ginie w wypadkach drogowych)
      W tym trójka bez chorób współistniejących.
      To są oficjalne dane, które każdy może zweryfikować.
      https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id=3653
      Możecie teraz sami weryfikować fake newsy na temat zgonów kuzynów, znajomy znajomego sąsiada. Naprawdę trudno tam o taki zgon poniżej 50 roku życia - średnia wieku to 75 lat.
      Mirka.

      Usuń
    5. Może po to żeby nie były wektorami wirusa do rodziców, dziadków i pradziadkow? Poza tym to 15 tragedii których dzięki lepszemu wyszczepieniu społeczeństwa można byłoby uniknąć, dla tych 15 rodzin byłoby warto.

      Usuń
    6. No i ja mam niefejkowych niezyjacych już znajomych, najmłodszy 35 lat, guffno mnie teorie fejkniusowe obchodzą, bo to wlasnie kit.

      Usuń
    7. Cypel typowa tuba medialna, wektorami wirusa..
      Obarczanie winą dzieci, mimo że one prawie wcale nie chorują na tą chorobę nie mówiąc o umieraniu.
      A oni będą dalej ściemniać, że to wina dzieci bo są cichymi roznosicielami. Mirka

      Usuń
    8. I jakie feke newsy to z oficjalnej stront Minsterstwa Zdrowia.
      To dzieci nie wsadzajmy do samochodów , też unikniemy nie potrzebnych śmierci setek dzieci bo tyle umiera na drogach.
      Mirka

      Usuń
    9. Fejk njusy powiadasz Mirka.

      Jedyne prawdziwe są na jutjubach, c'nie?

      Aha, na Odrę też umiera nie tak dużo dzieci, z 1 procent
      Po cholerę szczepić?

      Usuń
    10. Czyli rozumiem, że prawda tylko pochodząca z pisowskiej telewizji i tylko wybiórczo bo na temat uchodżców to kłamią.
      Ale pokrętne rozumowanie.
      Mirka
      Ps. Moje dane pochodzą z oficjalnej strony Ministerstwa Zdrowia.
      Choć widzę, że nawet one Wam nie pasują do waszej narracji.
      Kończę nie napędzam wejść.

      Usuń
    11. Umarnęłam😄😄😄😄

      Nienawidzę PiSu i pizdowskiej.telewizji. nie oglądam

      A z ciekawości
      Jesteś zaszczepiona Mirko?

      Usuń
    12. I nie martw się, nie zarabiam na wejściach i niespecjalnie mi zależy na ilości.
      Fajnie, że wpadłaś,

      Usuń
    13. Ile razy można tłumaczyć czym jest transmisyjność wirusa, i jaką rolę w tym wszystkim odgrywają szczepienia WSZYSTKICH, którzy są potencjalnymi nosicielami? Albo się zaszczepimy, albo przechorujemy innej opcji nie ma, żeby zatrzymać tę pandemię. Tak, wirus zostanie z nami, ale wtedy już będzie wirusem grypopodobnym, nie szerzącym takiego spustoszenia w społeczeństwie, nie zatykającym szpitale...
      Mirka, może podzwoń po szpitalach z oddziałami dziecięcymi i się przekonaj jakie mają obłożenie, bo pisząc , ze dzieci nie chorują, to piszesz bzdury.

      Usuń
    14. W Austrii umarł lider antyszczepionkowców. Na covida
      Rodzina i tak wyklucza że to covid był przyczyną

      Niektórym nic nie wytłumaczysz się

      Usuń
    15. Rybeńko nie odpowiem Ci na to pytanie ponieważ to mnie w żaden sposób nie określa jako człowieka. To jest osobista sprawa każdego wolnego obywatela.
      Roksano nie muszę nigdzie dzwonić, bo to oczywiste że dzieci chorują w tym jesiennym okresie, na różnego rodzaju choroby a co za tym idzie szpitale są przepełnione. Sama jako matka nie raz i nie dwa w przeciągu mojego 15 letniego macierzyństwa spałam na korytarzach szpitalnych z powodu przepełnionych sal i nie rozumiem czemu ta jesień miałaby być inna. Sama nie wiem kto pisze większe bzdury. Mirka

      Usuń
    16. Oczywiście że to jest bardzo ważna odpowiedź. Bo jeśli nie jesteś zaszczepiona to znaczy że wcale nie jesteś kimś, kto merytorycznie podchodzi do tematu. Bo ja rozumiem obawy rodzica co do szczepień małych dzieci przeciw covidowi. Tyle że to głównie osoby które są antyszczepionkowcami un général uważają, że dzieci nie powinno się szczepić.

