czwartek, 29 kwietnia 2021

Torebka i rękawiczki;)

 Na życzenie raz można;)


Dobrany komplecik, c'nie?


Sprawy idą w dobrą stronę. Te sprawy przynajmniej. Gorączki nie ma. Ręka nabiera normalności, choć lekarka to chyba jakaś estetka bo jej się nie podobała. Hue hue.

Tyle, że słaba jestem. Zadyszka po kilku krokach. Cóż. Kto powiedział, że trzeba chodzić?

Boguśka pofstała z ojom yeeeyyy🌷🌹🌼🥂💙🧡❤💃🍀


To jakby ktoś miał teraz trochę mocy to poproszę dla Olgi. I dla mnie, ale już w innej sprawie, nieręcznej. A ( triceps)* trochę nawet niezręcznej.


* wlazł ten triceps nie wię skont😉






64 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce dla wszystkich potrzebujących!!!
    A ja swoją cząsteczkę mocy chętnie przygarnę. Dziękuję!

    Nie jestem pewna, czy biceps, czy triceps, ale niech się poukłada!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wszystkie Boguski naraz pochorowaly sie? Ta z mojego miasta lada chwila bedzie mogla opuscic szpital po covidzie, bylo bardzo zle. Wszystkim Boguskom zatem i Oldze oczywiscie mocne ojojania.
    A Ty, Rybenka, korzystaj z laby i nie wyrywaj sie do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej chyba właśnie mowa

      A taka ładna pogoda że żal😭

      Usuń
    2. A ja myslalam, ze chodzi o te Bogusie z komentarza ponizej.
      U nas pogoda sie zrypala, popaduje i cisnienie zjechalo.

      Usuń
    3. Nie nie
      Taaaa jest świeżo zaszczepiona właśnie

      Usuń
  4. Moce dla potrzebujących. ❤️❤️❤️🍀🍀🍀

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysylam moce wszystkim potrzebującym oraz, sama dzis o nie proszę dla taty, ktory ma dzisiaj operację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, biorę część, dla innych zostawiłam.

      Usuń
  7. Dziś imieniny Bogusławy. Jeśli któraś z Bogusiek obchodzi dziś to zdrowia , szczęścia i spełnienia marzeń 🍀♥️💐💝🍾🌹💰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się święci dzień Bogusi pamięci!

      Usuń
    2. Ja nie, ale dobre życzenia zawsze można przyjąć. 🤗

      Usuń
  8. Moc mocy dla potrzebujących💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia i mocy wszelakiej dla wszystkich potrzebujących!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moce dla Olgi i taty Meli oraz wszystkich pozostalych!!!
    Rybko, wracaj do zdrowia i Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I jaka elegancka torebusia, ze tak powiem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba!!
      I jak pod kolor rękawiczki!

      I w końcu ktoś na temat😁

      Usuń
    2. Torebka kościołowa 🤣🤣🤣

      Usuń
    3. F sam ras do Torunia 😂😂😂

      Usuń
  12. Moce w każde potrzebujące Serce. 💖🍀🍀💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  13. Promień mocy na niezmiennym poziomie ziuuuu....
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, jeszcze się nie zaczęła operacja 😐
    Tymczasem ja 2 godz temu przyjęłam drugą dawkę szczepienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wszystkie MOCE! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. Moce mocarne dla wszystkich ❤️💪🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie kochana też posyłam ważną porcję 🌷🌹

      Usuń
  17. Mąż po wcześniejszym szczepieniu w nocy trochę gorączkował, boli go całe ciało, najbardziej głowa. Ale jest lepiej niż po pierwszej dawce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że lepiej
      Na to liczę na też

      Usuń
    2. Ja oznajmilam domownikom ze dzis odpoczywam po szczepionce w pozycji leżącej na kanapie 😉

      Usuń
    3. Jak dobrze mieć taką wymówkę😉

      Usuń
    4. Wszystkie osoby z męża szkoły, po wczorajszym szczepieniu ból ciała, zwłaszcza głowy, lekka gorączka i senność.

      Usuń
    5. Ja sobie leżę, wykorzystuję sytuacje 😉

      Usuń
    6. Tak, dziwne ale wszystkie.

      Usuń
  18. Dziękuję za kciuki ale operacja przełozona na jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ale mam nadzieję nie z powodu taty?

      Usuń
    2. Nie, mieli jakis dlugi zabieg i przelozyli tatę na jutro rano

      Usuń
    3. No trudno
      Jutro też jest dzień

      Usuń
    4. Wiem... Najwazniejsze zeby wszystko bylo dobrze

      Usuń