środa, 20 października 2021

Ale trzeba by czujnym...

 Niesamowicie rozplenio się złodziejstwo internetowe.

Wczoraj niby ktoś coś chciał ode mnie kupić przez Marketplace... Bez pytania o szczegóły zaproponowano mi, że zapłącą za wystawiony produkt i DHlem wyślą kasę w gotówce a kurier odbierze rzeczy... 

Oczywiście się nie dałam wpuścić w maliny, ale się zdenerwowałam bo dostałam piee.... mejla i żeby poklikać . Juz się rozpędziłam....

Jestem z siebie dumna, bo bardzo brzydko w obcym języku kazałąm spadać na drzewo i nawet emotikonka z rzygiem wysłałam, ha!

Uważajcie !!

23 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dużo nerwów
      Były 4 próby. Za 4 razem to chciałam sobie jaja porobić ale oszust umiał oszukiwać tylko po francusku i się poddał

      Usuń
  3. Jeszcze całkiem nie na temat chcę się pochwalić, że zaszczepiłam się wczoraj trzecią dawką.
    Wszystko dobrze, lekki ból ręki.

    Przy okazji dowiedziałam się, że skierowania na szczepienie są wystawiane w systemie raz w tygodniu. W poniedziałki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że masz już te trzecia dawkę. I że czip dobrze się instaluje!

      Usuń
    2. Dobrze, że wszystko dobrze💪

      Usuń
  4. Mam 463 nieodebranych emilek. A usuwam nawet systematycznie. Nawet nie wiem co, kto i po co, jakby co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej głównej części mejli W zasadzie nie ma spamu

      Usuń
    2. w zasadzie to nie jest standardowy spam ;) ten mam jak już to na adresie blogowym, ale tam do spamu nawet wpadają moi blogowi znajomi a spam do głównej- poczta się rządzi sama. Natomiast na moim prywatnym adresie: robisz zakup i masz ze sklepu od razu pierdylion emilek- to taki przykład, plus od firm kurierskich. Ja ich nie otwieram nawet, i między takimi jakby się zdarzyła jakaś niebezpieczna, to zostanie usunięta bez otworzenia, a co dopiero klikanie w linki. Nie ma szans;)

      Usuń
    3. Trzeba głośno o tym mówić!
      NIE KLIKAĆ!!

      Usuń
  5. Jestem pocztową abnegatką, maile na które nie czekam od razu wrzucam do kosza, bez otwierania. Ale masz rację, że chamstwo robi się coraz bardziej wysublimowane w swojej bezczelności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ten teoretycznie czekałam...

      Jest tego tak dużo, że aż strach...

      Usuń
  6. Uważam na tego rodzaju linki, zawiadomienia itd.
    Słucham ostatnich laureatów 18 Konkursu Chopinowskiego. Dla mnie rewelacyjni są Azjaci. Jak oni grali koncerty. Rewelacja. Ciekawa jestem, kto wygra, bo wszyscy grali super. Ale stawiam na Japończyka Kyohei Sorita. Może dlatego, że gra tak, jak zawsze sobie wyobrażałam grę Chopina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem słabym znawcą chyba. Wolę śpiewać niż słuchać

      Żartuję

      Usuń
    2. Dla mnie to uczta. Chopin, Rachmaninow, Liszt, Grieg,a potem długo, długo nic.
      Śpiewać w chórze to fajna rzecz. Pewnie masz piękny głos- jakim głosem śpiewasz?

      Usuń
    3. Podziwiam i zazdroszczę.Niestety nie mam słuchu,ani pamieci

      Usuń
    4. Wyniki dopiero o 24. Nie wytrzymam. Szkoda.

      Usuń
  7. Ja dziś byłam bardzo czujna. Susząc włosy w łazience zobaczyłam, ze ktoś obcy jest w moim domu…. rusza się, kryje przede mną…. Strasznie się przestraszyłam i już chciałam dzwonić na policję…. Ale na szczęście uświadomiłam sobie, ze to mój własny cień 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesoooo!!!!!!
      Umarłąbym!
      Od razu widzę American Psycho;))))

      Usuń
    2. Ja się zastanawiam czy do psychiatry się nie udać. Nie mogę wszystkiego zwalać na przebyty covid

      Usuń