      Usuń
    17. Z publikacji medonetu z 25.11 wynika, że wciągu 2 tyg. 450 dzieci zarażonych koronawirusem trafiło do szpitala. Może dla ciebie to nic nie znacząca liczba... Z jakiegoś powodu (właśnie dużej zachorowalności u dzieci, większej przy pierwszej wersji SARS-2) eksperci zarekomendowali szczepienie dzieci.
      Jesteś ekspertem? Oni nie wróżą z fusów tylko opierają się na badaniach.

      Usuń
    18. Rybka,
      wzmianka o "wolnym obywatelu" określa i mówi już wszystko :))))

      Usuń
    19. Mirka dzięki tej stronie kilku andersów
      zostało obnażonych. Miłego dnia Joanna.

      Usuń
    20. Andrersów?
      No jak bonie dydy nie wiem co to.

      Usuń
    21. Obnażony Anders hue hue

      A ja z ciekawością obserwuję anonimy które no nie umiem odgadnąć po jaką cholerę nabijają mi wyświetlenia 🧐

      Usuń
    22. Roksana nie interesuje mnie, jakiś portal medonet czy jakiś inny yutub czerpię wiedzę z oficjalnych żródeł do których zawsze odsyłacie.
      I nie sprowokujesz mnie tym "wolnym obywatelem" bo wolny obywatel to po prostu wolny obywatel. Nic więcej. Mirka

      Usuń
    23. Roksana
      Ja to już naprawdę nie mam chęci ani cierpliwości do tłumaczenia rzeczy oczywistych wolnym obywatelom.

      Usuń
    24. Mirko,
      gdybym chciała poczynić prowokację to odniosłabym się do cię a nie do Rybki, to raz...
      dwa medonet to portal poświęcony zdrowiu i medycynie, a nie jakieś wypociny nawiedzonych yutuberów, to co publikują jest łatwo zweryfikować, a dane statystyczne biorą z oficjalnych stron MZ. (Z drugiej strony Ty wierzysz w te oficjalne doniesienia, bo ja nie. Uważam, ze są dużo zaniżone jeśli chodzi o zachorowalność, bo w naszym kraju testowanie nie jest priorytetem).
      Ale! Ty wiesz swoje. Podajesz liczbę zgonów wśród dzieci na covid i na jej podstawie manipulujesz. To się wpisuje w retorykę, że na raka umiera więcej osób niż na covid. I tak się można przerzucać, jeszcze jak dodasz, że na coś trzeba umrzeć, a w drewnianym kościele cegłówka może zabić- to będziemy w domu ;)
      ps. posłuchaj wypowiadających się publicznie lekarzy o zachorowalności obecnie dzieci na covid, przebiegu tej choroby i powikłaniach. Może wtedy choć trochę zrozumiesz dlaczego jest zalecenie by je szczepić. Bo przecież takie zadałaś pytanie.

      Usuń
    25. taaa a też odpuszczam, bo jak ktoś zarzuca "typową tubę medialną", a sam stosuje fejki antyszczepów to ręce opadają, biust też, nawet jak jest sztuczny ;ppp

      Usuń
    26. Mnie to już chyba nie ma co opaść...
      Pamiętam inną dyskusję o uchodźcach kiedy mnie przekonywano że Polska przyjęła ich milion a jak byk.na stronie rządowej było że 340.
      Ludzie wierzą w co chcą. Fakty i nauka nie są żadnym argumentem jeśli nie potwierdzają tego punktu widzenia

      Usuń
    27. I nie potrafią zrozumieć, że ten koronawirus to jest cwany przeciwnik i to z nim należałoby walczyć wszelkimi dostępnymi na ten czas środkami opartymi na nauce, wiedzy, medycynie, a nie spierać się z ekspertami i między sobą.
      Od samego początku mówiłam, ze jak trup nie ścieli się gęsto i nie zalega na ulicach, to dla niektórych pandemii nie ma bądź jest niegroźna. I nic z tym nie zrobisz.

