wtorek, 19 października 2021

Głupie sny 😉

 Koleżanka przeżywa pewne specyficzne zawirowania powiedzmy uczuciowe. Nie mogę o tym pisać,  a żałujcie 🙃

Ale ja nie o tym. 

Dzień wpływa na noc i miałam adekwatny sen. Śniło mi się, że dwóch mężczyzn chciało się ze mną związać do końca życia. Nie znałam ich,  jeden od razu odpadł z wyścigu,  bo miał z 30 lat mniej niż ja. Drugi też wyglądał młodo zatem zapytałam go, ile to wiosen już za nim. A on zamiast odpowiedzieć normalnie dał mi do rozwiązania zadanie matematyczne..🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Tak że tak...



22 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest takie stare przysłowie ludowe
    Sen mara, Bóg wiara! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadanie matematyczne, toż to mały pikuś dla inżyniera! Gdybym ja - humanistka - miała taki sen, to zdecydowanie odebrałabym to jako koszmar senny, brrr!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałaś odebrać sobie nadziei na dobry sen 🙃

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie opowiadałam mężowi, że złe sny miałam. Wypadly mi zęby, a potem było jeszcze gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuuu

      Mi dzisiaj w nocy zginął samochód
      Nie pamiętałam gdzie ho zaparkowałam😭

      Usuń
  6. Gdybyś się zdecydowała,nie nudziłabyś się.
    Na Twoje pytanie:
    - Kochanie, z ilu jajek zjesz jajecznicę?,
    usłyszałabyś:
    - Weź dziesięć, podziel przez dwa, dodaj dwa, odejmij cztery."

    Od kilkunastu lat mam sny, w których ciągle remontuję jakieś domy. Przestałam zwracać na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!

      Mnie kiedy mam koszmar to mi się śni, że nie mogę zapalić światła
      I wuala
      Dzisiaj tak było🥶🥶

      Usuń
  7. A ja dziś miałam przyjemny sen z Javier Bardem... Echh....
    ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Było lato słońce woda tańce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu
      Grubo!!

      A mi się jeszcze śniło, że moja kuzynka uprawiała seks pozamałżeński 😝

      Usuń
  9. W swoich snach, a ostatnio śnie często czego nie lubię, ciągle czegoś szukam…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh bardzo nie lubię snów. Że też się nie da ich wyłączyć...

      Usuń
  10. Nienawidzę snów. Już kiedyś pisałam, jestem czarownicą! Głupie zawsze coś zwiastują ! Okropne !

    OdpowiedzUsuń