poniedziałek, 18 października 2021

Fajny film wczoraj widziałam

 #kino covid Luxembourg 

Cudny dzień wczoraj mieliśmy. Najpierw Kościółek powiazany z pewnymi działaniami charytatywnymi. Potem pyszna tajska Knajpka. Potem Kino. KKK moi drodzy we współczesnej odsłonie. 

Do knajpki może wejść każdy,  stoliki daleko od siebie,  plexi, kelnerzy w maskach, wchodzi się też w maskach 

Do kina wejść można tylko mając zaświadczenie o szczepieniu lub aktualny wynik testu. Obok wykupionego siedzenia jedno jest wolne. I można oglądać bez masek 🎊🎊🎊

Kilka miesięcy temu byliśmy w kinie i kiedy zdjęliśmy maseczki przyszedł pan i uprzejmie poprosił, żebyśmy założyli. Nie było zmiłuj. 


A film rewelacja!!

Serdecznie polecam wielbicielom gatunku i nie tylko. Dobre, wciągające kino na wysokim poziomie. Warto było czekać półtora roku. 

Dobrego tygodnia kochani


17 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaliście na info (po napisach końcowych), że mimo wszystko i wbrew wszystkiemu, wróci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie!
      Biegliśmy do domu na rozmowy z wnuczką;))

      Usuń
    2. Tak

      Boże, jakie to są wspaniałe czasy! Możemy obserwować rozwój tej słodkiej istoty, mimo odległości

      Usuń
  3. Cieszy, że mieliście fajny dzień. Co to jest KKK, bo jestem niedokształcona w tych skrótach?
    Moi w Anglii złapali covid- cała rodzina ma testy pozytywne, siedzą na kwarantannie. Na szczęście przebieg choroby u wszystkich jest w miarę spokojny (na razie). Nie byli szczepieni, bo... nie. A teraz są zadowoleni, dostaną status ozdrowieńca i będą mogli różne rzeczy robić na równi z zaszczepionymi (tak przynajmniej twierdzą). Nie dyskutuję, przyjmuję do wiadomości.
    Kiedy pierwszy raz włączyliśmy obraz i zobaczyłam małego wnuka, to też stwierdziłam, że fajnych czasów dożyłam. Teraz mamy słaby sygnał, mimo nastawianych masztów wokoło i z wideo nici.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polacy w UK słyną z tego, że się nie chcą szczepić i że głosują na PIS;)

      KKK
      KINDER KUCHE KIRCHE
      Dzieci kuchnia kościół, czyli jedyne zajęcia kobiety osadzonej w cnotach niewieścich;)

      Usuń
    2. Aaaaaaaaaa... faktycznie KKK znam przecież to hasełko i jego stosowanie:(
      Moi w ogóle nie głosowali. Oni nie są ograniczeni, powiedziałabym raczej, że otwarci, ale synowa ma siostrę i ojca, którzy sączą swoje rewelacje, dotyczące zdrowia, chorób itp. Ona często stosuje ich "zalecenia", syn się nie wtrąca, a mnie włosy stają na głowie i dziękuję losowi, że te dzieciaki są jeszcze w normie oraz w miarę zdrowe. Jednak, jak napisałam- nie wtrącam się, słucham i nie dyskutuję. Ich dzieci, ich życie,ich los.

      Usuń
    3. To jedyna słuszna metoda. Ja też się nie wtrącam.
      Cudo, że moje dzieci lubią podróżować to się zaszczepiły

      Usuń
    4. A ja myślałam, że KKK to kościół, knajpka, kino. Tak wynikało z wpisu. Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Tak!!
      To taka zabawa słowna

      Usuń
  4. Fajny mieliscie dzien:) Ja za Bondem nie przepadam, ale obejrzalam na Netflixie serial "Kasztanowy ludzik, drastyczny chwilami, ale wciągający.
    Pozdrawiam i tez zycze udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam jednocześnie Squide Gates, Borgen i Maid i chyba zwariuję od tego

      Usuń
    2. Książka tez jest rewelacyjna!
      Do serialu usiadłam z ciekawością, ale dał radę! Polecam i książkę i serial.
      Rybkowe tez widziałam.
      Ech…

      Usuń
    3. Kiedy wy macie czas na te seriale? Ja nie daje rady.

      Usuń
    4. Ja zarywam noce bo inaczej nie daje rady … choć oglądam tylko takie mini seriale jak squid game czy kasztanowy ludzik. Obydwa polecam 👍

      Usuń
    5. Ja też nie mam czasu, dlatego oglądam 3 na raz🤯

      Usuń