      Usuń
    28. A ona ta Mirka to płatny, czy niepłatny Troll? Se pogadała, choć się zarzekała, że "mnie nie interesuje":):):)

      Usuń
    29. Nie płatny, nie nie. Nawet nie nazwałabym jej trollem. Bez przesady;)

      Usuń
    30. Podziwiam, że macie sile tak grzecznie i kulturalnie dyskutowac na ten temat.

      Usuń
    31. A to zwracam honor, ale i inna się pojawiła, by wesprzeć Mirkę. Fajne to:)
      Ciekawa jestem, kiedy skończą się im pomysły na imiona w podpisie.

      Usuń
    32. Meluś,
      bo my przeca kulturze som

      Usuń
    33. I to jakie kurturne, że fju fju!

      Usuń
    34. Wiem roksanko, dlatego ja sie w ogole nie odzywam 🤭

      Usuń
  5. A mnie dziś nie do śmiechu. Obudziłam się i prundu nie ma. Głucho, ciemno i zimno😱Tylko duchuf brak🤪

    Już jakiś czas temu zorientowałam się, że ani obraz ani słowo nie powoduje u mnie salwy śmiechu tak często jak kiedyś. Owszem zdarza się, choć oczekiwania mam większe jeśli już włączam lub czytam jakąś komedię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była bardzo prymitywna radość. Oboje z mężem jak małe dzieci rżeliśmy kiedy nas na tych fotelach rzucało. Sama nie wiem dlaczego!

      Prundzie
      Przybywaj!!

      Usuń
    2. Ale fajna. Wiem, bo lata temu tez byłam (Toronto) w kinie z takimi „ dodatkami” i rżałam ze śmiechu, a najbardziej jak ręka zaciśnięta w pieść prosto z ekranu zatrzymała się przed moim nosem😂 Za każdym potrząśnięciem myślałam, że wylecę w kosmos😂I nie pytaj o czym był film, bo już nie pamietam 🙈

      Usuń
    3. No to nie ma znaczenia!
      Ja wiem, że to był Ghost Busters bo jestem fanką pierwszej części.
      I to nie było 3d, obraz był dwuwymiarowy ale to było ok

      Usuń
    4. Roksanna , też to u się zauważyłam . Kiedyś dostawałam tzw głupawek , przestać nie mogłam (ostatnia daaawno temu na występie Moralnego Niepokoju; wszyscy ucichli a ja jeszcze długo dusiłam się ze śmiechu) , teraz już tego nie mam. I przykro mi z tego powodu , że coś się zmieniło :(

      Usuń
    5. Częściej śmieję się z Najmłodszymi i Przyjaciółmi, bywa, że dostaję nawet głupawki, ale że i spotkania rzadsze, to i śmiech też...

      Usuń
    6. Ja też myślę, że to przez zmniejszoną częstotliwość spotkań się zmniejszyła ilość głupawek

      Usuń
  6. Rybcia aż zazdraszczam tej radości i tego śmiechu . Chyba nic tak nie odpręża jak śmiech .
    .... chyba dawno już nie śmiałam się tak " do rozpuku" , cokolwiek to znaczy ;;))
    Miłego , uśmiechniętego albo nawet śmiejącego się poniedziałku Fszystkim

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dziś w nerwach bo był telefon i zbliża się wizyta najmłodszego u specjalistów. Chciałabym żeby wątpliwości rozwialy się na moje ale się nie łudze bo szanse nikle. No i normalnie to teraz tam tylko teleporada a moje dziecko doktor chce zobaczyć, coz, ewenement na skalę dużą, takich dzieci prawie nie ma, 99% nie daje rady przybyć na ten świat, a mój jest.
    Doceniam bycie w średniej, psiakrew, bycie skrajnie wyjątkowym jest do kitu.
    Patrzę na tego mojego spioszka i oczywiście dla mnie wyjątkowy, niepowtarzalny i w ogóle ale dla reszty, a zwłaszcza dla doktorów, mógłby być całkowicie zwyczajny, serio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cypelku , mocno przytulam . Wiem co to niepokój o dziecko ; przeżyłam taki
      bardzo poważny dwa razy ...
      Życzę Ci żeby te wszystkie strachy i obawy okazały się w dużej części na wyrost ...

      Usuń
    2. Tulę Cię bardzo serdecznie i całuję w stópki tego śpioszka. Niech będzie zdrowy!!

      Usuń
  8. Rety,wybaczcie bo zupełnie nie na temat, chyba tylko taki związek, że mną tesz jusz częsie na mysl o fizycie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj się zawsze nie na temat pisze ::pp

      Usuń
    2. aaa i to jest mile widziane ;)

      Usuń
    3. Przeczytałam FIZYCE🙈

      Usuń
    4. Absolutnie mile widziane, a we wspieraniu mamy taką wprawę że ho ho ho!!

      Usuń
  9. Dobrze, że smuteczki wytrzęsło. Na razie nie chodzę do kina, bo jakoś mi się nie chce. Ale wolałabym pogodną komedię. My z Jaskółem leczymy dusze głupimi kabaretami- no trudno, poziom może nie najwyższy, ale pomaga.
    Na razie szukam filmu "Czułe słówka"- bardzo fajnie na mnie wpływa Nicholson i jego uśmieszek.
    Cypel, ślę dobre myśli. Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och ci wolni obywatele...
    I pomyśleć, że MUSZĄ robić prawo jazdy, by jeździć samochodem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak chcą pracować w handlu to muszą robić badania
      A piloci muszą mieć badania psychologiczne
      A dzieci muszą posyłać do szkoły
      W nocy muszą być cicho
      Nie wolno. Im jeździć po alkoholu
      Palić w restauracji

      Niech żyje wolność

      Usuń
    2. Skandal!
      Tyle ograniczeń
      Jak oni się odnajdują w tym wszystkim?

      Usuń
    3. No nie wiem
      Może w ramach buntu nie używajo papiru do podciru

      Znowu chyba wyśmiewam ludzi co guupio myślo
      ..

      Usuń
    4. na gouo po ulicy hodzić nie mogom

      Usuń
    5. A nawet w urzędach 😄

      Usuń
  11. Gaga widać jakiej tuby słuchasz, parę dni temu identyczny argument
    słyszałam w Teleexpresie :))))
    I co ma wspólnego obowiązek posiadania prawo jazdy z dobrowolnym przyjęciem szczepionki 3dawek, która jak się okazuje, nie działa już na nadchodzący nowy wariant Omikron. Więc dziewczyny szykujcie się będzie 4 dawka. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ponad sześciu lat nie włączyłam pisowskiej propagandowej tuby, więc pudło!!
      I, niestety, nic M nie zrozumiałaś...

      Usuń
    2. Mnie jakoś bardziej przeraża udzka głupota niż 4 dawka

      Gaga
      Może jest jakaś szansa na przegraną pizsd skoro ich wyznafcy juznie lubiejo tvpisdu??!!

      Usuń
    3. To proszę zdradz, skąd czerpiesz wiedzę na temat tego co się obecnie dzieje na świecie.M.

      Usuń
    4. Gaga! Nic nie zdradzaj!! Fszystko co powiesz będzie wykorzystane przecifko Tobie:pp

      Usuń
    5. M
      Ty mną pokieruj, tylko daruj sobie Youtube`a, Facebooka i inne portale

      Usuń
  12. Z tego co jej koleżanki napiszą na blogu
    HAhahahahahahahahah
    Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moż ejuż po winie, bo widzę, że z podpinaniem się pod włąściwe wątki to ci średnio idzie

      Usuń
    2. lepiej niech Halina nie pije wina
      bo po winie jest jak mąciwina ;p

      Usuń
    3. Halina.... Halina... A Ty wiesz?
      Halina...Ja Ciebie znam... wiesz Halina?

      Usuń
  13. Dziękuję za pocieszki, jesteście kochane.😘 Moce zawsze się przydadzą, zwłaszcza dla moich dzieci, bo każde się z czymś boryka ale najmłodsze to Level master w tym. Cóż, oby tylko gorzej nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o tobie dzisiaj dużo❣☀️🧡

      Usuń
    2. Cypel, dla Twoich dziecków ❤️❤️❤️, szczególnie dla najmłodszego ❤️

      Usuń